taky jsem byl rozhodnuty pro pcx, protoze je krasny a byl jsem rozhodnuty se kuli tomu smirit i s mizernou ochranou pred vetrem
jenze ze zadu uz se mi tolik nelibi, ten posez na nem je takovej neprirozene nizkej, clovek na tom vypada jak vosa na bonbonu ne jako na motorce
vsiml jsem si toho na skutrsnure, trochu to zamaskuje kufr, ale chtelo by to ten zadek opticky zvednout alespon podlozkou
start stop je podle me blbost i u aut, natoz u skutru, realnou vyhodou je pro me akorat snadnejsi startovani s tim spojene
za combibrake bych hondu nejradsi zabil
vice ocenuju kotoucovou brzdu i vzadu, kterou ma naopak agilitka i tak brzdim obema packama, nepotrebuju zadnou blbost od hondy, ktera to bude delat za me
vstrikovani je asi pro vetsinu lidi vyhoda ikdyz ja ocenuju i vyhody karburatoru a rad se v tom budu stourat sam, nez platit za predrazeny servis
spotrebu ma pcx nizsi, to je bez debat, ale ne o tolik jak naznacujes, ja mam ted prumer okolo 3L
myslim, ze agility city s pcx se celkem srovnavat da - levnejsi mestsky skutr na vetsich kolech, na kterem se kapku setrilo (u kazdeho jinde) a oboji ma sve vyhody a nevyhody...