Diskuze o čemkoli.
14 srp 2012, 19:03
Tak se to dneska rozštíplo a přibyla nám před domem další Honda. Měl jsem jet do Jičína pro bílou,ale když jsem odpoledne zavolal tak mi ji pán prodal a náhodou jsem narazil na stříbrnou v Praze
Měl jsem to kousek od práce tak jsem tam sjel, okouknul a už je doma
Prodejce byl docela překvapen jelikož ji měl vyvěšenou asi 20 minut
Jedná se téměř nový stroj 04/2012 s najetými 760km za příjemných 48 900,-
http://www.tipmoto.com/motorky/honda/217487-pcx-125.htmlJediné co by mi mělo kapku zkazit radost (ale nepovedlo se jim to ) je že mne po cestě domů zastavila na Chodově PČR s tím že jsem jel 77km/h , tak jsem zaplatil 1000,- na místě a na otázku proč se usmívám jsem se zmohl jen na prosté: "To je moje první za rychlost na skůtru a to jsem ho před 10 minutama koupil "
Celkem vzato úspěšný den
Teď jen najít rozumný servis kde udělají první prohlídku po 1000km
Máte někdo zkušenost s
http://www.hondavestec.cz/.
Díky Lukáš
14 srp 2012, 19:15
Mám dobrou zkušenost se servisem Honda Kysilka Kolín.
14 srp 2012, 19:17
Tam je to originál koupené,ale nechce se mi si kvůli servisu brát dovolenou
14 srp 2012, 19:23
Je to starý typ, dle vzducháče.
14 srp 2012, 19:25
8steve píše:myslím, že slušnej kup, nad tím bych už i já uvažoval(10tis dolů za 760km a pár měsíců jde)...teda pokud je to MR 2012 a ne 2011
Co je pro tebe tak zásadní rozdíl, že by jsi nechtěl 1.generaci podle příspěvku ? Kdybych si teď mohl bez doplatku vyměnit moji pcx za tu "novější", neměl bych důvod...že se změnily detaily, možná se trochu líp tankuje a je tam o 5 g lehčí píst bo co a díky tomu o 2 deci menší spotřeba která je stejně závislá na tom jak kdo jezdí mě nějak netankuje
14 srp 2012, 20:20
8Steve : Tak pokud pořád vybíráš, tak potom jo...ale hned mě napadlo to, co jsem čekal, že lidi kteří budou chtít koupit třeba pcx, protože ho budou moct řídit od příštího roku, budou chtít jen tu novější generaci, i když ani nebudou pořádně vědět, v čem jsou rozdíly. Ten hlavní je asi v té jiné koncepci motoru s nižší spotřebou,ale to se díky zkušeností zde vůbec neprojeví, viz. třeba minicooper nebo noví uživatelé co už mají zajeto pcx 2012 - někdo jezdí od začátku za 2 přesně, další 2.8 a je jedno zda je to starší pcx nebo nový.
Větší kola na pcx tě nemusí nijak tankovat, to je zase tvrdě vykoupeno tvrdými zadními tlumiči, který pocítíš na každé cestě a nutí tě to sledovat povrch vozovky, protože každou chybu cítíš v zádech. Můžeš přečalounit sedlo, ale to neodstraní problém..
14 srp 2012, 20:54
To Kupeček:
Pěkná práce, pohledal jsem tu sanitární protiplísňový silikon, tak to tím zamáznu. Aspoň pro dobrý pocit a nebude to plesnivět
.
Ještě menší dotaz:
čím jsi to napojil ty dráty na sebe? těma samořeznýma rychlospojkama? :
http://www.ges.cz/images/pictures/r/rs2_6.jpgnebo jinak? nějak nemám k nim důvěru .....
14 srp 2012, 21:20
8steve píše:sedli: ano, jsou to drobnosti, ale ve výsledku prostě chci MR2012. Nebo, a to je horší, chci Piaggio new Fly 125 3V...horší je to proto, že mám pořád nad čím dumat. Líbí se mi na něm vzduchem chlazený motor, víc místa pod sedlem, nižší hmotnost, delší servisní intervaly, o něco nižší cena. Nelíbí až moc malý kola. Zásadní je pro mě zjistit kolik ten nový motor žere, to je rozhodující faktor. Sakra...
ten Piaggio Fly 125ccm je krasavec,ale asi pro majitele Bskupiny nebude,páč má 11,6kw a rozšíření platí do 11kw ....tedy já mám volbu jasnou,PCX...a jak píšeš,prostě chci rok 2012
14 srp 2012, 21:50
8steve píše:chyba lávky, Fly má 8 a něco kilovat. je to vzducháč, takže výkon přes 11kw nepřichází u 125cc v úvahu, to je nad limity vzduchovýho chlazení
Máš pravdu...jsem koukal ási na koně...nicméně ty kola jsou malinký...pěkná je ta X 10tka,ale ta už je za jiný prašule...jak říkám ...pcx,vzhledově je mi stejně ze všech scootů nej...
