Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 08 zář 2012, 09:20

Srandu si vôbec nerobím a to ani náhodou.Akýkolvek stroj či je to motor motocykela,mlynček na kávu alebo mixér nemože ísť dlhodobo na plný plyn resp.max. otáčky,to je snáď jasné nie?
A s vytunenou padinou môžeš jazdiť tak z jedného konca vesnice na druhý na plný pecky ale určite nie na dlhé trasy ako do Chorvátska 850km.
Svojho času tu písal prvý prikopník a podla môjho názoru aj najvätší borec 1975ak ktorý mi bol príkladom a ten absolvoval cestu do Chorvátska na padine ale pred tým si odmeral kompresiu motora a po zdolaní tejto štreky to zopakoval a vyšlo mu dosť značné opotrebenie a tým pádom aj životnosť motora sa zmenšila.Viac o tom na vlákne:
viewtopic.php?f=27&t=5289
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod j3nda » 08 zář 2012, 09:27

od toho tam dal vyrobce omezovac, aby to nechodilo kam nema, samozrejme, ze kdyz to budes setrit, tak vydrzi dyl, ale to uz taky kazi pozitek z jizdy
vyrobce to sam nastavil tam, kde je to jeste rozumny
nevidim duvod, kdyz pojedu na 100km projizdku, abych nejel na plnej plyn tam, kde je to vhodny
uz tak je to slaby a jeste to setrit :?
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 08 zář 2012, 11:46

dany01 : Není to o honění toho, komu to pojede 100 a komu 110, zjistil jsem to jednou po 2.garančce a 7.000 km mi to vůbec nevadilo, ale když se táhneš 20 km za kamionem skoro za tmy, promrzlej a víš že ti to pojede jen o 10km/h víc tak to radši neriskuješ předjíždět a při tom mě zase napadla otázka čím to může sakra být. Jinak jezdím nejčastěji 80 km/h a na omezovač to nervu. Ale normálně mě jako majitele a uživatele zajímá čím to může být.
Jinak ohledně výměny ND kdo tu poznamenal má pravdu, svíčku jsem nechal vyměnit, ale filtr jsem zkontroloval, profouknul kompresorem a při předání moto jsem uvedl, ať filtr nemění a bylo. Dovést si vlastní olej taky není problém. :wink:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 08 zář 2012, 19:54

j3nda píše:od toho tam dal vyrobce omezovac, aby to nechodilo kam nema, samozrejme, ze kdyz to budes setrit, tak vydrzi dyl, ale to uz taky kazi pozitek z jizdy
vyrobce to sam nastavil tam, kde je to jeste rozumny
nevidim duvod, kdyz pojedu na 100km projizdku, abych nejel na plnej plyn tam, kde je to vhodny
uz tak je to slaby a jeste to setrit :?

Ako som pisal pred nedavnom, valil som 250 km plny plyn z tajova do BA s prestavkou v nitre, a "nech ho boh ochranuje ak by sa chcel pokazit", hned ho hodim do priekopy! Japonec to musi vydrzat, a ten obmedzovac tam preto je, ak by tam nebol vtedy by som to bral ako risk, takto je motor chraneny- samozrejme som siel 103 km lebo pri 104 zasahuje
Sedli napis co si zistil s tym remenom, je zaujimave cim to je ze ti klesla maximalka
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod _Tom_ » 08 zář 2012, 20:43

pokud by jste to s LED mysleli opravdu vážně a vynechali čínské žárovičky

http://www.nejlepsiautozarovky.cz/led-a ... k/d-70343/
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Majo GZ » 08 zář 2012, 21:53

forester píše:A už je to tu :D
Chalaň neviem kolko máš rokov a v akej branži pracuješ ale uvedom si že PCX je moderný stroj vyrobený najnovšími technológiami s kvalitného materíálu a s najvátšou presnosťou a nie škoda 105-120 zo 70tich rokov!!

No mam 37rokov ak ta to zaujima a som automechanik, cize vsetko si robim sam a nikomu neverim... Hadam sa tomu cudujes? A v dnesnej dobe?
A co ked je to moderný stroj vyrobený najnovšími technológiami z kvalitného materíálu a s najvätšou presnosťou? Mechanici v honde su bohovia co opravuju carovne stroje?
Co si tym chcel povedat?
Majo GZ

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 20 črc 2010, 22:00
Skútr / moto: yamaha cygnus x 125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 08 zář 2012, 23:01

Dany01 : Tak řemen je skoro jako novej a všude čisto, k válečkům jsem se něměl jak dostat, ale ty budou ok, skútr krásně reaguje na plyn a plynule zrychluje i udržuje konstantní rychlost. :-) Jak budu mít cestu kolem Hujdy, tak se optám zda to nepíchnou na diagnostiku že to po jejich servisu nějak nevalí :-) Ale nějak mě to nežere, jen bych chtěl vědět proč :mrgreen:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 09 zář 2012, 07:11

To sedli: tak ako hovoris, 4 km neznamena na rychlosti nic, viac preco to tak je. Tiez som si myslel ze by to mohlo byt remenom , opotrebovanie ale si to vyvratil. Som zvedavy co zapotia v servise.....
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod saimon1 » 09 zář 2012, 08:10

Zdarec, nejede dnes někdo na PCX na Buchlák? Chci tam dnes jet jen tak z nudy a dám si tam klobásku z udírny :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 09 zář 2012, 09:27

