Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 10 srp 2012, 09:19

Cerdik > Neřešil bych to, zatím jsem se se dostal na reálných 89 km/h, a to jsem se nesnažil, takže na těch 92 nebo 95, co je v dokladech, se to dostane, zbytek je bonus. :)
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 10 srp 2012, 09:31

Já to moc neřeším, jen taková věcná otázka, aby řeč nestála. Nějak nemám potřebu jezdit víc jak 80 a na dálnici nelezu, je to prostě dopravovadlo do práce.
Každopádně moto mé očekávání splňuje na řekněme na 99%. To jedno procento je nepohodlné sedlo, které nechám mimo sezónu upravit.
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 10 srp 2012, 10:07

Cerdik : Asi tím, že to tak nevytáčáme, se tomu pak moc nechce - mě to taky nejde přes 100 tacho, ale nastalo to po 2.garančce...ale vůbec mi to nevadí, jak píšeš, nejezdím na omezovač, trápil bych pcx i sebe, tam je jediný řešení vyšší objem :-)
fleet.admiral píše:Akorát v úterý jsem byl v Hondě samici vyzvednout ze servisu motorku a až jsem si tam postesknul, že mám najeto sotva něco přes 400 km, jelikož po městě, kdy jezdím trasy 6-10 km, se ty kilometry na garančku sbírají špatně. Holt ne každý s tím lítá po světě jako sedli. :D

Km tam skáčou, bohužel ale ne po světě ale pořád poznávám ten náš malej kraj, nejdál na pcx jsem byl v Rakousku, ale vždy stanuje v garáži :-) Jednou se chci projet do toho Chorvatska 8)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 10 srp 2012, 10:24

Pro mě by ani vyšší kubatůra rychlost neřešila, jsem asi od přírody takovej pomalejší :D
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod acolor » 10 srp 2012, 21:54

Sedli, to je hezký plán, zajet si na PCX do Chorvatska. Docela zajímavé. A můžu říci, že by se mi to i líbilo.
Jinak k té rychlosti, já jsem měl před PCXkem Hondu CBF600S a s tou jsem taky nejezdil nejčastěji kolem 90 tky. Teď mi to tedy nijak nevadí a jezdím pořád setejně. Tedy s jedním velkým rozdílem, a to spotřebou :D
acolor

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 09 čer 2012, 14:42
Bydliště: Boskovice / Brno
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: štít GIVI, kufr GIVI, vyhřívané rukojeti

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Doupik » 11 srp 2012, 02:15

8steve píše:http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/649900-pcx-125.html :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: přiznejte se :mrgreen:

Ježiš, za ty červený pičoviny by měla být sleva, ne deset litrů přirážka :-D

Jinak dneska jsem na Václaváku potkal dva Italy na dovolené, jeden měl bílou Integru, vypadá super. Má ji i jeden člověk na Praze 1, taky v bílé. Ještě bude velké vybírání, jestli za dva roky Integru nebo NC700Xko...
Uživatelský avatar
Doupik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 130
Registrován: 18 dub 2011, 11:27
Bydliště: Praha/Opava
Skútr / moto: Honda PCX, chci NC750X
Tuning / úpravy: michelinky, černý plast pod plexi, bílé reflexní pásky na kolech, bílý kufr Givi, bílá helma Shark

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod martin2705 » 11 srp 2012, 17:25

Přelouskal sem skoro celý fórum, nicméně nikde sem nenašel odpověď na mojí otázku. Zrychlení 0 - 80 km/h udávané oficiálně u PCX 125 a 150, případně o kolik je 150 pocitově rychlejší a o kolik se zvedne max. rychlost. Přemýšlím, jestli koupit 150 nebo 125. V neposlední řadě by mě zajímalo, jsou-li nějaké rozumné možnosti zvýšení maximálky a výkonu (optimální poměr cena úpravy/dosažený efekt). Díky, nováček Martin

Ještě kdyby někdo měl srovnání, z nuly na semaforech bude rychlejší PCX (vyšší výkon i váha), nebo Vision 110?
martin2705

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 11 srp 2012, 17:21

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Optimistka » 11 srp 2012, 18:41

Teda já kupovala PCX v době, kdy jsem ani netušila, že bude 150. Nicméně kdybych ho kupovala teď, tak jdu jednoznačně do 150, protože většina parametrů je stejných jen ten výkonek je u 150 krapítek větší. A cenový rozdíl mezi novými stroji je směšný.
Optimistka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 07 led 2012, 13:07

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 11 srp 2012, 18:53

Určite vem 150tku. Já koupil před měsícem 125 v domění, že 150tky ješte delší dobu nebudou k sehnání. Cenový rozdíl zanedbatelný .
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod saimon1 » 11 srp 2012, 19:20

Ty dva tisíce už není problém, tak za mně taky 150ku :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 11 srp 2012, 20:50

8steve píše:počítám se spotřebou 2,5l

Aj ked sa tu riešia stale spotreby aj do 3 litrov - čo nechapem ako môže niekto spraviť a pripojím dnešný poznatok ohladne spotreby.
- dal som dnes 500 km na PCX, pri plnom plyne tzn.po obmedzovač real 93-94 km/h, polovica z toho v silnom protivetre, a aj ked som robil čo som robil nepresiahol som spotrebu 2,5 l na 100 km. Bola to trasa BA - BB - Tajov a späť, niektorí to poznajú dlhé stupáky, dokonca som bol prekvapený ako išlo PCX do kopca pri Tekovských Nemcoch 95 km za hod /tacho/. Takto by som ho netrápil ale kedže je to JAPAN - síce vyrobený v Thailang , musí takéto niečo raz za čas vydržať. Jediný nedostatok to malo : musím prerobiť sedlo , to je najvačší nedostatok , pri mojej výške 182 cm bol neunosný "bobek", ten som dal hned dole a včera som narýchlo odstranoval 2 plasty kde sa uchytáva ale aj tak to musím dať asi v zime prerobiť. A čo sa týka plexi prijal by som ešte vačšie ten napor na prilbu je nepríjemný ked to trvá tak dlho.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 11 srp 2012, 21:00

Doupik píše:
8steve píše:http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/649900-pcx-125.html :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: přiznejte se :mrgreen:


Ježiš, za ty červený pičoviny by měla být sleva, ne deset litrů přirážka :-D

Jinak dneska jsem na Václaváku potkal dva Italy na dovolené, jeden měl bílou Integru, vypadá super. Má ji i jeden člověk na Praze 1, taky v bílé. Ještě bude velké vybírání, jestli za dva roky Integru nebo NC700Xko...

vyššie postavy majú na integre problém s priestorom na kolena , kedže je tam posed skoro ako na motorke a vrchné plasty su posunuté viac dozadu , niekomu to môže vadiť. ale inak velmi pekné, ja tiež už pokukujem bud po väčšom skutry alebo potom NC700 S, ale zatial len sen - PCX musí služiť aspom 2-3 roky , ale jeden nikdy nevie , možno raz budú dve moto.

Optimistka píše:Teda já kupovala PCX v době, kdy jsem ani netušila, že bude 150. Nicméně kdybych ho kupovala teď, tak jdu jednoznačně do 150, protože většina parametrů je stejných jen ten výkonek je u 150 krapítek větší. A cenový rozdíl mezi novými stroji je směšný.

ja som tiež takto dopadol, kupil som 125 a za 2 mesiace vyšla informácia že bude 150, už len kvôli vyššiej max rýchlosti by som bral - ked sa sem tam vyjde na dialnicu , pomože aj malý vykon navyše. Tuším minicooper písal real max. 110km/h, čo je o 15 ako teraz. aj ked už aj 95km v hod, je dosť hlavne pri silnom vetre, ktorý mixuje s motorkou.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Ekim » 11 srp 2012, 23:00

Ty vle, to s tou maximálkou je zvláštní věc, stroj mám kupovanej minulej rok a pamatuju si že mi ručička tenkrát vylezla k 110ti, když jsem ho před cca 2ma měsícema odstavil kvuli garančce na kterou jsem neměl vařil tacho kolem 104km/h no a tejkom sem to vařil po dálce 100km/h, vím může to bejt jen paranoa, ale ve šem je dnes nějakej ten procesor a podobný píčoviny (když si to dá do souvislosti jakým spůsobem umírají dig. el. spotřebiče) brrr
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 12 srp 2012, 07:13

Objednával jste někdo něco tady,nejde mi to nevím jak.

http://maithai-motorbikes.com/component ... egory_id=1
Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 12 srp 2012, 13:10

Ekim : Psal jsem to stejný několikrát že po 2.garančce mi klesla maximálka ze 110 tacho na 100 tacho max, netuším čím to je, možná podle nějakých hlášení řídící jednotky lehce upraví křivku a posunou omezení, ale říká, mě osobně je to šumák.

Dany01 : Zkusil jsem ujet po okreskách asi 80 km pořád pod plným plynem s častými rozjezdy a po vhození na spritmonitor jsem se dostal na necelých 2.5 viz odkaz :-) Rozdíl mezi naprosto ekonomickou jízdou s plynulými rozjezdy X střelba 0.5 litru, nechápu jak může být někdo ještě o půllitr výš. To musí mít jiný vysvětlení - filtr, olej, možná tlak v gumách, vyšší tření někde, ochozenej řemen atd ?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků

cron