Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod taky pcx » 13 črc 2012, 23:13

Tak jsem teď zjistil, že pcx 2012 má oproti předešlým modelům kromě viditelných věcí, které jsem nafotil na FB jiné vrtání, zdvih, rám a úhel hlavy řízení. To je myslím i vidět na fotkách od minicoopera, kde stojí dvě vedle sebe. Nevím jestli je to klam nebo různě otočený řidítka, ale kola při zatočení doleva mají jiné směry.
Uživatelský avatar
taky pcx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 335
Registrován: 29 dub 2012, 22:25
Skútr / moto: PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod minicooper » 13 črc 2012, 23:18

Dneska jsem najel skoro 180 km což si myslím na první den a na to ze jsem ho po 16 té hodine vyzvednul dost.
Jel jsem trasa Kolín - Praha centrum - Kolín
Poznatky:
zrychlení kolem 100 je asi jako u PCX 125 v 70 či 80 km takže skvělé, maximálne jsem asi par vteřin jel dle GPS 110 - 111 km. Jinak jsem jel stabilně dálnící 105 dle GPS. Je to celkem hodně velký rozdíl zda kamion předjedete za 2 vteřiny nebo za 15 vteřin.
Takže nemusíte koukat zda za sebou nikoho nemáte na 2 km zpátky abyste kamion předjeli celkem bezpečně. Nyní ho mám za sebou za mžik 2-3 vteřiny.
Jinak je znát že je to větší výkon, čekal jsem to ale výraznějsí, ale zase snažím se poctive alespon zajiždet než mu pak nandám. Takže je to uplně syrové a moje stará PCX už byla na muj styl jízdy zvykla a fakt mazala jako o vítr.
Myslím si ze pro začátek a motor v zábehu je to dobrý začátek a rozhodně to bude ještě lepší až se rozjezdí.
Takže souhrnem já jsem spokojen a splnilo to moje očekávání.
Jen na závěr podsvícení stavu paliva a najetých km není modré jak deklaruje Honda ale stejné jako je u PCX 125
Jinak souhlas ze zmen je vice pod kapotou :-) podle me je to dost prekopane
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod taky pcx » 13 črc 2012, 23:38

Uživatelský avatar
taky pcx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 335
Registrován: 29 dub 2012, 22:25
Skútr / moto: PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod minicooper » 13 črc 2012, 23:56

Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod mat.bo » 14 črc 2012, 10:40

jak je tam maš přidělaný,jen ty popruhy pod sedačku?Drží pevně nebo plandají?kolik stály?Já o nich přemyšlim spíš než o zadnim kufru,ten se mi moc nelíbí a tohle tam nahodim,když někam pojedu dál a pak to sundám.Na couračky po městě se mi víc líbí pcx bez ničeho... :D
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 14 črc 2012, 11:14

j3nda > Jestli jezdíš za 3 litry, tak máš spotřebu super, protože co jsem četl, obvykle agility 125 jezdí o půl litru až litr víc. S PCX tu leckdo jezdí dlouhodobě i pod deklarovanýh 2,2. Já jsem od prvního tankování najel zatím cca 100 km a palivoměr e na 2/3, ale zatím zajíždím, takže jsem nejel přes 95 km/h tacho/84,5 GPS. Věřím, že to bude okolo té dvojky.

minicooper > Gratulace a referuj nám, jestli se Ti ta změna vyplatila. Jinak ty blinkry mi dělají to samé.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 14 črc 2012, 15:50

Kdo už sundával zadní kolo doma ? Jak dlouho to zabere a jakou velikost klíče je potřeba na povolení kola ?
Chytl jsem déšť a opět mi začala hnusně pískat zadní brzda při jemným brzdění, proto si myslím že se mi tam dostává voda nebo vlhkost, musím to prohlídnout...doufám že nebude olezlej buben, bych jim ho šel do Hondy hodit na hlavu :mrgreen:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod satanachist » 14 črc 2012, 15:57

Tak jsem se schválně taky zaměřil na blinkry a taky mi to relátko při sepnutí zpočátku jako zabzučí....ale pokud by jste to zde nerozebírali, tak si toho ani nevšimnu 8)
JInak uvažuju stejně jako mat.bo. Rdaši budu jezdit s brašnami než s kufrem. Je to pohodlnější a líbivější. Popřípadě si můžu dát na místo spolujezdce http://www.moto-obleceni-nerve.cz/Sedlove-brasny-Givi/.
Zajíždím a absolutní spokojenost. Nejsem příznivec tuningu a neplánuju ani žádné extra úpravy. Tohle moc nechápu. Když hci silnější moto, tak bych si jej zrovna koupil. Když si něco pořizuju, tak snad vím do čeho jdu. Mám zkušenosti, že někteří "tuneři" čím více "tunili", tím více se pak v motorce hrabali. Já zastávám názor, pokud spolehlivě a bez problémů slouží - nebudu do ničeho zasahovat. Ale proti gustu.... :wink:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 14 črc 2012, 16:00

Tak sjem našel pěknej video - návod jak k zadnímu kolu....jen mi nebylo jasný, co to sundal za součástku - vypadá to jako víčko od konzervy - červeně zabarvené ???



Edit : je to v čase 03:05 sec.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 14 črc 2012, 17:29

bakua:kde je tvůj skůtr na prodej.Dej sem odkaz.
Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 14 črc 2012, 17:37

Kupeček : No kde by byl, přece v sekci bazar :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod saimon1 » 14 črc 2012, 17:54

Co ty hodiny??? Nikomu to nevadí nebo jen řeší barvu?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 14 črc 2012, 20:47

saimon1 píše:Co ty hodiny??? Nikomu to nevadí nebo jen řeší barvu?

Hodiny vadí, ale jen uživatelům, Honda neřeší a uživatel též ne, protože jediné co lze udělat je tam nějaké dobastlit ...
Sedli:
To víčko bude asi nějaký custom tuning .. :mrgreen:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 14 črc 2012, 20:50

Hodiny se tu už řešily...použij hledání výrazu zde ve fóru.....

Tak jsem to chtěl rozdělat, ale zůstal sem viset už na spodním černým deklu, kterej zakrývá zespod motor...bože, jak ho jen sundám? Musí dolů kvůli přístupu ke šroubům od výfuku, na videu má ten kryt už dole. Čekal jsem 4 šrouby a nikde nic.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod minicooper » 14 črc 2012, 21:00

Chápu že se někomu zdá 50 tis hodně za "ojetý" stroj ale dnes stojí normalně 59.900 rok starý stroj v perfektním stavu a vzhledu nového se prostě za 50 tis prodá.
Já už zájemce mám a měl by přijet po něděli snad až z Karviné do Kolína s Tranzitem..... Když tu nekdo dokázal s 5.500km a prodat ho za 50 tis tak za 50 se prostě prodá.... Kufr atd... taky mají cenu, protože já ho tam nakonec k té ceně dám...
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron