Diskuze o čemkoli.
05 srp 2012, 15:22
Ekim píše:minicooper: ceny jsou košér, já na to prostě nemám
)
servis je na 16tis. samozdřejmě je možný že něco se měnit nebude...
prohlídka 300,-
ventily 900,-
olej+výměna 328,- + 255,-
svíčka 282,- + 50,-
vzduchový filtr 1084,- + 155,-
řemen 1730,-
válečky 425,-
výměna řemene+válečků 405,-
Řemen 1730 ? Na Hondě SH mě originální stál 1100 (sám jsem výměnu zvládal tak za 20 minut), vzduchový filtr 1084 ?? Na SHčku originální 550, ventily 900 ? minulý rok jsem byl vservisu cca po 60 tis. km a chtěl jsem aby se mi jednou zase mrkli na ventily oni ... nic než ventily jsem nechtěl ... cena 500 Kč tj. cca 1 hodina práce aten čas mohu také potvrdit, sám to mám také tak za hodinu. Ceny co uvádím Auto Jarov.
StuntJ> Podívej se kde má sání vzduchu auto a kde skútr, olej ... také se není co divit - průměrný skútr má menší olejovou náplň a olej je intenzivněji promácháván, které auto točí 11 tis. otáček ?? Ne že bych se zastával servisů, rozdíly mezi skútrem a autem prostě jsou. Spíš než cena mě naštve, když mi někdo dá jinou značku oleje než mám na účtu nebo když tvrdí že něco udělal, když to neudělal apod.
Naposledy upravil
novaka dne 05 srp 2012, 15:26, celkově upraveno 2
05 srp 2012, 15:23
Jen podle toho odkazu když vidíš co vše se musí odplastovat tak sundat to vše a zase namontovat zpět je na hodinu + samotný ventily...
05 srp 2012, 15:33
No konečne je tu niekto okrem mňa kto dokáže zajazdiť za 2 litre,aspoň si nepripadám ako rozprávkar.
Mne pri 16tis garančke mechanik po mojom naliehaní skontroloval a vyčistil variátor a povedal že je v naprostom poriadku a netreba nič meniť.Pri 21000 km som nepociťoval žiadny problém,rozbehy plynulé a žiadne trhanie tak nieje čo riešiť.A to isté bolo zo sviečkou,keď som čítal ako pri 8tis menia v servise sviečku,bolo mi povedané že musí vydržať 20-30tis a tak som ju pri 20tis vymenil ale úplne zbytočne bola pekne vypálená ale keď som to mal rozobrané tak som ju nakoniec vymenil.
S toho plnie že nenechajte sa opantávať rečičkami tzv.technikmi,je to len o peniazoch a dobre si rozmyslite či ich budete venovať týmto luďom.
Naposledy upravil
forester dne 05 srp 2012, 19:45, celkově upraveno 1
05 srp 2012, 15:37
2 Novaka:
Teď nevím co jsi tím chtěl říct?
Naše auto má sání přímo na přední masce, takže bere veškerý bordel z první ruky, PCX má sání bod bočním levým plastem, takže lépe krytý a chráněný před brajglem.
Naše auto točí max 5500rpm, PCX 8500rpm, tak nevidím důvod, proč by třeba svíčka měla vydržet sotva desetinu životnosti co v autě .....
Jinak ty ceny v servisu jsou v pořádku, jen hloupý servis by si nenarazil 200-500% marži na dílů, musí přeci z něčeho žít.
Svíčky na PCX stojjí okolo 150Kč, filtry okolo 250Kč neorigo, KN 1800,-ale ten je navždy ...., takže tyhle "běžné díly nenechávat na servisu, ale měnit doma ....
A myslíš si, že ve scooteru dostává olej větší čočku než například v nějakém TDI motoru?
No nic, nechme to koňovi, ten má větší hlavu ...
05 srp 2012, 16:42
mě rezerva bliká tak +/-1 litr v nádrži, což odpovídá oněm +/-50km....
05 srp 2012, 17:06
Už jste někdo reklamovali ten divný zvuk od zadních pružin?
Mám v plánu to teď udělat a jestli to nebudou chtít řešit, pošlu dopis na ředitelství Honda
a pokud ani tam nepochodím, půjde holka do světa. To je jisté.
Už mně to chrčení hrčení leze na nervy.
05 srp 2012, 19:19
U mne se rezerva rozblika 40 km před prazdnou nadrzi - vyzkouseno. Coz odpovida 1L pri me spotrebe. Jedna se o jizdu v Praze, občas ve dvou.
05 srp 2012, 19:24
8steve: Jasne ze nie, pokial ti zdochne autostopom tak len pridas plyn a v momente ides
05 srp 2012, 19:30
Steve: ne, tohle se stává jenom tehdy, když uděláš nějakou blbost - třeba vyhodíš boční stojan, přepneš start-stop přepínač, nebo tak něco. Jinak jenom otočíš plynem...
05 srp 2012, 19:58
Kamilus píše:Už jste někdo reklamovali ten divný zvuk od zadních pružin?
Mám v plánu to teď udělat a jestli to nebudou chtít řešit, pošlu dopis na ředitelství Honda
a pokud ani tam nepochodím, půjde holka do světa. To je jisté.
Už mně to chrčení hrčení leze na nervy.
Kamilus problém z cvakaním v zadnej časti riešil
minicooper až do takej miery že si kúpil 150ku
05 srp 2012, 19:59
8Steve : Kdyby jsi při zapnutým startstop pak musel startovat klasicky, to by byla trošku placebo vymoženost...
Tady měl někdo problém s tím, že když zastaví na semaforu, vypne se mu motor a sesedne ze sedadla, tak se mu startstop deaktivuje - pod sedlem je čidlo...ale pokud sedlo zase zatížíš - sedneš si, tak se zase aktivuje ( opět začne blikat oranžová kontrolka ) a stačí otočit rukojetí plynu a frčíš.
05 srp 2012, 22:59
forester píše:Kamilus píše:Už jste někdo reklamovali ten divný zvuk od zadních pružin?
Mám v plánu to teď udělat a jestli to nebudou chtít řešit, pošlu dopis na ředitelství Honda
a pokud ani tam nepochodím, půjde holka do světa. To je jisté.
Už mně to chrčení hrčení leze na nervy.
Kamilus problém z cvakaním v zadnej časti riešil
minicooper až do takej miery že si kúpil 150ku
Jel jsem nedavno na jine PCX 125 a ta co delala za randal? To ta moje teda oproti tomu nedrncela.
Je tomfakt mazec ale u te PCX 150'je to pohoda. Ale zas jak mam ted jinou helmu a muzu poslouchat ins otevrenou
Tak mam blby pocitz obcas fakt nepeknych zvuku z motoru. Kdo mel fichtla a jawy atd umi poslouchat motor. Zatim to neresim ju nagaranci tak jim to reknu.
05 srp 2012, 23:13
Že to tady ještě tahám...
nenapadá někoho něco na co ještě mrknout, když prostě po zastavení nechcípá?
06 srp 2012, 09:19
Stav se do Hondy jak pojedeš z práce a je to.
06 srp 2012, 09:25
sedli > On to má (stejně jako já) k nejbližšímu dealerovi 30 km daleko, tj. cesta "na otočku" je štreka 60+, a to se mu nedivím, že se raději nejrpve zeptá a zkusí to sám... Akorát já bych nejprve zvednul telefon a vyptal se právě v tom servisu.