Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod bebe » 30 čer 2012, 09:50

Ahojte , tak stal som sa stastnym majitelom PCX 125, po prvych 200 kilometroch je moj nadesenie velmi velke. Skuter ide ako hodiny .... Zatial som isiel max 90km/h. Kopce , nekopce nic mu nerobi problem , spotreba je zatial vyssia ale to bude tym zabehom ... System start - stop som vyskusal , ale nepouzivam to ... funguje to . Biela farba je naozaj super ... Ked sa nieco vyskytne hned napisem . Pekny den
bebe

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 30 čer 2012, 09:36
Skútr / moto: honda pcx 125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod česil » 30 čer 2012, 20:46

Zdar všem- psal sjem už do sekce bazar, tak snad nenaštvu i někoho jiného když to napíšu i zde.

Prodávám svou Hondu PCX 125.

- stav nového stroje
- najeto 1506 Km
- doklady, 2x klíč, servisní kontrola v 1000 km.
- nalepeny proužky na ráfky - v noci reflexní
- polep HONDA
- koupeno v ČR u ofic.dealera FOMI Honda
- přecházím na silniční moto.
Cena 52000 Kč
Tel.: 728 442 991
e-mail: cieslar.roman@seznam.cz
Foto mailem..
česil

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 05 dub 2012, 06:56
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod niknejm » 30 čer 2012, 23:39

ahojte, hlasim sa po velmi dlhej dobe, kedze som PCX uz predal minuly rok v oktobri, dlhu dobu som forum nenavstevoval,ale ked som si dnes nahodou pozrel nejake vase komenty tak som zbadal, ze je tu viac nadsencov rady NC :)
chcem vam len povedat, ze urcite ju treba vyskusat, ja ju mam doma uz skoro mesiac a poviem vam, ze je to uplne ine jazdenicko :) samozrejme na PCX si vela krat spomeniem pri jazde v meste.
NC700X ma perfektnu spotrebu, raz som natankoval plnu co cini 14,1L a najazdil 390km (neda sa povedat ze by som ju moc setril) a ked som isiel natankovat, kedze mi uz blikala takych 40km rezerva,dotankoval som 12,6L. Presne tak, spotreba 3,3L 8)
btw. ten odkladaci priestor namiesto "klasickej" nadrzke je perfektny, zmesti sa tam pomaly tolko ako do PCX.
Auto vezie telo, motocykel dušu
Uživatelský avatar
niknejm

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 95
Registrován: 27 čer 2010, 14:59
Bydliště: Senec
Skútr / moto: Honda Forza 125, Honda NC700XA, Honda PCX
Tuning / úpravy: -

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 01 črc 2012, 07:27

Kupil si s DSG alebo manual? Skor mi ide o to aby som neradil ( nechce sa mi - mam toho dost z aut), to by som potom radsej isiel do vacsieho skutra. Honda to ma zaujimavo nastavene s cenami za NC700s, s automatom sa dostava na uroven SW 400 alebo Integry. Ale radsej skuter. Zatial spokojnost s PCX, az na to ze by sa zislo vyssie plexi, pro mojej vyske 182 cm , dostavam vsetok vietor na prilbu
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod _Tom_ » 01 črc 2012, 11:18

už mě skoro napadá, jestli by některé příspěvky nebyly užitečnější ve vlákně k NC než motat vše do PCX. Zkuste to nějak při psaní rozdělit
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 01 črc 2012, 15:55

Jak píše _Tom_ , když si tu někdo založil vlákno o DN01 bo jak se to jmenuje, nevím proč nezaložíte samostatný vlákno o Nc 700 jako vozítku na co přechází lidi z PCX :wink:
Nově příchozí a zájemce o pcx tyhle všechny kecy kolem budou jen zdržovat.

Jinak mám tušení, že ty horka venku mají příznivý vliv na spotřebu, naopak u mě spotřeba tekutin vzrostla, protože i za jízdy jen v tričku je horko a ruce spálený.

Taky mi zhruba v 6 000 Km zmizel ten příšernej zvuk z variátoru v momentě, kdy se odpojí spojka.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod taky pcx » 02 črc 2012, 15:17

Kdysi se tady někdo ptal, jaké jsou změny u PCX 2012 oproti PCX do 2011. Napadlo mě vizuální změny vyfotit a porovnat. Pod plastama toho bude určitě daleko víc, ale začít rozebírat PCX na Showroomu se mi nepodařilo :wink:
Takže všechny fotky s popisem najdete jako obvykle zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 686&type=1

Chápu, že někoho kecy o NC nezajímají, ale netuším jak založit novou nit. Takže poslední příspěvek o NC a to srovnání s PCX, protože to bylo nakousnuto a někdo si to třeba rád přečte.
Dnes proběhla první jízda z HK do Prahy. Měl jsem trochu obavy z provozu po Praze. Na PCX je to brnkačka, vždy mezi pruhy a první na semaforu, to by mi docela chybělo. No jo vono to funguje ale i s ncx, takže spokojenost i když byl zatím menší provoz než obvykle!!!. Doba jízdy s NC 700x 71 minut za cenu 139,-Kč (zajíždím najeto 340km cestovka kolem 130km/h) a PCX 90 minut za 125,-Kč. Dál nebudu nic rozepisovat abych moc nechválil. Jenom + a - oproti druhému stroji z mého pohledu.

