Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 30 srp 2012, 07:32

Včera jsem jel z práce a poprvé se mi stalo, že jsem jel proti PCX (černému). Ta úzká kola tomu z dálky skutečně opticky nesvědčí, protože ubírají na dojmu velikosti. Nejprv jsem si myslel, že proti mně jede nějaká 50ková čína... Furt mi ta naše raketa přišla staticky celkem velká, ale včera jsem "prozřel"... Chce to minimálně 16''/110 kola, jinak skútr respekt nevzbudí... Už se ani nedivím tomu řidiči Jaguaru XF, že mě cíleně půl čtvrti blokoval a měl z toho evidentní prču (původně jsem myslel, že je zfetovaný).
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 30 srp 2012, 10:05

Musíš to brát z druhé strany a to že tyhle galusky jsou na PCX kvůli poměru ceny a hlavně tyhle užovky mají malou spotřebu, takže výrobce prostě , musel udělat nějaký kompromis a IMHO je rozumný
Edit:
nová baterka je v PCX, snad vydrží déle než rok, nebo made in Japan už není co bývalo? :roll: ťuk ťuk ťuk
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 30 srp 2012, 15:27

Jako stunt...přece si nekupuješ PCX kvůli tomu jak má široký kola,ale kvůli tomu jak funguje - spotřeba. Pro docílení nízké spotřeby je potřeba spousty maličkostí a úzký kola jsou holt jednou z nich. :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 30 srp 2012, 16:29

TUNER, StuntJ > Samozřejmě. Já to napsal s určitou dávkou nadsázky a ten vztah gum a spotřeby si uvědomuju dobře... :wink: Nic není zadarmo, život je kompromis... :)
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 30 srp 2012, 17:14

Přesně tak ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 30 srp 2012, 18:15

Už i s pcx a jeho spotřebou vyjde kiláček skoro na kačku :-) Teda aspoň v Brně. Jen ať je dlouho teplo, ať auto může odpočívat v garáži :mrgreen:

A kola vem čert, sice kdekoliv opravují silnici a zasypají záplatu tím jemným štěrkem tak ujíždí kola i v jemným náklonu, ale aspoň nedostaneš pokutu za rychlsot v obci :mrgreen:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod BlackWolf » 30 srp 2012, 19:36

Zdravim,
vlastnim PCX125 (ma 1,5 roku a 4800 km) , bol som na 2 garanckach a zistil ze v porovnani s novym kamosovym pcxkom mam subjektivne vacsie vibracie a nepatrne nizsi vykon (aj maximalka je cca o 3 km/h nizsia) . Neviete cim to moze byt ?
On ma menej kilometrov a rocnik 2012 . Ja mam rocnik 2011 .. Moze to byt napr. nastavenim ventiov, alebo rocnikom ?
Tiez som si vsimol ze je pocut vrzganie od predneho kolesa ..
Vie niekto poradit ?
Vdaka
Uživatelský avatar
BlackWolf

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 26 srp 2012, 21:11
Skútr / moto: Honda PCX125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 30 srp 2012, 21:21

Mezi rokem 2012 a 2011 je propastný rozdíl, protože ty skútry jsou úplně jiné. Jiný motor, jiné rozložení váhy, jiná nádrž, prostě tyhle dva stroje nejdou srovnávat ... Já jsem si mohl projet 150 a můžu říct, že se mi hůře řídila, nebyla tak "ohebná" jak moje 125, ale to může být nezajetým podvozkem ..... Kupodivu motor měl podobný průběh výkonu a síly, jen moji 125 docházel dříve dech a byla méně svižná jak 150 :mrgreen:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 30 srp 2012, 22:07

Jo měl jsem to štěstí to projet :roll: a zajímavý poznatek. Aji jsme zkoušeli sprinty 125 stzará vs. 150 a rozdíl odpovídá přesně výkonu navíc co má 150 :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 30 srp 2012, 22:45

8steve píše:no prosím. nejdřív byl mezi MR11 a MR12 mizivý rozdíl, pak aspoň nějaký rozdíl a teď už je rozdíl propastný :)

Rozdíl tam bude možná propastnej, ale majitelé starší generace ( tudíž i já ) si to nechtějí přiznat a stále budou obhajovat tu původní verzi i přes to, že na hrbolech tě tlumiče málem vyhodí ze sedla a na benzínce bojuješ s víčkem :mrgreen: :mrgreen:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Paja 2008 » 31 srp 2012, 00:06

Tak dnes led blinkry vyřešeny. Po vyzkoušení 5 druhů přerušovače je fungující jen tenhle http://www.stualarm.cz/produkt/46055-prerusovac-blinkru-led-12v-005-10a-pro-motocykly/
Uživatelský avatar
Paja 2008

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 24 čer 2012, 20:21
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 125- 2012 RED
Tuning / úpravy: Plexi Givi, Kufr GIVI, Alarm Honda,Led parkovačky, Led zadní + brzda, Led SPZ, 12V zásuvka SW-MOTECH,Držák GPS-SW-MOTECH,Rozšíření zrcátek SW-MOTECH,

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 31 srp 2012, 08:13

Propastnej rozdíl ??? ale no taaak )))) Pořád to je to samé PCX s drobnejma vylepšeníma některých neduhů. Nedělal bych z komára velblouda ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod j3nda » 31 srp 2012, 08:21

StuntJ píše:Musíš to brát z druhé strany a to že tyhle galusky jsou na PCX kvůli poměru ceny a hlavně tyhle užovky mají malou spotřebu, takže výrobce prostě , musel udělat nějaký kompromis a IMHO je rozumný
Edit:
nová baterka je v PCX, snad vydrží déle než rok, nebo made in Japan už není co bývalo? :roll: ťuk ťuk ťuk

no kdyby alespon pripustil v TP i sirsi hnedka by nespokojencu ubylo :D
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 31 srp 2012, 09:56

To se dá asi nějak dopsat, protože u auta máme ve velkém TP na konci máme dospaný další rozměr gum, 3-tí světlo, zámky s neurčitou/nejasnou polohou a ještě něco čemu nerozumí. Takže by to chtělo pohledat, co je potřeba k dopsání do TP ... :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod j3nda » 31 srp 2012, 10:10

no to prave u nas neni nic jednoducheho, chce to typovy list od vyrobce a zkousku dekra ci TUV, pak jeste technickou na ktere potvrdi, ze je to vse namontovane jak ma byt, takze voser
kdyby tam rozumne gumy vyrobce pripustil rovnou bylo by to bez problemu a v pripade, ze by byly na to treba jine disky, tak by je mohl i se ziskem prodavat :D ty kola jsou fakt ostuda
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků