Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 31 srp 2012, 10:28

IMHO ostuda nejsou, jsou plně funkční pro tento typ moto, dobře vyladěná v poměru výkon/spotřeba a co více si přát. Že někdo má americký komplex che všechno obrovské, za to výrobce nemůže. Já bych osobně větší gumy nechtěl, protže vzhled nejede a když se podívím na spotřebu okolo 2,5 litru, tak jsou nějaké gumy u pr*le :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod j3nda » 31 srp 2012, 10:32

a s poradnyma by ti to zralo o decku vic a nemusel by ses za ne stydet :twisted: jsem si nevsiml, ze novemu sh by daly krome start-stopu i galusky
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod mat.bo » 31 srp 2012, 11:31

Ja nevim,ale muj nazor je ten ,že když si někdo kupoval pcx tak věděl jak vypada a proto ho kupoval.A věděl jaky ma gumy takže řešit užovky po koupi je zbytečny .Když chci něco se širšíma kolama tak si koupim něco jineho? :D Já třeba chtěl taky něco jineho a skončil jsem u pcx, protože cena,výkon,spotřeba prostě vyhráli a že to má nějaký mouchy jako uzký gumy,bobka na sedačce,že to nema hodiny...neřešim a jezdim :D S tim sem to kupoval.... :D Není to myšleno ve zlem....
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 31 srp 2012, 13:27

Přesně vystihnuto :)
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod vladik » 31 srp 2012, 17:58

Ahoj. Jsem majitelem PCX a chtěl bych vědět postup při výměně oleje sekundárního převodu. Nejlepší by bylo foto a šipečky s popiskama.
Případnému makáčovi předem děkuji a ne možná jen já. :wink:
vladik

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 04 srp 2012, 11:43
Skútr / moto: honda pcx

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 31 srp 2012, 19:14

vladik : Kolik máš najeto, nebo jak dlouho už pcx máš, že chceš měnit olej v převodech ? To udělám tak po 2 letech pro dobrý pocit :-)

Hm, v manuálu to není...musíš najít 2 šrouby na klíč, který budou nad sebou pár cm, jen nevím zda na straně od výfuku, nebo filtru, ale stejně budeš muset kvůli přístupu sundat kolo. Spodní vyšroubuješ a olej vyteče, zašroubuješ a horním dopustíš nový olej, na tom karteru u otvoru bývá množství co tam má přijít, zda to tu někdo neví :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 31 srp 2012, 20:16

Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod mickielli15 » 01 zář 2012, 10:08

tak to je identickej výkon s PCX. Takže motor z PCX? To by šli chlapci s výkonem dolů a jak jsem blahořečil ta vylepšení, tak toto by udělali tedy botu. Tím by nové SH ztratilo jeden důvod, proč do něj jít... tedy pro mě.
8steve - kdes tenhle údaj našel?
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 01 zář 2012, 10:44

mickielli15 > Na těch fotkách ten motor vypadá opravdu úplně stejně jako z nového PCX, ale skutečně sakumprásk se všemi detaily. Navíc 11,8 kW by bylo nad limity řidičáků pro 11 kW, takže by na to ztratili i kupce. Když pominu hodiny v přístrojovce, tak se SH bude lišit asi kvalitnějšími materiály, většími koly, naladěním podvozku a drobnostmi jako uzamykatelný přední kastlík apod.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 01 zář 2012, 13:48

Stačí to hodit do Googlu a pak si vybrat třeba hned první odkaz. :) http://clickhondanews.blogspot.cz/2012/ ... opean.html Ty motory jak SH 125, tak 150 zcela zjevně vezmou od stejných kubatur PCX.

Edit: Tak se rovnou ještě fiknu francouzský text, kde je už nepokrytě napsáno, že motor je z PCX: http://www.scooter-station.com/Le-nouve ... -Asie.html - jinak ta přední LED světla z trubicových LEDek vypadají efektně a ne jako ty bodové lowcosty, co se používajů u levnějších aut. To zjevně posadí SH zase nad PCX.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod mickielli15 » 01 zář 2012, 14:47

ale díky tomu motoru nebude SH sedět nad PCX tak vysoko, jak mohlo.... mohli mu dát aspoň výkonovou výhodu...
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 01 zář 2012, 16:10

Milionkrát tu padlo, že pro výrobce je výhodnější vyrobit toho více, prodat za méně a vydělat na dílech. Oni potřebují zaplatit nový motor, proto ho musí nacpat, kam to jen půjde, aby se náklady rozmělnily. Možná nějakou kosmetickou korekci udělají jinou palivovou mapou, ale tím to hasne. Jestli se dneska PCX a SH prodávají od sebe s rozdílem 10 000 a SH se prodává méně než PCX, tak se jim nevyplatí vyvíjet druhý nový motor - a evidentně ani druhou výkonovou specifikaci toho samého. Nevím, jak se prodává SH v číslech, ale jestli u PCX chtěli dělat 14 000 Evropa a 13 000 Japonsko, reálně je to 23 000 Evropa a s Japonskem to bude max. 50 tisíc), tak SH bude prodaných ještě méně a vývoj se tak musí zaměřit na nákladově lacinější rozdíly.

