Bahnak píše:Podle mě má být prostě skůtr skůtrem.Má mít plnou ochranu před nepřízní počasí, možnost odvozu "velkého nákladu" atd.
....
nič v zlom, ale ty tu v tomto threade nič iné o PCX nepíšeš, len to ako má byť skúter skútrom, dobre krytý a aby sa na ňom dal voziť cement, piesok a asi aj tehly.. (nadsázka). Proste už o tom nepíš. všetci to vieme. a po ďalšie. ja by som si kúpil iný skúter, ver mi. ale mám vodičák iba do 125cc, to je po prvé a po druhé PCX som kúpil kvôli cene. Za tú cenu by som nič iné v tejto kvalite a spoľahlivosti, nové so zárukou nekúpil (na ojazdené "nemám"). Takže u mňa CENA bola to čo ma pri tomto skútri dostalo, keďže moja peňaženka viac nepovolila a čakať som už nemohol a ani nechcel. to by som si kúpil skúter asi tak v lepšom prípade o pol roka, ale asi tak o rok. a myslím, že asi nie som jediný u ktorého rozhodla cena za túto konkrétnu značku..
Inak snažil som sa ako som vedel a nedal som spotrebu pod 2,37l/100km..
Úplne som šetril motor, rozbiehal som sa plynule s premávkou, nepredbiehal som .. No je pravda, že to bolo v meste, ale aj tak. Aké máte spotreby na vašich PCX-ách? A napíšte aj či jazdíte mesto alebo mimo, resp koľko v meste a koľko mimo. Ja to meriam tak, že natankujem naprv doplna čo to dá/koľko pustí pištol ak je strčená na max v nádrží a ešte vždy pridám deci. takto potom natankujem aj najbližšie a podľa najazdených km to už ľahko vyrátam a je to úplne presné.