Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 01 srp 2012, 12:29

Ja nevydržel a udělal jsem rovnou sk. A na velkou. Mohl jsem asi počkat na pcx150, ale co už :), alespň na to bude moct sednout žena.
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kill Frenzy » 01 srp 2012, 12:33

Dnes som absolvoval mierne dlhsiu trasu + jazda cez mesto vo dvojici (70 + 60 kg), jazda napokon lepsia ako moje ocakavania, samozrejme citit vahu pri akceleracii, maximalka cez 100 tacho bez problemov.

Velke negativum - po odlahceni este horsia trakcia a citlivost prednej galusky na kolaje a podobne nerovnosti na ceste + nemotorne prepletanie sa kolonami stojacich aut - zvysene tazisko dost citit
Uživatelský avatar
Kill Frenzy

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 87
Registrován: 01 čer 2012, 12:47
Bydliště: Senec
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 300

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 01 srp 2012, 15:07

Pěknej trip po světě, zajímalo by mě kolik budou mít v cíli namotáno na PCX a jestli budou nějaké závady. Mají pár detailů jinak - třeba zaoblené zadní blinkry ;-)
8steve píše:což ale může vadit jen menšině uživatelů, co nechtějí tuctovku. jinak to přináší jen samo výhody, ceny nd, servisu, silná komunita...

Ceny ND nejsou nijak levný oproti ostatním skútrům a značkám a cena servisu je taky srovnatelná jako s jinýma skútrama a servis každých 4 tis.km je taky standart, takže nevím jaký máš na mysli výhody... :?:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 01 srp 2012, 15:25

sedli > Kdyby nic jiného, tak bude větší dostupnost dílů použitých, protože prostě bude víc bouraných skútrů, které pojišťovny vyhodnotí jako totálky - a ne každý takový skútr i přesto opraví a dál jezdí.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 01 srp 2012, 15:38

Tak za 5 a dál let to beru, já myslel že myslíš už teď, protože teď je to levná fajnovka do které nasypeš peníze za servis a příp i polámaný plasty atd, origo příslušenství nekřesťanská cena a doplňky od Givi apod srovnatelný s doplňky na jiný modely. Teď jen ty krádeže, ale to je každýho věc jak si to ohlídá.

Edit : A počítám, že za 5 let už 75% lidí bude jezdit na něčem jiným/ to prodá...spíš to bude ověřenej jetej skútr, něco jako teď Lead, runner atd :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod gum » 01 srp 2012, 16:17

Pánové, jak řešíte dvě helmy? Mám v současnosti víceméně jednomístný skútr, není tudíž problém tam jednu helmu nějak nacpat, ve dvou nikdy nejezdím. Na PCX však plánuji (neplánovaně :-)) často jezdit i ve dvou. Kufr motorku dost hyzdí, tak bych rád vymyslel jiné řešení, jak do skútru nacpat dvě helmy a nějaké ty blbosti typu lékárnička, vesta, hadr a tak aniž bych musel přidělávat kufr.

Na druhou helmu nemám v podstatě žádné požadavky, první bych nejraději jetku (tedy použít tu, co už mám nebo koupit nějakou lepší).
gum

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 07 kvě 2012, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: PCX125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod liberecak » 01 srp 2012, 17:32

pod sedlem je háček a v nářadí je D-kroužek na přilbu tzn.jedna jetka se vejde pod sedlo a další zavěsit , osobne mam integralku tak ji davam na řetez a tu batuzkovu pod sedlo a ten hacek jsem zatim nevyužil,lekarnicka hadr,vesta se vejdou vpohode pod sedlo a penezenka do kastliku pod riditky

Cerdik píše:P.S. Tankoval jsem na poslední čárce a ještě více jak litr musel v nádrži být, bo jsem natankoval "pouze" 4.8l. Když se blíží nádrž nule, začne ta poslední "čárka" blikat? Díky

Ano začne blikat,tvuj odhad je spravny objem palivove nadrze je 5,9L
Uživatelský avatar
liberecak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 16 čer 2010, 23:01
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: HONDA PCX 150 ,EX-Italjet Formula 125
Tuning / úpravy: Nejlepší úprava = SERIE :-)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod novaka » 01 srp 2012, 20:59

Naposledy upravil novaka dne 01 srp 2012, 21:07, celkově upraveno 1
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod satanachist » 01 srp 2012, 21:04

Tak jsem dnes měřil spotřebu po druhém tankování. Zajíždím 70-80 km/h (dle doporučení prodejce) a spotřeba krásných 2,1 l. A pokud znáte trochu Bílé Karpaty, tak tu není moc roviny.... http://www.mavlast.cz/top-vylety.krajin ... ch-kopanic. Děkuju za takovou tuctovku. Např. nad vesnicí Bzová máme stoupání, kde i profi cyklisté jsou nuceni tlačit kolo a já s tuctovkou jezdím 60 km/h. Takže v říjnu po STK se loučím s autem (kupce už mám), v zimě popř. pojezdím s autem syna a jinak mi plně postačí PCX! :wink:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod novaka » 01 srp 2012, 21:10

No nevím kolik toho máš najezděného na motorce v zimě, ale pod 5C už nic moc a deka Tucano Urbano + výduchy od chladiče pod deku , opravdu velké plexi, zateplené návleky na ruce např. Tucano Urbano jsou výhodou :-) Na auto bych se vykašlal :-) Galusky u PCX teda nic moc.
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 01 srp 2012, 21:15

" kde i profi cyklisté jsou nuceni tlačit kolo" :lol: :lol: :lol: :lol: Tak to nemyslíš vážně. :D Já se teda za profi cyklistu nepovažuju,ale na silnici kde je normální provoz jsem nikdy netlačil ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod crhy » 01 srp 2012, 21:24

2 novaka : ty dvě holky na PCX kách jsou husto krutý :o :o :o , před nimi smekám, ty budou mít na co vzpomínat :!:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod novaka » 01 srp 2012, 21:34

Určitě to je velký výkon. Hondy bych se nebál :-) Přes Rusko dvě holky no asi do toho chce prostě jít.

Zde ještě třeba něco pro inspiraci

http://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/afrika/na-simsonu-pres-pul-sveta-13165.html
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Cerdik » 01 srp 2012, 21:38

liberecak píše:Ano začne blikat,tvuj odhad je spravny objem palivove nadrze je 5,9L

Díky za info, už jsem začínal být trošku nervozní. Pak jsem se při tankování divil, že je tam ještě víc jak litr :D.
Obrázek

PCX 150 (2012) Himalaya
Uživatelský avatar
Cerdik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Brno

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod satanachist » 01 srp 2012, 23:14

TUNER: Ach jo, budeš vždy nejchytřejší, co? Takže http://www.roadcycling.cz/index.php5?str=clanek&id=142 a 26-28% stoupání asi není nic, že????? Bzová tu není uvedena, ale má v některých místech 22%. nevím kolik ti je a jak sleduješ cyklistiku, ale odpadl tu v kopci např. reprezentant Jurčo při Závodu míru, kdy jej tu nakládal sběrák....http://www.volny.cz/robbie.brno/karpaty/index.htm viz.třetí odstavec.
novaka: Vždyť říkám, že v zimě budu jezdit autem od syna. Nemám na to ani roky, abych tak blbnul...:-)
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků

cron