Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 13 srp 2012, 14:02

Ad spotřeba: taky nechápu, jak na tom někdo může jezdit za tři litry - já jsem velkej, tlustej, jezdím na plný kotel z každé křižovatky a furt "tůruju" jen pro zábavu a mám 2,5 litru. Na druhou stranu věřím, že s tím někdo jezdí pod dva litry, když jezdí ekonomicky.

Ad maximálka: není to jedno jestli tachoš 100 nebo 110? Stejně se tou stovkou nedá rozumně jet vzhledem k tomu omezovači a celkovému komfortu. Taky se mi zdá, že motorka někdy jezdí tak, jak se vyspí :-D. Ale ta 150ka by v tom měla být lepší, co?

Tak dneska jsem objednal v autoelegance Ermax +12 čiré plexi. Cena 2050,- vč montáže. Takhle to vypadá kdo nezná. Do 14 dnů by mělo být.


Obrázek
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 13 srp 2012, 14:28

To vysoké plexi už jsem nechtěl, prostě se mi nelíbí. Tohle je ještě snesitelné a ochrana proti orig. bude snad lepší. Mám jen 175cm, takže snad to bude stačit, aby to foukalo do helmy a ne na krk/ramena.

P.s. nemáte někdo tu čest/osobní zkušenost?
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 13 srp 2012, 14:42

Tak pak poreferuj, měřím jen o cenťák víc, ta cena je únosná, takže kdybys z toho byl opravdu hodně nadšený, asi bych to taky vzal. :)
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 13 srp 2012, 14:51

Určitě dám vědět. V pátek jsem pekelně zmokl a to byla pomyslná poslední kapka :D . Vím, že ten ermax není tak velký, aby poskytl "plnou" ochranu. Ale pro mě je design důležitej a větší plexo si tam prostě nedám :twisted: .
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 13 srp 2012, 16:07

Cerdik píše:Určitě dám vědět. V pátek jsem pekelně zmokl a to byla pomyslná poslední kapka :D . Vím, že ten ermax není tak velký, aby poskytl "plnou" ochranu. Ale pro mě je design důležitej a větší plexo si tam prostě nedám :twisted: .

nechcem ťa poučovať, ale mal si asi ísť radšej do toho GIVI + 18 nad orig., na tvoju výšku by to bolo akurát nad prilbu. Ermax síce vyzerá ako orig. honda ale je nižší ako GIVI +18 a nižši tiez od orig. HONDA + cca 22 cm. Aj s tým GIVI to vyzerá dobre.
Viem , že forester mal GIVI + 18cm nad orig. a pri jeho výške cca ako ty 175 cm mu to išlo nad prilbu. Takže on bol veľmi spokojný. Mne to až tak nevyhovuje ale už som sa s tým zmieril, nebudem predsa mať doma dalšie a dalšie plexi a skušať ktoré je dobré, a ako som spomenul to najväčšie od GIVI je grc.

chalani skuste ma naviesť na stranu na fore PCX 125 , kde sme riešili, nový model scooter HONDA 250, ktorý by mal prísť niekedy na budúci rok . niekto z nás tu zavesil link , chcel by som si to ešte pozrieť , aj ked to boli neoficiálne informácie.
Dik
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 13 srp 2012, 17:20

ked budem s forestrom tak sa ho spytam kolko meria , typol som tych 175 cm, ale bol spokojny aj s 322 givi. Orig honda stoji 200 euro a givi 50, co som nebol ochotny zaplatit.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 13 srp 2012, 18:53

Dneska mi přišly tyhle termo kalhoty tak jsem zvědavej ráno na cestě do práce jak v nich bude.
http://www.motostar.cz/cz/eshop/5163-co ... s-kalhoty/
Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 13 srp 2012, 20:05

8steve:Chci je používat jen pod džíny aby se nechalo jezdit do práce ještě v říjnu,ráno už bude chladno,jak je používáš ty?Pod moto kalhoty nebo taky jen pod džíny?
Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod saimon1 » 13 srp 2012, 20:14

Při jízdě po džínama ti moc platné nebudou, protože se to profoukne :?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 13 srp 2012, 20:25

Tak dnes jsem málem opět nenastartoval, baterka skoro mrtvá, ale naštěstí moto chytlo. Moto bylo ohřáté, takže jsem měl štěstí. Tak přemýšlím, jestli je KO baterka, anebo dobíjení, ikdyž se tváří že dobíjí ..... :roll: :roll: Asi začnu vozit startovací kabely :mrgreen: :mrgreen:
Začínám pomalu ztrácet důvěru ve spolehlivost tohoto stroje :roll: :evil:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod saimon1 » 13 srp 2012, 20:39

8steve píše:
saimon1 píše:Tak uvidíme až je otestuje v říjnu? :wink:


já už je testuju asi čtvrtým rokem :lol: :wink:

Pod normálníma džínama?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 13 srp 2012, 20:58

StuntJ : A přes noc t máš někde venku pod plachtou nebo v teplé garáži ?
No buď je už v háji baterka, nebo to dobíjení - buď si zajeď do Hondy, ať ti projdou dobíjení, protože zkoušet, zda to je baterkou vyjde taky draho...
Naposledy upravil sedli dne 14 srp 2012, 14:46, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 13 srp 2012, 21:08

Mám to v garáži, takže toplota okolo 15°C, dobíjení jsem zkoušel měřit a na 2/3 plynu dává +/-14V, takže snad OK. Na plný plyn jem to ani nezkoušel, moto se pěkně třepalo a měl jsem vcelku strach, že mi uteče ze stojanu :mrgreen: :mrgreen:
Navíc, když dojedu z delší štreky, tak se aku tváří nabitě ..... :?:
Zatím budu jezdit bez S/S a na kontrolu to dám v 8 000km, mám to za pár, tak se uvidí, nebo dříve chcípne baterka :roll:
Nějak se mi to teď nechce řešit, no doufám že někde nebudu viset :mrgreen: :mrgreen:
Pěkně naprd ..
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 13 srp 2012, 21:26

dany01 píše:
8steve píše:aha, takže si píšu, že givi +18 už vytlačí vzduch nad přilbu - žena má 175cm, takže to by mohlo stačit


- ked budem s forestrom tak sa ho spytam kolko meria , typol som tych 175 cm, ale bol spokojny aj s 322 givi. Orig honda stoji 200 euro a givi 50, co som nebol ochotny zaplatit.

To moje plexi GIVI keby bolo o 3-5cm vyžšie tak by bolo ideálne ale pri menšom predklone mi vyhovovalo.Výšku som mal asi takú ale už som sa kapánek scvrkol,meriam 173cm.
Stránka na novú Hondu Faze je tu:
http://www.honda.co.jp/FAZE/
Vyzerá pekne ale zase aby to nebolo iba pre domáci trh poťažne USA ako to býva zvykom.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 13 srp 2012, 21:55

Pokud vypnu klíček, tak je odběr 000 prd, takže se nevybíjí, otočím klíček a odběr poskočí ku 2,5A, jen když svítí obrys ... Na to že je tam 7Ah, tak baterka dostává pěkně pokouřit :roll: Když jsem nastartoval a nechal chcípnout S/S tak je odběr okolo 8A, což baterka přežije tak 45 min ... :roll:
Je teda pravda, že na cestě do práce se baterka asi nestíhá dobít, páč jsou to 3 km a startuji to tam tak 20x. Takže to nebudu používat no :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků