Dnes jsem vytáhl PCX na Vysočinu a na displeji už je 10100 Km
Skútr splnil moje očekávání, za ty prachy slouží dobře - během toho půl roku jen - nešlo zavřít víčko nádrže - opraveno v Hondě na počkání, jednou špatně startoval - asi vadný benzín od Benziny, občas si pískne zadní brzda - ale to bude směsí paken, zvuk od spojky už beru jako vlastnost
S origoš štítkem nemám problém, jak bude zima prostě zazimuju. Vadí mi tvrdý tlumiče - zkusím zjistit jestli tam nesednou ty z novějšího pcx, které jsou měkčí a kolik za ně budou chtít. Moto si vezme od 1.9 do 2.5 na 100 km, spotřeba stejná od zajetí a na nádrž se dá ujet od 230 km stylem střelba po 300 km stylem kochačka. Pneu kontroluju co měsíc a tlak neuchází, přední jako nová, zadní dalších 10T km dá jako nic. Přední desky jako nový - brzdím hlavně zadní. Někdo psal o svíčce - co mi dal servisák po 8.000 km - jako nová, barva jak má být
Chtěl jsem novej filtr, ale vážně stačilo profouknout kompresorem a hned byl jak novej, zbytečný ho měnit - svíčka to samý. Světla v noci paráda, gumy na mokru hrůza. Teď otázka zda jezdit kvůli razítku na garančky - nechám asi udělat příště ventily s tím, že budu u opravy, odkoukám co a jak, pořídím měrky, potřebný nářadí a budu dělat vše sám.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125