Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Winterwolf » 28 srp 2012, 14:57

prověřím , napadlo mně to,ale chtěl jsem se zeptat jestli to není od výrobce :roll:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 28 srp 2012, 15:41

u PCX je zvlášť spínač na brzdu, zvlášť na start . Zkuste mírně zmáčknou brzdovou páku, jen tak jak se rozsvítí, skútr nenastartuje, jen až se pořádně zmáčkne, i při zkoumání levé páky vykouknou dva spínače :mrgreen:
U té spojky vibrace neřeším, každý díl má svoji provozní teplotu, u spojkového obložení to též platí, jak je varec ¨zahřátý, jede jak po másle :mrgreen:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod _Tom_ » 28 srp 2012, 20:20

cvaknutí spínačů je slyšet. jen si sundejte helmu než budete psát že nic neslyšíte :D
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Amanda » 28 srp 2012, 21:36

Když je chladný ráno a rozjíždím se od garáže úplně pomalinku ( vyladit zrcátka apod ) tak mi skútr taky lehce ale opravdu lehce cuká, jak se rozjedu víc nebo zaberu za plyn je to pryč a když se rozjíždím znovu po cca 500 metrech, už je to pryč. Asi ta spojka, příjde mi že je to na hranici kdy zabírá a kdy by měla pustit - minimální rychlost.

Edit : Špatně čtu, psojil jsem si to s odpovědí od StuntJ, každopádně nějaké vibrace od řídítek vůbec nejsou. Nenajela jsi do velkýho výmolu ? Dělá to i po zahřátí? to by vyloučilo tu spojku.[/quote]


Mě to řízení cuká i po zahřátí, žádný výmol jsem nenabrala. Byla jsem na servisní prohlídce chvíli byl klid a zase se to vrátilo, hloupé na tom je to, že to pokaždé cuká v jiné síle a těžko se to popisuje. Ve čtvrtek jedu do servisu, už mi to zhruba před měsícem opravovali, ale vrátilo se to...tak uvidím. Je to stále v záruce, tak ať se starají. Technik se dotazoval i jinde a zatím se s tím nikdo nesetkal, no nemám já smůla :(
Uživatelský avatar
Amanda

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 140
Registrován: 14 bře 2011, 22:55
Skútr / moto: skútr

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod mat.bo » 28 srp 2012, 21:46

no mě začalo taky cukat přední kolo,do řídítek, tak divně se to chvělo...a stačilo dofouknout přední kolo... :D
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Amanda » 28 srp 2012, 21:52

Dík za radu, beru každou, ale kolo je nafouknuté, jak má být, dělám kontrolu skoro před každou delší vyjížďkou, protože někdy jedu sama a někdy s batůžkem tak to musím dofouknout hlavně to zadní. :)
Uživatelský avatar
Amanda

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 140
Registrován: 14 bře 2011, 22:55
Skútr / moto: skútr

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 28 srp 2012, 22:15

Amanda : Tak se ještě podívej z profilu na pneumatiku ( tu přední samozřejmě ), zda po obvodu není doskákaná - nebude dokonalá kruhovitost ale po obvodu jakoby sinusoida...to jsem měl na minulém skútru a díky tomu vibrovaly řídítka a zdálo se jako by byla ťuklá vidlice ;-)

Ještě zkus zda se ti přední kolo volně točí. POstav to na centrál a zatěž zadní část a ať někdo pootočí předním, ale to bude asi taky ok. Pak napiš co v servise zjistili ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Amanda » 28 srp 2012, 22:30

Díky za rady, vše zkusím, než tam ve čvrtek pojedu a pak dám vědět.
Uživatelský avatar
Amanda

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 140
Registrován: 14 bře 2011, 22:55
Skútr / moto: skútr

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Acada » 29 srp 2012, 08:45

Amanda:
Napadlo me jeste, esli nemuze byt povoleny/vychozeny ulozeni riditek. Ale do toho bych asi sam rucne nesel.
Acada

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 26 čer 2012, 14:06
Skútr / moto: NC 750X bývalo: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Zvednutý řídítka, zapalovač na řídítkách.

Honda PCX 125

Příspěvekod Paja 2008 » 29 srp 2012, 09:07

Prosím a radu, zda již někdo kupoval a popřípadě kde, ten přerušovač na SMD Led blinkry. Je jich mnogo a pořád se nějak nemohu dopátrat , který to je. Ve foru jsem se to nedozvěděl. Děkuji.

StuntJ píše:Ona ta zásuvka se normálně instaluje do kastlíku na rukavice, pak je to práce tak na hoďku, dvě. Záleží na šikovnosti každého soudruha ...
http://www.hondapcx.org/viewtopic.php?f=3&t=18 :mrgreen: Taky mě to čeká, na řidítka jsem to zavrhnul, páč by to pak vypadalo jako ovládání Bajkonuru :mrgreen:

Proboha na tom odkaze, to dělá nějakej blázen. I do zásuvky nemusím nic odmontovávat Jen ten černý plast u víčka nádrže a vyvrtat díru to kastlíku. pokud to takhkle dělají i v Hondě, tak se nedivím , že to dělají 3 hodiny.
Uživatelský avatar
Paja 2008

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 24 čer 2012, 20:21
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 125- 2012 RED
Tuning / úpravy: Plexi Givi, Kufr GIVI, Alarm Honda,Led parkovačky, Led zadní + brzda, Led SPZ, 12V zásuvka SW-MOTECH,Držák GPS-SW-MOTECH,Rozšíření zrcátek SW-MOTECH,

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod janon » 29 srp 2012, 11:58

Co jsem zatim videl, tak Honda ma spinac pro startovani jen na levou brzdovou packu, je tam dvoupolohovy spinac. Prvni poloha rozsviti brzdove svetlo, pri zmacknuti na doraz druha poloha umozni startovani. :roll: Yamaha to ma resene na obe brzdove packy!
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 29 srp 2012, 12:19

Aprilia taky, ale upřímně, nikdy mi to nevadilo a páč jsem z motorky zvyklý brát za levou páčku kvůli držení spojky, tak mi to přijde naprosto automatické. Zrovna na tomhle chybějícím senzoru nevidím nic špatného.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod janon » 29 srp 2012, 12:29

Neni na tom nic spatneho, jen dve moznosti, jsou proti jedne vetsi jistota.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 29 srp 2012, 13:46

Tohle si myslím jen tak neodejde, ta spínač je oddělený od hlavního silového okruhu brzdy a navíc, jsou jeho konektory velice dobře dostupné, tak není problém ho přemostit a odjet ... Řešíte kraviny :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 29 srp 2012, 18:02

To:Amanda.Cukání řízení by mohlo být i to že je mírně povolený šroub který zajišťuje polohu řídítek aby nešly doprava nebo do leva oproti kolu které je srovnáno na přímý směr jízdy.Já jsem po asi 1500km měl řídítka natočený trošku doprava oproti kolu.Postup:Odšroubují se řídítka,těmi čtyřmi šrouby.Jsou na to potřeba dva lidi,aby jeden ty řídítka podržel.Potom se odšroubuje ta chromová poklička,je na dva šrouby a je půlená.No a pod ní je ve spojení horní části držáku a vidlic vyvrtaná díra a v ní je šroub.Ten když se povolí tak je tam vůle doprava a do leva,to taky určuje polohu řídítek jestli jsou rovně.Takže stačí srovnat řídítka a dobře utáhnout.Nechá se tam sáhnout jedním plochým klíčem na podržení aby se šroub neprotáčel a očkem utáhnout.
Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků