Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 07 zář 2012, 11:15

Ona LED má ostřejší světlo, jasnější, ale oproti žárovce v dobře navržené parabole, která má rozptyl 360° a parabola přesně rozmístí světlo, tak kde je potřeba, pakLED působí komicky.... Blinkry maximálně vykuním na diademové žárovky :mrgreen: :mrgreen:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 07 zář 2012, 16:45

Včera jsem byl na Slovensku, při cestě zpět se stmívalo tak jsem na to šlápnul a pořád se jí nechce nad 100Km/h, pak omezovač, zítra se chci podívat na řemen variátoru. Víte jaká má být šířka ? Našel jsem údaj 22 mm ?
Jinak když odmontuju dekl od vároše, změřím jeho šířku posuvkou aniž bych musel povolovat variátor ? ( nemám to nářadí na zajištění variátoru ).
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod icemann » 07 zář 2012, 18:26

Jj, je tam dost místa na šupleru...
Uživatelský avatar
icemann

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 130
Registrován: 05 úno 2011, 20:37
Bydliště: Brno
Skútr / moto: NC700S ABS

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 07 zář 2012, 18:28

sedli píše:Včera jsem byl na Slovensku, při cestě zpět se stmívalo tak jsem na to šlápnul a pořád se jí nechce nad 100Km/h, pak omezovač, zítra se chci podívat na řemen variátoru. Víte jaká má být šířka ? Našel jsem údaj 22 mm ?
Jinak když odmontuju dekl od vároše, změřím jeho šířku posuvkou aniž bych musel povolovat variátor ? ( nemám to nářadí na zajištění variátoru ).

Kedy ti zapina omezovac? Ked tvrdis ze ides az po neho , mne v 104 tacho.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod saimon1 » 07 zář 2012, 18:31

Rukou řemen pootoč a můžeš měřit :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 07 zář 2012, 20:28

dany01 : 100 Km/h tacho a výš už to nejde, zasahuje omezovač :) Musí být nastavené nějaké menší MAX.otáčky - když jsem jel do kopce dlouhýho, klesla mi max speed až na 80 km/h tacho s plynem nadoraz...docela slabota, nejradši bych zkontroloval i válečky, ale nemám ten Pulley holder. Před 2.garančkou to lítalo 110-115 tacho, asi schválně vezmu GPS a změřím, zda to dá aspoň těch 94 real co je v techničáku... :mrgreen:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 07 zář 2012, 21:14

Mne to taktiež išlo tachometrových 104 a potom sa ohlásil obmezovač a to som mal xy garančiek a 21500km nebehaných tak neviem čo chcete merať válečky,je to úplne zbytočné,radšej by ste sa mali zamýšlať čo vám robia v tom servise,keď sa tu píše že vám nadstavujú ventily a menia filtre,sviečky a pod o to už pri prvých dvoch garančkách.Na toto by som si dával najviac pozor,ale niet sa čo čudovať keď sa domáhate týchto úkonov a výmen.
Dalšia vec že vás to stále baví merať tú rýchlosť,však to tu bolo milíon krát už zmerané a iné to nebude či ako si to predstavujete že po nejakej výmene filtra alebo oleja vám to pôjde o 10 viac?
Ja som sa s tým zmieril že si kupujem mestský skúter s ktorým budem chodiť 80-90 km rýchlosťou a to 95% vštkých jázd a že som s ním bol v Chorvátsku a dával som mu vela krát aj maximálku a to niekedy aj 50km v kuse tak to je extrém a nedá sa to brať že PCX chodí tokou rýchlosťou ale iba že ju dosiahne a taktiež nedá sa to brať že trvale ho budeťe mocť takto zaťažovať lebo nieje na to konštruovaný a tým pádom pôjde rýchlo do srvisu ale nie na garančku :D
Naposledy upravil forester dne 07 zář 2012, 22:09, celkově upraveno 1
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod saimon1 » 07 zář 2012, 21:32