14 srp 2012, 22:30
Zdravím,
tak jsem tu přelouskal všech 328 stránek tohoto tématu a nakonec jsem se teda rozhodl, že si pcx koupím
Někdy za chvilku......
Mám ale dvě malé otázečky.... 1. Tuším, že tu někdo psal že pod sedlo nevejde helma shark evoline 2, ale jak je to u 3ky? tu mám v plánu pořídit, tak kdyby někdo měl možnost vyzkoušet, byl bych vděčný....
2. Bydlím v Kopřivnici - kousek od Ostravy a vidím tu občas jezdit 2 pcx, jedno černé a druhé bílé na kterým jezdí pán s reflex vestou se znakem Honda, je to někdo zdejší???
StuntJ:
na ty hnusné tupé aušusy se vykašli, nestojí za nic, já ti doporučuju tohle:
http://www.conrad.cz/smrstovaci-pajeci- ... lastviewed podle mě nejlepší "rychlý spoj" který jde běžně sehnat
Používám to v práci poměrně dlouho a jsou fakt super....
15 srp 2012, 07:46
Tak dneska cestou do práce z nutnosti při předjíždění nový top speed dle GPS 91,7 km/h (na tacho cca 100) a ještě by to jelo, protože plyn furt nebyl na maximum a motor táhnul, ale nesnažil jsem se zjistit limit, jen uhnout autu za sebou a předjet couráka v pravém pruhu. Potud tedy není PCX co vytýkat.
8steve > Jeden zadní tlumič jsem měl na Aprilii SR50 Ditech a ta byla jak pohodlnější, tak notně stabilnější než PCX, takže podvozku z koncernu Piaggio bych se fakt nebál. Rozhodně aprilka poskytovala mnohem větší zážitek z jízdy (v dobrém smyslu).
15 srp 2012, 08:11
Tak dneska ráno do práce ve 2 ( 90kg+50kg) a dle tacho 80-100 není problém
Na rychlé předjíždění a podjíždění to není ,ale na to aby se člověk držel s proudem a sem tam zrychlil to jde
Mimochodem , taky když zavíráte sedlo tak s ním musíte tak třísknout
Přijde mi to jako nesmysl když všechno ostatní jde tak zlehka,ale prodejce říkal že to tak má být
Nechám je se na to podívat při první garančce
15 srp 2012, 08:14
tak ja jezdim docela dost s plynem nadoraz a parkrat se mi povedlo dostat se na tachometrovych 110 a mozna by to jeste i jelo vic, ale caste prekracovani konstrukcni rychlosti se mi nevyplatilo ani u aut, takze u teto hvezdy bych to neriskovala vubec.
15 srp 2012, 08:20
Winterwolf > Když jsem v showroomu před objednávkou zkoušel loňský model, co máš ty, tak jsem s tím kufrem docela zápasil a nakonec to nechal na prodejci, aby jej zavřel - ten měl na to nějaký grif a v pohodě ten zámek zapadnul. Možná na tom u modelů 2012 zapracovali, protože já sedlo jen lehce položím a v té zadní špičce, kde doléhá do zámku, na něj lehce zatlačím. Ani není nic slyšet, jen lehce cítit zacvakutí a zámek se zajistí.
15 srp 2012, 09:14
Hoj,
tak včera na cestě z práce jsem nechtěně "otestoval" brzdový systém. Kořeň vyjížděl z parkovište od OBI na hlavní (
Brno Bistrc) a jaksi mě neviděl, což nechápu, když předemnou dával přednost autu. Navíc ho nenapadlo nic lepšího, než zastavit bo se mě lekl že?
Výsledek? Přední i zadní brzdu až na "podlahu" (naštěstí sucho), zamnou 3m černá čára a já a asi i on srdce zaražený v až pr.......
Ono se řekne defensivní způsob jízdi a počítat s chybou ostatních. Ale to bych asi nikam nedojel, prte bych musel raději zastavit na každé křižovatce a koukat na každýho hnupa ce se neumí podívat a dát přednost.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 29 bře 2013, 06:17, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů