Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod novaka » 05 srp 2012, 15:22

Ekim píše:minicooper: ceny jsou košér, já na to prostě nemám :o)
servis je na 16tis. samozdřejmě je možný že něco se měnit nebude...
prohlídka 300,-
ventily 900,-
olej+výměna 328,- + 255,-
svíčka 282,- + 50,-

vzduchový filtr 1084,- + 155,-
řemen 1730,-
válečky 425,-
výměna řemene+válečků 405,-

Řemen 1730 ? Na Hondě SH mě originální stál 1100 (sám jsem výměnu zvládal tak za 20 minut), vzduchový filtr 1084 ?? Na SHčku originální 550, ventily 900 ? minulý rok jsem byl vservisu cca po 60 tis. km a chtěl jsem aby se mi jednou zase mrkli na ventily oni ... nic než ventily jsem nechtěl ... cena 500 Kč tj. cca 1 hodina práce aten čas mohu také potvrdit, sám to mám také tak za hodinu. Ceny co uvádím Auto Jarov.

StuntJ> Podívej se kde má sání vzduchu auto a kde skútr, olej ... také se není co divit - průměrný skútr má menší olejovou náplň a olej je intenzivněji promácháván, které auto točí 11 tis. otáček ?? Ne že bych se zastával servisů, rozdíly mezi skútrem a autem prostě jsou. Spíš než cena mě naštve, když mi někdo dá jinou značku oleje než mám na účtu nebo když tvrdí že něco udělal, když to neudělal apod.
Naposledy upravil novaka dne 05 srp 2012, 15:26, celkově upraveno 2
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 05 srp 2012, 15:23

Jen podle toho odkazu když vidíš co vše se musí odplastovat tak sundat to vše a zase namontovat zpět je na hodinu + samotný ventily...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 05 srp 2012, 15:33

No konečne je tu niekto okrem mňa kto dokáže zajazdiť za 2 litre,aspoň si nepripadám ako rozprávkar.
Mne pri 16tis garančke mechanik po mojom naliehaní skontroloval a vyčistil variátor a povedal že je v naprostom poriadku a netreba nič meniť.Pri 21000 km som nepociťoval žiadny problém,rozbehy plynulé a žiadne trhanie tak nieje čo riešiť.A to isté bolo zo sviečkou,keď som čítal ako pri 8tis menia v servise sviečku,bolo mi povedané že musí vydržať 20-30tis a tak som ju pri 20tis vymenil ale úplne zbytočne bola pekne vypálená ale keď som to mal rozobrané tak som ju nakoniec vymenil.
S toho plnie že nenechajte sa opantávať rečičkami tzv.technikmi,je to len o peniazoch a dobre si rozmyslite či ich budete venovať týmto luďom.
Naposledy upravil forester dne 05 srp 2012, 19:45, celkově upraveno 1
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 05 srp 2012, 15:37

2 Novaka:
Teď nevím co jsi tím chtěl říct?
Naše auto má sání přímo na přední masce, takže bere veškerý bordel z první ruky, PCX má sání bod bočním levým plastem, takže lépe krytý a chráněný před brajglem.
Naše auto točí max 5500rpm, PCX 8500rpm, tak nevidím důvod, proč by třeba svíčka měla vydržet sotva desetinu životnosti co v autě .....
Jinak ty ceny v servisu jsou v pořádku, jen hloupý servis by si nenarazil 200-500% marži na dílů, musí přeci z něčeho žít.
Svíčky na PCX stojjí okolo 150Kč, filtry okolo 250Kč neorigo, KN 1800,-ale ten je navždy ...., takže tyhle "běžné díly nenechávat na servisu, ale měnit doma ....
A myslíš si, že ve scooteru dostává olej větší čočku než například v nějakém TDI motoru?
No nic, nechme to koňovi, ten má větší hlavu ...
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 05 srp 2012, 16:42

mě rezerva bliká tak +/-1 litr v nádrži, což odpovídá oněm +/-50km.... :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kamilus » 05 srp 2012, 17:06