Majo GZ:
tak ti radím zabudni na tie ventily aj keď nepíšeš nič o tvojom PCX t.j. kolko máš km a či si absolvoval nejakú garančku,ale predpokladám že nie,keď je to model 2012,ale aj ja som tiež pôvodným povolaním automechanik aj keď trochu staršieho dáta výroby :D a preto som si dovolil pochybovať o tvojích tech.vedomostiach ale zase na druhej strane chápem tvoju nedôveru,ja som taký istý a mal som tiež snahu si všetko robiť sám ale ver mi dnes sa to už naozaj nedá,keď nemáš diagnostiku a špeciálne náradie tak nič nespravíš a preto je moja rada aby si sa na to vykašlal a hlavne na tie ventily,garantujem ti že ich netreba nadstavovať a to si dovolim tvrdiť lebo som bol pri tom ako mi ich mechanik kontroloval a nie pri 1-4-8-a ani pri 16 tisic ich nebolo treba nadstavovať.
Treba sa voziť a užívať si PCX.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 09 zář 2012, 10:34

Po delší době jsem měřil spotřebu a 2,08 L na sto km.Není to užasný?Nejezdím brzda plyn ale tam kde to jde taky těch 95 tacho.Jen to umět,rozjezdy atd.No jo jsou i tací kteří za to tahají jak za opratě u koně,protože nic modernějšího neznají.Apotom jim dát do ruky třeba sedmistovku nebo litr---------To jsou Ti dárci organů.Měl jsem možnost jed vyjížďku s motorkáři 40 let a víc,samej choper a obsahy 650 a víc.A pozvali mě abych jel s nima,řekl jsem,kam já se budu mezi vás motat,vždyť vám nestačím.A víte co mi odpověděli?Takovou jízdu nech těm mladým co nevědí co je pohodová jízda tzn. po hlavní 90 a stačí.Takže zdar vy co tu řešíte jestli vám to jede 100 nebo 110.A právě tam byla řeč o těhle mladých bláznech,kteří dostanou do rukou velký obsah a neuvědomují si že mají v rukách zbraň.Jen se dívejte kolik těch křížků podle silnice je.A mimochodem i když jsem jel ve společnosti silných strojů tak to byla krásná vyjížďka.
Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Optimistka » 09 zář 2012, 10:41

Kupeček: sorry, ale za spojení motorkář =dárce orgánů bych vraždila, protože tohle říkají jen debílci, kteří neví, která bije
Optimistka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 07 led 2012, 13:07

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Optimistka » 09 zář 2012, 11:16

Přesně tak, nejlepší dárci jsou cyklisti bez cyklohelem.

Jinak co se týče té rychlosti. Tak "rezervní" výkon není na škodu. Na každé motorce se dá jezdit 90 a kochat se, problém je ten, že když se dostaneš do krizovky (což se může kdykoli stát a mě se toho stalo docela dost), tak nedostatečný výkon tě může paradoxně stát krk. Kdežto i ten týpek na chopperu, který se sice kochá devadesátkou, prostě zabere za plyn a krizovce ujede. Na plečce typu PCX musíš doufat v dobré brzdy nebo ve schopnost to vykličkovat. :wink:
Optimistka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 07 led 2012, 13:07

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 09 zář 2012, 11:17

Optimistka:8steve:Asi nepozorně čtete.A nepochopili jste to.Je dost těch kteří jezdí nerozumně a to jsou Ti dárci,sami si o to koledují.A je dost těch s kterými jsem měl tu čest se projed a vše bylo v naprosté pohodě,a tohle právě ti darci nejsou.Vám se asi nikdy nestalo že Vás předjel motorkář v hustém provozu na místě kde by předjížděl jen deb.....Kdy to kolem Vás střihne 130 150 nebo i víc.A tohle je v pohodě??????????????
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 15:57, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 09 zář 2012, 11:25

Kupeček píše:Po delší době jsem měřil spotřebu a 2,08 L na sto km.Není to užasný?Nejezdím brzda plyn ale tam kde to jde taky těch 95 tacho.Jen to umět,rozjezdy atd.No jo jsou i tací kteří za to tahají jak za opratě u koně,protože nic modernějšího neznají.Apotom jim dát do ruky třeba sedmistovku nebo litr---------To jsou Ti dárci organů.Měl jsem možnost jed vyjížďku s motorkáři 40 let a víc,samej choper a obsahy 650 a víc.A pozvali mě abych jel s nima,řekl jsem,kam já se budu mezi vás motat,vždyť vám nestačím.A víte co mi odpověděli?Takovou jízdu nech těm mladým co nevědí co je pohodová jízda tzn. po hlavní 90 a stačí.Takže zdar vy co tu řešíte jestli vám to jede 100 nebo 110.A právě tam byla řeč o těhle mladých bláznech,kteří dostanou do rukou velký obsah a neuvědomují si že mají v rukách zbraň.Jen se dívejte kolik těch křížků podle silnice je.A mimochodem i když jsem jel ve společnosti silných strojů tak to byla krásná vyjížďka.

Prosimtě, toto je topic o modelu PCX, tak to zbytečně nerozvíjej na věci, které se toho netýkají, vznikne zde zbytečná diskuze a jen se tu budeme hádat o tom, že každý máme jiný názor, stejně jako já s tím darováním orgánů a rychlosti. Pokud ti po prožité projížďce s choopraři připadá zbytečné a stupidní řešit maximálku, tak dobrá, ale poučovat se tu snad nemusíme, díky. :wink:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 11 návštevníků

cron