Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 13:18

Na tie druhé čo ti poslala link Denis14 potrebuješ tento spodok a je aj v striebornej farbe:
http://www.louis.de/_1072d6ea4ffe2ff7ce ... r=10034510

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 13:32

forester: zdá se mi to nebo na tom de shopu to vyjde levněji?

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 13:42

Ekime ja som to kupoval priamo v predajni Louis Giga vo Wien Nord a keď sme tam boli nedávno s dany01 boli v akcii tušim za nejakých 32€ a taktiež neviem či sa ti to oplatí voči kurzu ČK-EUR ale ja z louis.de mám 90% vecí a môžem ho vrele doporučiť sú tam seriózny predavači a taktiež nerobia obštrukcie pri vrátení alebo výmene tovaru,nezujíma ich dôvod a keď je tovar nepoškodení vracajú peniaze.

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 14:23

Dnes jsem vytáhl PCX na Vysočinu a na displeji už je 10100 Km :-)

Skútr splnil moje očekávání, za ty prachy slouží dobře - během toho půl roku jen - nešlo zavřít víčko nádrže - opraveno v Hondě na počkání, jednou špatně startoval - asi vadný benzín od Benziny, občas si pískne zadní brzda - ale to bude směsí paken, zvuk od spojky už beru jako vlastnost :-)
S origoš štítkem nemám problém, jak bude zima prostě zazimuju. Vadí mi tvrdý tlumiče - zkusím zjistit jestli tam nesednou ty z novějšího pcx, které jsou měkčí a kolik za ně budou chtít. Moto si vezme od 1.9 do 2.5 na 100 km, spotřeba stejná od zajetí a na nádrž se dá ujet od 230 km stylem střelba po 300 km stylem kochačka. Pneu kontroluju co měsíc a tlak neuchází, přední jako nová, zadní dalších 10T km dá jako nic. Přední desky jako nový - brzdím hlavně zadní. Někdo psal o svíčce - co mi dal servisák po 8.000 km - jako nová, barva jak má být ;-) Chtěl jsem novej filtr, ale vážně stačilo profouknout kompresorem a hned byl jak novej, zbytečný ho měnit - svíčka to samý. Světla v noci paráda, gumy na mokru hrůza. Teď otázka zda jezdit kvůli razítku na garančky - nechám asi udělat příště ventily s tím, že budu u opravy, odkoukám co a jak, pořídím měrky, potřebný nářadí a budu dělat vše sám.

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 14:36

Múdro rozmýšlaš sedli,máš recht a ja by som si s tými ventilmy nerobil starosti pri mojích garančkách na ktorých som bol nebolo potrebné ich nadstavovať ani raz a to aj keď som oponoval že kolegovia už pri 8 tisíc mali nadstavované ventili,mechanik sa na to iba pousmial a osobne mi to ukázal že je všetko ok,to isté sviečka a filter ako píšeš aj s tými muchami je to skúter perfektný aj keď som ho už predal nikdy na neho nezabudnem ako ma odviezol do Chorvátska od Puly až po Dubrovník bez jednej poruchy a s rozprávkovou spotrebou aj keď niekedy ma bolel zadok a nemohol som predbiehať ako teraz na Yamahe X-Max 250 :D
Naposledy upravil forester dne 19 srp 2012, 15:02, celkově upraveno 1

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 14:56

Ale já jsem myslel jen tyhle hodinky,jsou elegantní.Umíte je někdo objednat.Má je Mr.X,
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 17:50

Přesně v 8 000 cokoliv měni, ne děkuji, nechci dotovat servis ....
Už jsem se koukal a K&N filters už dělá prací filtr pro ty naše hajtry :), tak přijde čas, tak měním :
http://www.alda-moto.cz/Motodily/Filtry ... -1211.html
Při ceně dvou origo filtrech nemá cenu přemýšlet, navíc, když je K&N dokonce života moto ....
Nemáte někdo převodní tabulku svíček? rád bych zjistil jaký typ je u Bosche ta naše čínská NGK CPR7EA-9 ? :roll:

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 18:01

Pozor NGK je japonská sviečka a myslím si že do jej výrobyThajvanci nešli ale keď chceš daj tam iridiovú je asi 3x tak drahšia ale má lepšiu iskru,športovejší priebeh a spotreba by sa mala ešte znížiť.

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 18:06

Hmm já myslel, že to dlají už v Číně. Já co jsem dával do auta božky, tak ty jsou úplně jinde kvalitou a zpracováním .... Oproti tomu co mám ve skútru. Já dávám Bosch svíčky aji do sekačky a maximální spokojenost :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 18:11

Tak tam daj Boshku odpovedajúcej tepelnosti aspoň budeš mať nejaké dobré nové úpravy pre nás :D

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 18:16

Právě bych dal, ale nikde nemůžu nají převodní tabulku, teplotu vím, ale tahle je nějak prodloužená apod. Asi zas nějaký typ ... :roll:

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 18:45

StuntJ : Na svíčku bych se vykašlal, víš jak se tu rok zpět řešila iridiová...stejný jako tankovat 100 oktan a placebo efekt :-)

Edit : ty chceš vlastně klasickou, jen jinou značku, tak to jo ;-) Ale když teď vím že po tolika km je jak nová, tak nová co teď mám musí vydržet do 20 Tkm.

Ta NGK svíčka byla po těch 8.000 km jako nová, jestli se mi ještě válí v garáži, udělám fotku ;-)

Jinak ten filtr dobrý, ale nebude potom do motoru proudit větší množství vzduchu než tím origo ? Já tam dám zase papírovej, stojí 250 a po těch km co bude potřeba měnit, než by se mi vrátila investice do KN...možná dobrý, ale pro mě osobně radši ten klasickej ;-)

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 20:24

To, že do motoru bude proudit více vzduchu je právě ten účel toho filtru :) Sníží se tím MALIČKO spotřeba a hlavně by měl jít trošku lépe do otáček, ale úplné peklo to zase nebude :)

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 21:29

to sedli:
já su na Bosche zvyklej. Na feldě jsme na jednu sadu najeli 150 000km!, je teda pravda, že dvě svíčky už neměli ten oblouk, ale pořád pálili a auto jelo v pohodě, jen se nějak na ně zapomělo, kdy byly měněny .... :mrgreen: :mrgreen:
Jinak origo filtr stojí okolo 1100,-Kč, otázka je, jak kvalitní budou ty filtry za 250,-Kč. Pokud to bude jako levné filtry na auto, tak to poťeš koště ....
KN je tak akorát pro dobrý pocit, skutečný smysl má na krosce apod, kde po vyjížďce z něj oklepeš bahno, vypereš a je jak nový ... Na skútr nemá absolutní smysl, ale je to na druhou stranu je to nejlepší co tam dáš ... Jednak má mnohem vyší propustnost vzduchu, lépe ho čistý a hlavně ti zůstane do konce života moto. Jen kupuješ olej a čistidlo. Ta sada co tam je vyjde u dvou moto tak na +/-5 let, záleží na filtru a jak je moc špinavý .. :roll: :mrgreen:

Re: Honda PCX 125

19 srp 2012, 21:56

StuntJ>
No s tím KN filtrem nemůžu souhlasit ... dopředu píšu, že kdo chce teda místo KN filtru použít pratelný filtr, tak může klidně použít "dvojitý molitan" o patřičné tlakové ztrátě jak ho mají některé skútry, je to za pár korun.

Na Hondě SH jsem s KN filtrem najel přes 40 tis. km. Filtr perfektně seděl a mohl jsem ho každé 3 tis. km vyprat pomocí k tomu určené sady a když píšu 3 tis., tak v zimním provozu byl filtr zadělanej mnohdy už po 1 tis. km a v létě tak po pěti, tj. teorie v příručce, že prý 12 tis. a výměna, tak to je teorie. Jinak motor s KN filtrem běžel jak má a nebyl žádnej problém. JInak o KN filtr jsem si pro Hondu SH psal výrobci ... potom jsem dostal informaci od výrobce, že už ho vyrábí no asi nejen kvůli mojí maličkosti, ale začala se Honda SH 150 prodávat i v USA . Šel jsem za českým dovozce a ten, že prý není na skladě ani ve Velké Británii. Filtr nakonec dorazil. Prý první v Evropě pro Hondu SH :-) No nic. Já jen že skútry nejsou auta nebo velké mašiny 4takty a sání mají u kola nízko nad zemí.

Doporučuji propočítat v mém případě KN filtr + čistící sada 2500 Kč. Originální papírový filtr od Hondy 550 Kč, neznačkový jsem zavrhl, neseděl a dostával se bordel za filtr. Roční nájezd 18 tis. km tj. cca 6 x prát resp. 6 nových filtrů a na jistotu za rok to bylo doma. Skútr měl co potřeboval a nemusel jsem dělat kompromis jako že ještě 1000 km počkám a potom vyměním. Přeci jen vzduchový filtr je dost důležitá část zejména pro 125 ccm.
Odeslat odpověď