Problém se životností LED je způsoben velkým kolísáním palubního napětí moto, kdy se napětí pohybuje od 12V-14,4V v závislosti na rozsahu otáček a regulátoru v dané moto.
PCX má klasický alternátor, takže tu klasické tepavé napětí jak z dynama není, ale vícefázové nevyhlazené napětí. Tedy skoro, napětí se "vyhladí" akumulátorem, který funguje skoro jako kondenzátor. Nicméně palubní síť je velice bohatá na napěťová špičky a různé rušení .
A levné LEDkové zdroje mají proud LEDkami omezen pouze jednoduchými rezistory, které jsou navrženy na nějaké napětí a když se tohle napětí překročí, stoupne proud LED nad povolený limit.
Dražší LED moduly mají v sobě už integrované zdroje proudu, který dokáže držet daný proud LED ve velmi širokém rozsahu napětí,a LED pak není přetěžována a pracuje takřka v ideálních podmínkách. Tuhle technologii používá víš zmíňený OSRAM a jiní dražší výrobci
U PCX je jediný přínos ten, že moto pak vypadá nevšedně, moderně, prostě nemžourá starou zažloutlou barvou žárovek a u bílé je to ještě více umocněno barvou stroje