Osobně bych cenu SH očekával jako PCX + 20-25 % jako dosud, výrazně zlevňovat asi nebudou, i když trochu spadne výkon. U aut se to taky neděje, i když se motory škrtí kvůli emisních norem.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 01 zář 2012, 16:54

8steve > Tak jsem to nemyslel a ani nenapsal. Ale když jeden výrobce v jednom modelu musel vyměnit motor splňující Euro IV za Euro V (v minulosti Euro III za IV), tak často měl tentýž (respektive nový) motor o pár kW méně, ale cena dolů u toho auta nešla. (Že se dneska slušně vybavená nižší střední třída prodává pod cenou toho, kde v roce 2005 stála fabia bez klimy, to je jiná věc, která sem už nepatří. :) ) Já si to konkrétně pamatuju na motoru 1.4 16V od Fiatu, kde to bylo 70 vs. 66 kW, tj. cca 5 %. Že implementace PCXkového motoru do SH bude znamenat pokles sice taky o 3 kW, ale reálně skoro 1/4 výkonu, to už je samozřejmě citelnější, ale těžko soudit, dokud na tom nikdo nejel. Třeba přijdou na vyladění celku, který pojede podobně svižně jako dosavadní model (například snížením hmotnosti), i když to by si asi mákli, protože by se museli dostat i pod hmotnost PCX.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Optimistka » 01 zář 2012, 17:49

8steve píše:auta proti stavu pred 4 lety slevnily o dobrych 40%...
zrovna tento týden byl ve světě motorů článek, který jsem bohužel jen proletěla, protože nebyl čas, ale byl tam i graf a právě se tam řešilo, že auta vyrobená před pár lety sice byla dražší, ale za to opravy vyšly levněji (asi jich tedy bylo méně), kdežto auta cenově osekaná mají náklady na opravy větší, tzn. ve výsledku je to prašť jak uhoď. chápu, že to neplatí pro 100% motoristů, protože někdo si ty opravy dělá na koleně, ale asi na tom něco bude. já to u našeho domácího auta. to vyrobené v r.2004 bylo zlaté, bez poruch, kvalitně zpracované. to z r. 2011 (stejný výrobce akorát novější generace téhož modelu) stálo o několik desítek tisíc méně ve stejné výbavě, ale je na něm vidět, že se prostě šetřilo, takže očekávám častější návštěvy servisu (resp. už na něm něco proběhlo, naštěstí v záruce)
Optimistka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 07 led 2012, 13:07

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod j3nda » 01 zář 2012, 17:50

fleet.admiral píše:Milionkrát tu padlo, že pro výrobce je výhodnější vyrobit toho více, prodat za méně a vydělat na dílech. Oni potřebují zaplatit nový motor, proto ho musí nacpat, kam to jen půjde, aby se náklady rozmělnily. Možná nějakou kosmetickou korekci udělají jinou palivovou mapou, ale tím to hasne. Jestli se dneska PCX a SH prodávají od sebe s rozdílem 10 000 a SH se prodává méně než PCX, tak se jim nevyplatí vyvíjet druhý nový motor - a evidentně ani druhou výkonovou specifikaci toho samého. Nevím, jak se prodává SH v číslech, ale jestli u PCX chtěli dělat 14 000 Evropa a 13 000 Japonsko, reálně je to 23 000 Evropa a s Japonskem to bude max. 50 tisíc), tak SH bude prodaných ještě méně a vývoj se tak musí zaměřit na nákladově lacinější rozdíly.

Osobně bych cenu SH očekával jako PCX + 20-25 % jako dosud, výrazně zlevňovat asi nebudou, i když trochu spadne výkon. U aut se to taky neděje, i když se motory škrtí kvůli emisních norem.

se koukni kolik se prodalo sh v italii, o hodne vice nez PCX
i v thajsku kde se pcx vyrabi, kupujou spis sh
pcx se snad nejvic prodava akorat tady

a jestli ten motor tam skutecne narvou, tak jsou blazni a nebudou moct konkurovat piaggiu beverly atd...
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron