Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod vraver » 01 srp 2012, 23:30

satanachist píše:Tak jsem dnes měřil spotřebu po druhém tankování. Zajíždím 70-80 km/h (dle doporučení prodejce) a spotřeba krásných 2,1 l. A pokud znáte trochu Bílé Karpaty, tak tu není moc roviny.... http://www.mavlast.cz/top-vylety.krajin ... ch-kopanic. Děkuju za takovou tuctovku. Např. nad vesnicí Bzová máme stoupání, kde i profi cyklisté jsou nuceni tlačit kolo a já s tuctovkou jezdím 60 km/h. Takže v říjnu po STK se loučím s autem (kupce už mám), v zimě popř. pojezdím s autem syna a jinak mi plně postačí PCX! :wink:

A to už máš příslušné řidičské oprávnění :?: že se jen tak projíždíš,jestli se nic nezměnilo,tak by jsi na to měl sednout až 19.ledna 2013 :twisted:
Uživatelský avatar
vraver

250+
 
Reputace: 28
Příspěvky: 431
Registrován: 17 srp 2011, 10:00
Bydliště: Žižkov-hlavní město Prahy
Skútr / moto: Yamaha XJR1300-2006, Yamaha XJ600 51J-1988

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 02 srp 2012, 06:53

satanachist píše:TUNER: Ach jo, budeš vždy nejchytřejší, co? Takže http://www.roadcycling.cz/index.php5?str=clanek&id=142 a 26-28% stoupání asi není nic, že????? Bzová tu není uvedena, ale má v některých místech 22%. nevím kolik ti je a jak sleduješ cyklistiku, ale odpadl tu v kopci např. reprezentant Jurčo při Závodu míru, kdy jej tu nakládal sběrák....http://www.volny.cz/robbie.brno/karpaty/index.htm viz.třetí odstavec.
novaka: Vždyť říkám, že v zimě budu jezdit autem od syna. Nemám na to ani roky, abych tak blbnul...:-)

Aha,Závod míru...v jaké časové ose se teda pohybujem ? Nemyslíš ještě kola ukrajina s jedním převodem? Nezlob se na mě,ale dneska cyklisti fakt kola netlačí,ať už si myslíš co chceš. Na kole jezdim poměrně dlouho,sice už ne na silničce,na té jsem jezdil tak před 20 lety,teď už jen horský,ale i tak vim jak se dneska jezdí ať na silnici či v terénu.
V článku jsem se akorát dočetl že nějaký kluci asi před 13 lety s naloženejma kolama s báglama to nevyjeli a že jim nějaká paní (zřejmě místní drbna) povídala že i profesionální cyklisti mají co dělat a ne že tam jsou nuceni tlačit i profi cyklisti. Asi jsi to jen spojil dohromady. To že tam někdo odpadne při závodě neni nic co by potvrzovalo že to nejde vyjet a kolo se tam tlačí...prostě mu došli síly,vytuhnul a skončil. Kopec to bude určitě velkej,to ano,ovšem ne takovej aby se nedal bezproblemu vyjet.
Neber to zle,nechci se hádat ale je to muj názor kterej je postavenej na vlastních zkušenostech a za nejchytřejšího se rozhodně nepovažuju ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod satanachist » 02 srp 2012, 07:26

TUNER: Dobře, nebudeme to rozebírat.... :wink:
vraver: Jj. 14 dní, zkoušky a hotovo. 8)
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 02 srp 2012, 08:59

Kluci jak jste na tom s cestovní rychlostí? Co je pro Vás pohodlné a co už ne?
Já jsem takovej flegmoš, takže rychle nemusím. Jezdím dle pravidel a když jedu se ženou v autě, tak na mě huláká, že jedu moc pomalu :twisted: (nejsem žádnej staroch, je mi 30).

Aktuálně najezdím denně cca 40km. Moje standartní cestovní rychlost je 70-80 , né že by pcx nezvládlo víc, spíš mi přijde při téhle jízdě moto ještě dostatečně komfortní a rychlost dostačující. Navíc testuju kam se dostanu se spotřebou :)
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 02 srp 2012, 10:24

Zajíždím, takže bez prudkých rozjezdů, ale protože Ostrava má dost úseků, kde je povolená 80ka a část cest je záměrně značená jako mimo město, tak se snažím nebrzdit provoz a tachometr přetahuju i přes 90ku (reálně dle GPS jsem nejrychleji necelých 87 km/h) a ani tehdy nemám pocit, že by na mě více (nepříjemně) fučelo, jen je to citlivější na boční vítr - ale srovnatelně jako CBR 125R, která má taky dost úzké pneu.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 02 srp 2012, 10:44

Co se brždění provozu týče. Přijde mi, že můžu jet klidně 120 a stejně je to jedno a auta mě budou předjíždět, bo přece nepojedou za skůtrem :evil:
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Optimistka » 02 srp 2012, 11:08

Víte někdo, jaká je nosnost "stupaček" - podlážek pro nohy řidiče? Je to celé oplastované, tak nějak nejsem schopna zjistit, jestli je pod tím plastem rám něbo nějaká výztuž anebo je to čistý plast.
Optimistka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 07 led 2012, 13:07

