Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod gum » 04 srp 2012, 14:58

Sedačka se dá na PCX (a mnoho jiných motorek) nechat udělat na zakázu v Británii spolu s vychytávkami jako vyhřívání nebo určením barev, vzorů a povrchu. Základ není moc drahý ale když si člověk začne vymýšlet, tak ho to přijde na pěkných pár tísícovek.
gum

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 07 kvě 2012, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: PCX125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 04 srp 2012, 17:37

No to je tedy velký ohlas,ani bych to nečekal.Takže sedlo jsem nechal udělat u čalouníka a cena byla 900 kč.A čalouník je z Benešova u Prahy.Původně to bylo kopírováno z tohodle sedla viz. foto.Jen jsem si vymyslel po straně ten černý proužek aby byl přechod z barvy skůtru na sedlo --červená---- černá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Ekim » 04 srp 2012, 17:51

Zdravíčko, čeká mě 5tá garančka a mělo by to stát 5apůl, tak si říkám že na to nemám a chystám se to provést svépomocí. Vzducháč je v pohodě http://www.scootershop.cz/11676-filtr-v ... x-125.html , dále řémen už si nejsem tak jistej protože to je malossi, ale píšou že je to snadartní vylepšený, chápu s rozměry originálu http://www.scootershop.cz/11705-malossi ... x-125.html a na konec válečky http://www.scootershop.cz/3538-valecky- ... 4-5gr.html mají stejné parametry jako originální ale prostě nemám zkušenost. No vodítka ve variatoru, ty hold asi obědnám origo. Svíčka by snad neměla bejt problém, olej taky ne. A mělo by proběhnout měření ventilů, na což potřebuju znát rozměry sacího a výfukovýho vent, a kde by se daly sehnat ty měrky a zbytek nástrojů ? popřípadě, obrázková forma návodu,? Já vim že chci asi moc najednou, ale tak kdyby jste někdo měl nakou tu zkušenost a pod. tak budu rád.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod liberecak » 04 srp 2012, 19:52

Doupik píše:!!!
Našel jsem super stránku
http://www.powerbypcx.com/boutique-tag-selles.html

Sedáky za 60 euro a plno dalších příslušenství, třeba xenonové předky.

Pěkný jen bacha je to dovoz mimo EU tak tu musíš odvézt daň a doložit původ a cenu zboží ale není to až zas taková byrokracie
Uživatelský avatar
liberecak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 16 čer 2010, 23:01
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: HONDA PCX 150 ,EX-Italjet Formula 125
Tuning / úpravy: Nejlepší úprava = SERIE :-)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod acolor » 04 srp 2012, 21:55

V časopisu Svět motorů začali testovat červené PCX 125 ccm. V čísle, který byl vydán pro stávající týden akorát psali, že si ho převzali v Hondě a už prošli garančkou. Měl by to být dlouhodobý test. Zatím ho jen a jen vychvalují. 8)
acolor

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 09 čer 2012, 14:42
Bydliště: Boskovice / Brno
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: štít GIVI, kufr GIVI, vyhřívané rukojeti

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod gum » 04 srp 2012, 22:56

liberecak:
No, ona to nemusi byt tak uplne pravda kdyz clovek vi co a jak :-)
gum

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 07 kvě 2012, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: PCX125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod minicooper » 04 srp 2012, 23:32

Ekim píše:Zdravíčko, čeká mě 5tá garančka a mělo by to stát 5apůl, tak si říkám že na to nemám a chystám se to provést svépomocí. Vzducháč je v pohodě http://www.scootershop.cz/11676-filtr-v ... x-125.html , dále řémen už si nejsem tak jistej protože to je malossi, ale píšou že je to snadartní vylepšený, chápu s rozměry originálu http://www.scootershop.cz/11705-malossi ... x-125.html a na konec válečky http://www.scootershop.cz/3538-valecky- ... 4-5gr.html mají stejné parametry jako originální ale prostě nemám zkušenost. No vodítka ve variatoru, ty hold asi obědnám origo. Svíčka by snad neměla bejt problém, olej taky ne. A mělo by proběhnout měření ventilů, na což potřebuju znát rozměry sacího a výfukovýho vent, a kde by se daly sehnat ty měrky a zbytek nástrojů ? popřípadě, obrázková forma návodu,? Já vim že chci asi moc najednou, ale tak kdyby jste někdo měl nakou tu zkušenost a pod. tak budu rád.

Kolik mas najeto ze je to pata garancka? To bys mel mit 20 tis km? Myslim ze je to silene moc.. Tech 5,5tis to je natazeny.
Dojed nebo zavolej si do Hondy Kolin, je zde o ni napsano hodne pozitivniho a ja tam sam jezdim a tam to tipuju na polovinu penez..
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 05 srp 2012, 00:38

Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod B-eckham » 05 srp 2012, 09:27

sedli píše:
B-eckham píše:Zdravím vážení a milí :)
obracím se na vás s dotazem...
dnes mi přestal fichtlík chcípat na křižovatkách... zkoušel jsem i přerovnat věci pod sedlem a nic...
nevíte jak bych mohl vyzkoušet funkčnost? Ještě včera vše šlapalo... i když... naposledy chcípnul na křižovatce a po přidání plynu hned nechytnul... a od te doby se nevypne ani kdybych na sedlo položil slona...

nenapadá vás nic?

Dík moc :-/


Normálně to vyzkoušej - nezacvakávej sedlo, ujeď kousek ( musí to jet tuším víc jak 10 km/h + musíš vědět že je zahřátej motor, pak zastav, odklop sedlo který jsi neměl zacvaknutý a prstem zmáčkni dotyk čisla na Start Stop a hned budeš vědět.

Noooo vím že je to pod sedlem, ale nevím kde přesně na co mám zkusit zatlačit... PCX mám z loňského roku... a zkoušel jsem tam samo tlačit an všechno a nic :-D
Tak teda nevím co ¨by to mohlo být :-/
Uživatelský avatar
B-eckham

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 193
Registrován: 10 srp 2007, 23:16
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 05 srp 2012, 10:06

minicooper píše:Kolik mas najeto ze je to pata garancka? To bys mel mit 20 tis km? Myslim ze je to silene moc.. Tech 5,5tis to je natazeny.
Dojed nebo zavolej si do Hondy Kolin, je zde o ni napsano hodne pozitivniho a ja tam sam jezdim a tam to tipuju na polovinu penez..

Jen za polovinu máš materiá(pokud bude měnit všechny věci co vypsal)l,pokud jsem to tak počítal a práci by musel mít zadarmo. Takže za polovinu si to může udělat leda tak sám doma ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Ekim » 05 srp 2012, 14:28

minicooper: ceny jsou košér, já na to prostě nemám :o)
servis je na 16tis. samozdřejmě je možný že něco se měnit nebude...
prohlídka 300,-
ventily 900,-
olej+výměna 328,- + 255,-
svíčka 282,- + 50,-

vzduchový filtr 1084,- + 155,-
řemen 1730,-
válečky 425,-
výměna řemene+válečků 405,-
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Ekim » 05 srp 2012, 14:36

8steve: no diť, jenže mi přijde že chtít při garančce aby mi tam daly neorigo díly je trochu nerealný...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod _Tom_ » 05 srp 2012, 14:42

a to je už potřeba měnit řemen na 16tkm? na 125 jsem ho měl jako nový. asi záleží na stylu jízdy
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 05 srp 2012, 15:09

Přesně, ještě letos co mi vyjde 4. garančka při 12.000km ještě pojedu a pak už servis svépomocí.

Ještě k tomu StartStop jak tu někdo řešil, že když zastaví na křižovatce a postaví se, aby si narovnal nářadí :mrgreen: tak se mu prý startstop deaktivuje a musí startovat klasicky...blbost ! když sedlo pět zatížíš, startstop po 2 sec začne zase fungovat ( začne opět blikat oranžová kontrolka, stačí otočit plynem a zase jedeš - dnes jsem to zkoušel... :wink:


Dnes jsem dokončil svůj test, na pcx jsem dosáhl čísla 300. Nemyslím km/h, ale nájezd na jednu plnou nádrž :-)
Je to všechno o stylu - jezdil jsem týden do práce po městě 10 km tam a zpět a pak dvakrát výlet za Brno rychlostí kolem 70 km/h, ale hlavně plynulý rozjezdy. Řekl jsem si - když vím, že celá nádrž má 6.4 a žere mi to kolem 2 tak to přece musí jít ne? Při 170 začala blikat rezerva a přesně při 300 jsem dojel k pumpě a dotankoval zase po hrdlo 5.66, takže tam ještě bylo asi 7 deci, ale tlačit jsem nechtěl. Spíš mi šlo jen o to, zjistit zda se dá udělat těch 300 a dá :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 05 srp 2012, 15:14

Celý servis motorek mi přijde nějaký podivný, když to člověk srovná např se servisem auta .....
Svíčky měnit po 8000km, když autě vydrží v pohodě 100 000km, stejně jako vzduchové filtry apod....
Řemen variátoru se má, dle návodu měnit po 24000km
Jinak bych jim řekl , že svíčku, vzducháč si měním sám, protože je to běžný úkol, který je popsaný v návodu k použití, takže o zrušení záruky nemůže být řeč, opotřebení řemenu, válečku a důvod k jeho výměně bych chtěl vidět, jinak neměnit. Prostě to se chce bránit a nenechávat se ojebávat.
Jen tak pro zajímavost, nedávnou jsem měnil v autě drážkový řemen, který běhal v autě 14 let, byl už značně poškozený, zteřelí a popraskaný, ale myslím si že by rok dva dal, vím že to nejde srovnávat s řemenem ve variátoru, ale po 16 tkm měnit řemen, to by se k tomu musel člověk chovat jak prase :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků