Diskuze o čemkoli.
03 zář 2010, 12:28
Pro Jozefa77: Souhlasím se vším.
ad 1) Na mokru docela veselé, na druhou stranu se minulý týden za mnou sesypal i "číňan" se širším kolem.
ad 2) Fouká i prší fakt i ve městě
.
ad 3) Hodinky pod rukávem to je asi jasné...
ad 4) Jsem menší než Luděk1 a přesto "hledám vhodnou polohu, tak promiňte, že nemohu mít nohy ..."
03 zář 2010, 18:05
Já se pokusím PCXko zhodnotit trošku jinak. Forester, Alpako, Já, a další jsme páni v letech (klucí promiňte), tudíž naše názory jsou jiné, než těch šestnáctiletých. Já mám PCXko na cestu do práce, do města, maximálně na chalupu cca 20km. Když prší použiju auto. Pro tyto učely 100%. Pro ty co chtějí balit baby, jezdit v dešti a větru, dlouhý trasy, nebo ve dvou, na to to stavěný není. A myslím, že to nebyl ani účel Hondy. A další pro mě dost poctatná věc je dílenské zpracování, je to prostě Honda. Pro všechny, co člověk to názor, ale uvědomte si, JE TO NOVÁ HONDA ZA ŠEDESÁT.
04 zář 2010, 23:57
forester píše: ...skusil som aj max.rychlost 108km co je realne asi 100km...
ako to myslíš? ..že na plnú nádrž prejdeš ma max rýchlosti (108/km/h) cca iba 100km? alebo je to nepohodlne? alebo ako si to myslel?
Inak.. ako som tak pozeral na ten skúter. tak takí zruční ľudia by aj mohli kľudne spraviť tuning v podobe predĺženého bočného krytu. ten "V" výrez akoby "prelepiť". keď som pozerával takú reláciu o tuningu áut, tak tam by to vedeli v pohode vyrobiť za pár hodín..
a hneď by bol vyriešený problém s krytím nôh. inak vôbec tomu nerozumiem prečo to aj tak nejak nespravili. dizajnu by to neuškodilo, naopak pomohlo si myslím. a myslím, že ani tým z dlšími nohami by nerobil problém pri nastupovaní. apoň sa mi tak zdalo, keď som si to premeriaval pohľadom..
05 zář 2010, 08:26
blackbox_lp: myslí tím, že když tacho ukazuje 108, skutečná rychlost je 100- všechny tachometry ukazujou větší rychlost. Můj proměřuje přesně o 5km/hod.
05 zář 2010, 10:12
blackbox_lp je to tak ako Ti to vysvetluje renos,tachometre maju odchylky a v nasom pripade PCX ma tak cca 7km - 8km/h mam to odskusane v Rakusku je vela digitalnych ukazovatelov skutocnej rychlost pri tach rychlosti 60km to ukazovalo 53km ale da sa to dobre preverit aj na navigacii GPS ta tiez ukazuje s tou ochylkou.Ked som isiel s PCX ryclostou nad 100km/h uz som nemal casu pozerat na tach.necitil som sa moc bezpecne bola to len skuska a nebolo to na doraz bola tam este rezerva.
05 zář 2010, 11:54
přijde ti i přesun po dálnici 100km/hod. na pcx jako nejistá a nebezpečná rychlost? myslím v chování skútra
05 zář 2010, 12:59
Vsetko je relativne,vtedy bolo poprsane a bolo to na uzkej dvojprudovej ceste,snazil som sa ist v uz skoro vysusenych kolajach od aut a protiiduce auta vytvarali pri bocnom vetre dost silne zachvevy.To je moj subjektivny pocit,pre ineho to moze byt,jazda ruzovou zahradou
05 zář 2010, 16:11
Tak tu je slubena spotreba na Hondu PCX 125.Je to sok aj pre mna,myslel som ze bude okolo 2,2l,ale co som natankoval od kupy ja,do terajsich 2900km je 1,81 !! lit ale nieje tam zapocitany benzin ktory bol v nadrzi pri kupe,ratam ze to boli asi max 2lit lebo vzapeti zacala blikat rezerva,a raz ked som tankoval s autom tak som natankoval do 10l bandasky benzin pre PCX pripustam ze sa tam mohlo zmestit viac ako 10l davam aj tam + 2l tak to vychadza max. 1,95 lit !! a to je prekvapenie.System stop & start pouzivam asi tak na 50% to znamena ze pri krizovatkach ktore poznam a viem kedy na nich naskakuje zelena tak je to vypnute.
