Já myslím, že řešit cenu servisu je podstatné, ale ještě spíše bych uvedl, že je to u mě hlavně otázkou přečkat záruční dobu a pak si vše základní řešit svépomocí. O víkendu jsem si zkontroloval svíčku, vzduch. filtr, mrkl na řemen variátoru, jak se mění olej, dolil destilku, opravil praskliny spodních plastů jak občas někde štrejchnu
a další drobnosti. Co se týká např. ventilu, tak na feldě jsem si je vždy kontroloval, popř. nastavoval sám, tak proč bych to nezvládl na PCX
Chápu, že řada lidí zde nemá třeba znalosti, chuť, čas, místo, nebo prostě jen základní vybavení pro opravy... A další věc je cena dílů
Stačí hledat a najednou zjistíte, že stejná svíčka nebo olej oproti servisu koupíte i o polovinu laciněji. Jo a kdyby někdo z Prahy a blízkého okolí chtěl někdy s něčím pomoci, tak nění problém