od fleet.admiral » 29 črc 2012, 12:39
Ono dost záleží na tom, k čemu kdo skútr má a jakou má ten majitel taky povahu. Pokud je cestovatel a PCX koupil kvůli nízké ceně nového stroje a malé spotřebě, tak je celkem logické, že časem, až mu to okolností dovolí, sáhne po vhodnějším stroji.
Naopak já mám PCX jako hbitou a levnější alternativu cestování po městě. Jezdím na něm a vždy budu jen sólo a jen v zástavbě a blízkém okolí. Mám motorku, co váží suchá 169 kg, takže jsem chtěl něco, s čím se tak nebudu muset tak tahat. Větší a silnější skútry ale váží taky přes 150 kg. Potřebuju něco, co bude úzké, protože mám povolení v práci parkovat v garáži, kam kolegové dávají kola - ale cokoliv většího než PCX by se tam nevešlo. A nakonec, pokud bych měl lít do skútru 4 a více litrů benzinu na 100 km, už bych si raději do města koupil prťavé auto (byť ojeté), protože bych se nemusel furt převlíkat, potit se, ale v klídku bych si sednul, pustil klimu a rádio a bylo by to za stejné prachy.
Jinými slovy, PCX je pragmatická volba, jeho používání je omezené, není to dělník, není to cesťák, ale i při dnešních cenách benzinu je levnější než MHD. Člověk ovšem musí zkousnout určité nepohodlí a nedělat si iluze, že je PCX kdo ví co. Není.