Teraz idem spravit druhe meranie,dam si na tom zalezat aby sa to potvrdilo alebo o nieco zmenilo.
05 zář 2010, 19:05
tachometrovych :
80 - nespokojenejsi rychlost pro PCX - na pridani reaguje pomerne slusnym pohybem vpred
90 - pohodova cestovni rychlost treba na Jizni spojku - na pridani se rucicka vyda ke 100 - ovladatelnost stare dobra
100 - da se jet nonstop, lec uz to neni to prave, motorka straci jistotu, velka citlivost na bocni vytr, parkrat jsem takhle neumyslne zmenil jizdni pruh
108 - omezovac zasahuje ale jelo by to klidne vic. Ovladatlnost se sevrenou prd*eli, bocni vitr a lezite.
---tachomer keca presne o 5 km/h. Tak snad jsem naplnil touhu pripadnych nactiletych po Vmax udajich. Osobne pres 100 jezdim malokdy. Neni treba.
Jinak moje podminka "rychlejsi nez kamion" je splnena s prehledem.Linkovy Autobus je rychlejsi pac ma omezovat na 105 přesně a pcx jede taky tak nějak. (nepočítám student agency bus, ktery me predjizdel, kdyz jseml na CBRku 120 dle GPS
)
Jinak spotrebu neresim, ale osciluje nekde kolem 2,3 - 2,5. zjisteno prumerem, pac jezdim plna>prazdna a vetsinou tankuju pri 240. Nejvic jsem najel 265 a asi tam neco jeste bylo.
Muj subjektivni pocit (moc v desti nejezdim) je takovy, ze jet na PCX v desti je sebevrazda. Ale to bude ridicem.
A propos, byt mi 16 a mit misto Simosna (mel jsem a mam) PCXko tak ucuravam blahem, pac v tomhle veku vsechny nedostatky v kapotazi vyvazi "sexy vzhled" a "respekt pyco" vrstevniku
05 zář 2010, 21:48
Ahoj všichni. Jsem zde nový a motorky, potažmo scootery nejsou zrovna moje parketa. Chtěl bych se zeptat, co si myslíte o PCX vs. denní dojíždění do práce cca. 35km za město, (přesněji z Brna do Vyškova přes Rousínov po staré silnici, ne po dálnici). Teď už mám jen Mustanga na houby do lesa, dřív jsem míval MZ 150, s tou bych si to dojíždění asi představit dovedl. Nejde mi o rychlost, čím jsem starší, tím jezdím pomaleji i autem, jen by mě zajímalo, jestli je to reálné, abych např. nebyl brzdou provozu a pod. PCX se mi líbí a hlavně je to cena, která mě láká, protože za 60tis. bych pořídil asi silnější scooter, ale určitě ne nový. Další věc, na kterou bych se chtěl majitelů zeptat je to, jakou dává Honda záruku. Předpokládám, že to budou ze zákona dva roky a nějaký limit Km. Pokud bych totiž do práce na scootu jezdil, měl bych roční nájezd určitě okolo 10-ti tis. km, nevím, jestli to není na relativně slabou 125-ku moc. Díky všem za reakce.
05 zář 2010, 22:18
jezdím na hondě PS, do práce to mám sice podstatně kratší vzdálenost, ale 35km jestli myslíš tam a 35km zpět bych se nebál a šel bych do toho, ono spíš víc než samotná vzdálenost tě zastaví nebo alespoň přibrzdí počasí. teploty a déšť budou podle mě pro tebe větší brzdou než samotná vzdálenost. 125ccm je právě fajn pro splynutí s provozem, o to víc že nepočítáš se vzdáleností. Toto forum směřuje spíš k silnějším a většina lidí ti bude radit silnějsí a silnější stroje, podle mě by nebyl špatný větší motor, ale na druhou stranu 125ka se kterou udržíš "předpisovou jízdu" bude dobrám dopravním prostředkem.
postupem času můžeš dojít do stavu, kdy přesedláš, možná i já tak skončím, podle mě je to nekonečný hon o větší a silněší/pohodlnější motorku, ale nadruhou stranu musím brát v potaz i ceny, a kupovat skútra za 200tisíc je lákadlo, ale v mnoha případech spíš srovnání priorit, ne že by na to člověk nanaspořil ale protě jsou věci, které mají přednost.
Sám jsem zprvu myslel jen na město, nakonec se ukázalo, že cesta je cíl a za rok nebo spíš sezonu od dubna do října počítám kolem 12 tkm. Na skútru to podle mě není nijak znát.
O co víc ušetříš na nákupu o to víc bych se zaměřil na příslušenství a oblečení. dalo by se říct, že už nějakou tu nemalou korunu jsem do příslušenství pustil a pořád to není ono ale zato je mi odměnou, spolehlivá honda, bezproblémů cestování ať město, okresky, dálnice pro přesun také použitelné a ještě mě zbylo na oblečení ať je léto nebo déšť a zima. A to že jedu za jakéhokoliv počasí, i když v zimě u nás na severu jedině v autě.
PCX, k tomu 10000kč na příslušenství a nezastaví tě ani nízké teploty a déšť, nájezd 10000km je podle mě slušné využití a nebudeš litovat, alespoň mě to pořád baví a příští rok počítám s tím samým.
Honda dává standart dva roky, při koupi mi mezi řečí slíbíli 3roky pokud budu jezdit na servis k nim, nemám to na papíře, ale podle mě jsou ty ceny oproti servisu auta uplně někde jinde, i když jsem si vymýšlel na 8000km co mě jen napadlo platil jsem tuším kolem 1000kč, podle mě zanedbatelná částka. a za ten rok slouží věrně a srandy je taky dost
05 zář 2010, 22:39
MiP9: Dnesni moderni motory, musi pri spravne peci a normalni jizde vydrzet bez problemu 100t km bez rozdilu kubatury. Neni to motor z Jawy.
05 zář 2010, 23:02
Diky za info, kolega z práce má Hondu Lead 100 a naběháno 22tis jen s běžným servisem, takže si myslím, že by PCX něco vydržet mohl. O Leadovi jsem taky chvíli uvažoval (v době, kdy stál nový 37.000Kč), ale sám majitel mě od něj trochu odrazoval, vadila mu malá kola a jízda mimo město podle něho taky nic moc. Jde nějak Lead a PCX porovnat co se týká jízdy po okreskách?
06 zář 2010, 05:33
Přidám názor na cestu Brno Vyškov "po staré" na PCX. Jezdím cca polovinu trasy na Innově (napojuju se u Holubic). Po prvních asi 400-500km najetých na této trase (pro ostatní - jedná se o přímou silnici, na které se jezdí skoro jako na dálnici -20km/h) jsem se naučil po téměř havárce využívat obslužné komunikace a mám klid. Obslužka - Holubice propojka do Velešovic, pak kousek po staré do Rousínova a v Čechyni popř. Komořanech napojení na souběžnou obslužku s dálnicí a výjezd ve Vyškově buď u Kačáku nebo až na Křečkovské (výpadovka do Bučovic). Trasa Tučapy-Vyškov byla někdy sebevražda, o staré z Brna nemluvím. Když jedu tacho těch 90km/h, stejně se každej snaží předjet za každou cenu (i linkáče autobusy, protože se v té vlnovce snaží rozjet na další kopec, kamióny a prostě všechno co má 4 kola) a kdo na takové zdechlině zažil nalepený auto v kile na stehně, ví o co jde. Takže na tuhle trasu obecně 125ccm, pouze v případě absence rodiny nebo s hoodně vysokým životním pojištěním. Ono párkrát se to dá, cesta je zajímavá, nová, ale při 10 jízdě ve vzájemné pospolitosti se závodníky v autě toho budeš mít plný kecky. Si vezmi, že běžná rychlost na "staré" je kolem 110-120 km/h a silnice není místy nijak široká. I z hlediska zážitku z cesty je to o ničem, 30 km plnej kotel a místy je to stejně ještě málo. Takže sem PCX ani náhodou.
06 zář 2010, 07:11
zase na druhou stranu nevím jestli bych se ráno a odpoledne honil semtam 120km/hod. když bude pěkně proč ne.....
pak jedině jak jsi psal bezpečnější okreska