Zdarec :wink: Teď jsi to napsal úplně přesně, že se tady pořád omílá rychlost, kdo má o 5 nebo 10 km větší rychlost a nebo, jestli to někomu bere o něco více nebo méně benzímu! A to se tu pořád řeší nějaké deci nebo pár km dokola. :lol: :roll: :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Majo GZ » 07 zář 2012, 22:16

Chalani nevie niekto prosim nastavenie ventilov na 125-ke PCX rocnik 2012?
Majo GZ

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 20 črc 2010, 22:00
Skútr / moto: yamaha cygnus x 125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 07 zář 2012, 22:30

A už je to tu :D
Chalaň neviem kolko máš rokov a v akej branži pracuješ ale uvedom si že PCX je moderný stroj vyrobený najnovšími technológiami s kvalitného materíálu a s najvátšou presnosťou a nie škoda 105-120 zo 70tich rokov!!
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Vosk » 07 zář 2012, 22:37

Sedli a nemuzes to mit proste hur zajety??
Vim ze jsi hodne casto jezdil na spotrebu a to okolo 70km/h......
Aby to nebylo treba jen tohle vis jak.
Jinak kup lepsi variator a me to mazalo cca 115-120km/h.
Uživatelský avatar
Vosk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 11 zář 2011, 20:52
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 08 zář 2012, 00:18

Viem ze sa tu vela krat pisalo o max rychlosti, ale nechapem ako moze niekomu ist 110-115 podla tacho , ked inym 104 ? Co je obmedzovac, Teda aj mne,forestrovi a inym, viem ze s Mallosi to ide ale s origo variatorom ? Videl som aj inzeraty kde pisali ze max 115-120 co je predsa blbost! To by ma musel niekto tahat na lane autom, a to musim povedat ze tych 104 tacho mam hocikedy-teda pri malom origo plexi tazsie. Tak ako si aj ty: sedli mohol mat 115 ? Inak forester ma pravdu, ja by som nedovolil vymenit veci pokial by som ich nevidel ako vyzeraju a filter, sviecku, a aj variator si viem kupit sam. Zaruka nesmie padnut pokial diel nekupim u nich ale kupim ho so zlavou inde a vymenim si ho. Tie rychlosti platia pre staru verziu.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 08 zář 2012, 07:21

Pokud si dobře pamatuju, tak ze startu tohoto vlákna se tu psalo u starého modelu, že omezovač je ne na 104, ale 108 km/h tachometrových. Na tuhle hranici jsem se už dostal taky s modelem 2012 a GPS ukázala 97,4. Max. rychlost mám 98,2 GPS, ale tu jsem udělal, ani nevím jak, takže těžko říct, kolik bylo na tachometru. Každopádně 104 km/h je OK, protože tachometr proměřuje o nějakých 10 čísel, ale pokud se nedostane rafička ani na 100ku, tak už si PCX nesáhne ani na techničákovou maximálku. Což, jak tu padlo, samozřejmě může být záběhem "na spotřebu".
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 08 zář 2012, 07:41

Novy model moze ist rychlejsie, ale ked stary ide viacerym rovnako , snad nebudu nastavovat obmedzovace "od buka do buka"... ako sa im zachce. Neviem ci zlym zabehom sa znizi max. speed a pritom /sedli/ pisal ze mu klesla tusim po 8 tis garancke- takze zabehom to nebude. Mozno ozaj ten remen aj ked je to cudne, som zvedavy co sedli zmera.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod j3nda » 08 zář 2012, 09:00

forester píše:... a dával som mu vela krát aj maximálku a to niekedy aj 50km v kuse tak to je extrém a nedá sa to brať že PCX chodí tokou rýchlosťou ale iba že ju dosiahne a taktiež nedá sa to brať že trvale ho budeťe mocť takto zaťažovať lebo nieje na to konštruovaný a tým pádom pôjde rýchlo do srvisu ale nie na garančku :D

no to si delas srandu, s padinou potunenou na nekolikanasobek nominalniho vykonu jezdi na plny plyn skoro kazdy a pokud je potunena slusne, tak to vydrzi a pcx s motorem omezenym omezovacem by to vydrzet nemelo? no to by byl teda peknej smejd...
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků

cron