Už jste někdo reklamovali ten divný zvuk od zadních pružin?
Mám v plánu to teď udělat a jestli to nebudou chtít řešit, pošlu dopis na ředitelství Honda
a pokud ani tam nepochodím, půjde holka do světa. To je jisté.
Už mně to chrčení hrčení leze na nervy.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod majlou » 05 srp 2012, 19:19

U mne se rezerva rozblika 40 km před prazdnou nadrzi - vyzkouseno. Coz odpovida 1L pri me spotrebe. Jedna se o jizdu v Praze, občas ve dvou.
majlou

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 50
Registrován: 09 lis 2011, 21:39

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod traktorista » 05 srp 2012, 19:24

8steve: Jasne ze nie, pokial ti zdochne autostopom tak len pridas plyn a v momente ides
Obrázek
traktorista

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 94
Registrován: 31 kvě 2012, 10:32
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda PCX 150

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Peregrinus » 05 srp 2012, 19:30

Steve: ne, tohle se stává jenom tehdy, když uděláš nějakou blbost - třeba vyhodíš boční stojan, přepneš start-stop přepínač, nebo tak něco. Jinak jenom otočíš plynem...
Peregrinus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 09 črc 2011, 16:18
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Bylo: Keeway Flash Je: Honda PCX
Tuning / úpravy: Kufr, tunnel bag a plexi Givi, hodinky, neoprenové návleky na řidítka, termodeka, vyhřívané hefty

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 05 srp 2012, 19:58

Kamilus píše:Už jste někdo reklamovali ten divný zvuk od zadních pružin?
Mám v plánu to teď udělat a jestli to nebudou chtít řešit, pošlu dopis na ředitelství Honda
a pokud ani tam nepochodím, půjde holka do světa. To je jisté.
Už mně to chrčení hrčení leze na nervy.

Kamilus problém z cvakaním v zadnej časti riešil minicooper až do takej miery že si kúpil 150ku :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 05 srp 2012, 19:59

8Steve : Kdyby jsi při zapnutým startstop pak musel startovat klasicky, to by byla trošku placebo vymoženost... :mrgreen:

Tady měl někdo problém s tím, že když zastaví na semaforu, vypne se mu motor a sesedne ze sedadla, tak se mu startstop deaktivuje - pod sedlem je čidlo...ale pokud sedlo zase zatížíš - sedneš si, tak se zase aktivuje ( opět začne blikat oranžová kontrolka ) a stačí otočit rukojetí plynu a frčíš.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod minicooper » 05 srp 2012, 22:59

forester píše:
Kamilus píše:Už jste někdo reklamovali ten divný zvuk od zadních pružin?
Mám v plánu to teď udělat a jestli to nebudou chtít řešit, pošlu dopis na ředitelství Honda
a pokud ani tam nepochodím, půjde holka do světa. To je jisté.
Už mně to chrčení hrčení leze na nervy.

Kamilus problém z cvakaním v zadnej časti riešil minicooper až do takej miery že si kúpil 150ku :D

Jel jsem nedavno na jine PCX 125 a ta co delala za randal? To ta moje teda oproti tomu nedrncela.
Je tomfakt mazec ale u te PCX 150'je to pohoda. Ale zas jak mam ted jinou helmu a muzu poslouchat ins otevrenou
Tak mam blby pocitz obcas fakt nepeknych zvuku z motoru. Kdo mel fichtla a jawy atd umi poslouchat motor. Zatim to neresim ju nagaranci tak jim to reknu.
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod B-eckham » 05 srp 2012, 23:13

Že to tady ještě tahám...
nenapadá někoho něco na co ještě mrknout, když prostě po zastavení nechcípá? :-D
Uživatelský avatar
B-eckham

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 193
Registrován: 10 srp 2007, 23:16
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 06 srp 2012, 09:19

Stav se do Hondy jak pojedeš z práce a je to.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 06 srp 2012, 09:25

sedli > On to má (stejně jako já) k nejbližšímu dealerovi 30 km daleko, tj. cesta "na otočku" je štreka 60+, a to se mu nedivím, že se raději nejrpve zeptá a zkusí to sám... Akorát já bych nejprve zvednul telefon a vyptal se právě v tom servisu.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků