K CBS...zadní buben brzdí dost, brzdím jak píše StuntJ hlavně motorem ( přemýšlím ) a pak dobržďuju zadní...ale díky CBS jak v urč.místě začne brzdit i lehce přední, začne mi to pískat :/ Takže mi píská lehce přední při dobržďování na zadní...
A je sice složitější dostat se k bubnové brzdě, ale pakny v bubnu vydrží mnohem déle, než destičky vpředu a jsou i levnější, takže podle mě používat stále přední je nerozumný...
Dostat zadní kolo do smyku není vůbec problém a i na max.brzdnej účinek zadní nikdy necítím reakci od kotouče, ale taky bych to CBS nejradši neměl a uvítal radši hodiny v palubce...
Edit : A krizový brzdění jsem úmyslně zkoušel z cca 90 km/h jen přední brzdou a vůbec nemá tendenci se kousnout, hodně mě překvapila, nevím kolik to bylo metrů, ale na bývalým hexagon byl o 2 třídy horší kotouč.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125