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 02 srp 2012, 11:24

Optimistka : Na to jsem se taky nedávno díval, když jsem viděl jäk se baťůžek téměř celou vahou postavil na jednu stupačku a přehoupl se přes sedlo na druhou...je pod tím normálně vyvedený rameno od rámu, takže no stress, ale nehoupal bych se na tom :-)

Cerdik : Je to jak píšeš, já to pozoruju pořád..i když jedu svižně, auto se na tebe nalepí, předjede tě ale jede konstantní rychlosti jakou jedeš ty, jen před tebou...já jezdím když mimo město tak hlavně po vedlejších tazích a rychlost 70-80 je i pro mě nejlepší a příjde mi, že pcx má ideální otáčky, jako by si vrnělo :-) Je to zbytečný se kvůli volovi za sebou hnát, radši kde to jde, i když je plná, uhnu mu a ukážu ať jede, někdy i poděkujou...:-) Ale jak vypadneš z města na okresky - mezi věsničkama, teprv si to začneš užívat, já včera výlet do Dukovan kolem Mohelna a Ivančic a paráda a jesl jsem za rovný 2 l naturalu :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Optimistka » 02 srp 2012, 11:30

Mě to napadlo nedávno, protože se mi zdálo, že mi kope přední kolo, tak mi nezbylo nic jiného než se za jízdy postavit (nikde nejel ani cyklista, natož auto) a podívat se, co se s ním děje. Ale asi to bylo asfaltem. Každopádně nerada bych, aby něco křuplo a já pak neběžela podél skútru :lol:
Optimistka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 07 led 2012, 13:07

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 02 srp 2012, 11:32

Přesně, při těch 75 tachometrových mi to přijde dostatečně rychlé a pro auto dostatečně "pomalé", aby mě mohli rychle předjet :mrgreen: .
z části mám docela respekt že mám jen dvě kola a navíc když vidím co někteří řidiči provádí předemnou za manévry, mám chuť je dojet a kopnout jim z boku do dveří.

Bych zavedl Ačkovej řidičák jako povinnost, aby si to každej plechovák vyzkoušel.
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Optimistka » 02 srp 2012, 11:41

Cerdik: možná by stačilo, kdyby byl každý plechovkář svezen na motce jako spolujezdec v hustém provozu a s nějakým "šikovným" motorkářem, pak by si to třeba uvědomili o to více
Optimistka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 07 led 2012, 13:07

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 02 srp 2012, 12:19

8steve píše:v autě jezdím kolem 100 - 110 tacho, tak jako většina. pokud jedete stejně, tak není důvod vás předjíždět. jenže motorky proměřují víc než auta. takže musíte takových 120, abyste nebyli stále předjíždění. a na to prostě 125cc nemají.

O 100 rychlostech se tu nebavím :). Pravidelně se mi stává, že mě v obci předjede auto (jedu tachometrových 60), zařadí se a stejnou rychlostí předemnou pokračuje. Asi jsem moc tlustej nebo co a nevidí :lol: .
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 02 srp 2012, 12:26

Jestli něco bytostně nesnáším, tak je to ježdění za čímkoliv, ať jedu v/na čemkoliv, pokud je před tím vozidlem přede mnou volná cesta. Odlétnuvších šutrů jsem už pochytal bezpočet a snažím se jejich počet minimalizovat, takže klidně pojedu předpisovou padesátkou, ale chci mít před sebou volný prostor. A pokud něco dojedu, tak zpravidla proto, že to jede pomaleji než já, nebo mi to nedá přednost a pak to jede pomaleji než já - v obou případech pak raději "to" před sebou předjedu, protože zpomalit a vytvořit si zase odstup znamená, že mě dojede něco zezadu, nacpe se do té proluky a budu tam, kde jsem byl.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 02 srp 2012, 12:48

Možná to tedko víc vnímám. Na motorce jezdím krátce a v autě mi to nepřišlo, asi jsem byl už vůči blbcům imuní :D
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Acada » 02 srp 2012, 13:49

No k tomu predjizdeni. Pokud jedu v aute a mam pred sebou malou motorku (velky a silny se mi pred cumakem moc dlouho nezdrzej :-D ) tak ji, pokud to jde, predjedu. Duvod je jednoduchy. Dost casto jsem se valel na zemi a vim ze neni problem skutra polozit (pisecek, sutry, doura, zablokovanej remen...). A nechtel bych aby se to stalo pred mym autem.

Na druhou stranu, pokud ho predjedu, jedu jeste chvili rychlejc. Vim, ze motorka brzdi pomalejc nez auto a nechci mit v kufru nalozenej skutr i s ridicem.

Jeste z jineho soudku: Jezdim na motce do prace. Je to po stary dalnici od Vyskova do Brna. Zrovna dneska jsem musel za par ridicu resit jejich blbost (vesmes prejizdeni z pruhu do pruhu bez podivani).

Zda se mi to, nebo tyhle excesy jsou jen nekdy (nekolik tejdnu uz jsem nic takoveho neresil)? IMHO to bude mit neco spolecneho s fazemi mesice. Nebo to ma jinou zakonitost?

P.S. proc to pisu sem: Netrpelive cekam na 19.1. az budu moct osedlat PCX a tak si to tu monitoruju s predstihem :D
Acada

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 26 čer 2012, 14:06
Skútr / moto: NC 750X bývalo: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Zvednutý řídítka, zapalovač na řídítkách.

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků

cron