Diskuze o čemkoli.
14 zář 2012, 13:07
Pokud otočíš a jedeš tak skůtr nejede tak rychle jako když je nastartovaný a otočíš rukojetí. Předpokládám že je tam nějaká elektronická ochrana aby si člověk nerozbil ústa když to neodhadne a otočí moc. Subjektivně mi přijde jakoby zrychloval tak na 3/4 plynu a ne na plnej
Takže já to řeším tak že na oranžovou pootočím o cca 1cm plyn a tím se nastartuje , povolím a plnej a pryč
14 zář 2012, 13:08
Takto zpoždění je tam minimální, ne li nulové, nebo aspoň já ho nepostřehnu ...nevím, start stop považuji za jednu z největších deviz PCX...
14 zář 2012, 13:12
Jak píšu je to
subjektivní pocit ale oproti SHčku mi to vadí takže když někam spěchám tak to vypnu před křižovatkou kde se cpu před auta a pak to jen lehkým přesunem palce zase zapnu
14 zář 2012, 13:17
Tak na SH hlavně StartStop nemáš takže níní moc s čím porovnávat, já žádný zpoždění taky nepozoruju...když je o tom řeč, někdy se mi stalo, že jsem seděl moc u bobku a čidlo se neseplo, tak jsem ho zajistil v seplé poloze a spokojenost
Jen než se vypne motor, kolikrát už bliká oranžová...
14 zář 2012, 13:19
Jestli to není problém tvýho kusu, u mně chcíplej motor po otočení nastaruje okamžitě a bez rozdílu výkonu. Taky subjektivně - nevidím rozdíl mezi rozjezdem s nastartovaným a chcíplým motorem ...
14 zář 2012, 13:23
Jak jsem psal je to subjektivní , jestli je tam někde problém to nevím ,ale možná je to spíš tím že na to nejsem zvyklej
14 zář 2012, 13:30
U letošního pcx už není čidlo pod zadkem, takže pokud se někde zakecáš a automatika Ti vypne motor, můžeš bez problému sesednout a skůtr pořád čeká na plyn. Stačílo by pootočit a pošleš ho do světa ... naštěsti to vypne sklopení stojánku, ale stejně mi to nepřijde jako nejlepší řešení ...
14 zář 2012, 13:35
Já tam malej rozdíl cítím a proto taky S/S vypínám, když vím, že budu muset vystartovat rychleji. Popř. tam kde to znám a vím kdy zhruba naskakuje zelená, tak s malým předstihem nastartuju a vypnu S/S aby se motor zase nevypnul a já mohl vyrazit včas.
Jinak často mi S/S nevypne motor, když mám jen jednu nohu dole...asi malej tlak na senzor.
14 zář 2012, 13:37
Já jsem start-stop nakonec vypnul. To, že byl na křižovatce klid, bylo sice super, ale protože jsem se hodně rozjížděl a zastavoval, tak jsem tu baterku nechtěl tolik trápit.
14 zář 2012, 13:47
Ja S/s vobec nevyuzivam, zbytocne svietia svetla a baterka dostava na "hubu". Aj tak si myslim ze nejaky velky rozdiel v spotrebe nieje ci je zapnuty alebo nie. Ked to zerie okolo 2 litrov , nemam co riesit.
14 zář 2012, 14:06
tydeet píše:U letošního pcx už není čidlo pod zadkem, takže pokud se někde zakecáš a automatika Ti vypne motor, můžeš bez problému sesednout a skůtr pořád čeká na plyn. Stačílo by pootočit a pošleš ho do světa ... naštěsti to vypne sklopení stojánku, ale stejně mi to nepřijde jako nejlepší řešení ...
To je jasné, ale nemám ve svým okolí takovýho blbce, kterej by z nenadání přišel ke skútru a zabral mi za plyn. Navíc pokud zastavím a sesednu, nemám StartStop vůbec zapnutý - mám ho pořád off, jen když vím, že je křižovatka kde budu stát dýl, zapnu ho a po rozjetí vypínám současně s blinkry
14 zář 2012, 15:04
Přestože nejsem majitelem PCX, tohle vlákno sleduji od počátku a dlouho jsem koupi PCX zvažoval. Podle mého názoru je na skútru nejzajímavější a taky nejpřínosnější systém ACG startér-generátor, který už měl být dávno nejen na všech moto, ale i v autech. Je to skvělá technologie, která zpříjemňuje startování a přitom je šetrnější k baterii i skútru celkově. Názory na Start/Stop se dosti různí, ale PCX má samo o sobě tak skvělou spotřebu, že tenhle systém přináší reálně jen minimální zisk a je tak spíše ukázkou technologické vyspělosti značky Honda.
14 zář 2012, 16:07
Kluci, tak jsem se byl dneska kouknout na toho chudaka. Síla nárazu šla do vrchních plastů kolem světel (který jsou zatlačený zpět - nicméně stále svítí a rozbité nejsou). Jsem zvědavej jestli bude v pohodě vidlice a řidítka, vše vypadá na oko rovně. Hlavně to schytala kapotáž. Bohužel nové plexi ermax taky padlo za vlast. No alespoń koupím hned to větší +25
V pondělí vezu do Autoelegance, tak uvdím jakou budu mít radost
Klouzal jsem po levém boku a pak dál pod auto (dodávka). Motor, zadek, výfuk v pořádku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
14 zář 2012, 16:09
Au, chudak masinka
HLAVNE ze ty si v poriadku!!! Prajem skore uzdravenie.
14 zář 2012, 16:14
Tak to jim to tam rovnou necham