PCX
+ lehká manipulace na místě
+ mrštnost v hustém městském provozu
+ lépe chráněné nohy před deštěm, odporem vzduchu a hmyzem
+ jednodušší tankování
+ jednodušší vyjíždění na obrubníky
+ jednodušší údržba - mytí
+ nemusí se mazat řetěz

NC700X
+ výkon - zrychlení
+ výhled přes střechy plechovek
+ ŘP A2 do 35kw
+ pohodlné sezení a to i pro spolujezdce
+ v zatáčce se nevlní
+ intuitivní, jednoduché a příjemné ovládání
+ univerzálnost

Prostě a jednoduše, jsem rád že mám obě:-)
Uživatelský avatar
taky pcx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 335
Registrován: 29 dub 2012, 22:25
Skútr / moto: PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 02 črc 2012, 18:18

Tak srovnávat PCX a NC je dost těžce mimo, zálaží kdo co chce a jak to bude požívat.
Jinak mi spotřeba též krásně klesá, tankuji teď superhypermega benál, tak třebas placebo na PCX snad působí ...
On skútr nemusí používat sytič, motor se rychleji ohřívá a motor i lépe spaluje :roll:
Na vesnici, jako je Brno je PCX dostačující, takže jsem spokojen a o větší moto zatím nepřemýšlím, páč by to nemuselo dopadnout dobře :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod taky pcx » 02 črc 2012, 22:50

Pro tebe to sice úplně mimo možná je, ale hromada pcx-kářů o tom uvažuje, tak ať vědí do čeho jdou a mají co nejvíce info ne? Navíc srovnání mi úplně mimo nepřijde. Sám jsem si ověřil, že rozdíly mezi pcx a nc sice jsou, ale zaleží na účelu a potřebě jednotlivýho uživatele. Pak se rozdíly můžou velice rychle smazat.Takže co člověk to názor. Osobně si myslím, že nová pcx 150 s drobnejma úpravama bude úžasnej kompromis mezi těmahle dvouma. Sám už jsem objednal na pcx novej válec 161ccm.
Uživatelský avatar
taky pcx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 335
Registrován: 29 dub 2012, 22:25
Skútr / moto: PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 02 črc 2012, 23:47

Tak buď chci moto, anebo skútr, to jsou dvě rozdílné věci, pokud teda neberu NC s automatem ... :roll:
Ta 160 přijde i s novou řídící jednotkou, nebo jak se řeší přemapování vstřikování :?: Docela by mě zajímal reálný dopad na životnost komponent, klika, ložiska, skříň apod ... :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 03 črc 2012, 05:27

Já jsem na tu NC s automatem včera koukal u dealera, protože jsem byl na garančce s CBR od přítelkyně, a nejsem si pořád jistý, že "každý", kdo dnes jezdí na PCX, bude takhle přestupovat - nebo že by o tom vůbec uvažoval. Ne každý, kdo si koupil skútr za 60, dá 190 000 za moto. Ne každý, kdo si koupil skútr se 130 kg, se bude chtít tahat s o 100 kg těžší motorkou. Bohužel jsem na tom nejel, takže nemohu porovnat, jak se to rozložením váhy chová - jestli to má blíže k mašině, nebo ke skútru. PCX je low-costový skútr se zajímavými technologiemi a designem, ale právě ta nízká cena a skvělá value for money je důvodem, proč se tolik prodává. Nemá podle mě potenciál přimět více jak 10 % zákazníků k nákupu 3x dražší mašiny, pokud nejsou motorkáři "srdcem".
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod keto » 03 črc 2012, 08:03

Sorry PCXkáři :wink: ale když už se to tady tak rozjelo,dám jeden postřeh z vlastní zkušenosti,měl SH 300i a přešel jsem na NC.Takže si myslím,že silnější PCX nepomůže a přechody budou i tak.Celé je to o tom,že lidi co si kupují silnější skůtry mají určité požadavky co by jim měl stroj poskytnout a NC svým pojetím je schopno jich hodně splnit a nabídnout i něco navíc a tak nějak vyplňuje mezeru mezi skůtry a "klasickými" motorkami.Tedy néjde ani tak o přechod z PCX,ale obecně ze skůtru na NC.Stesk po SHáčku,jak si zvykám na NC,pomalu mizí. A jelikož nejsem zrovna drobeček (185/95),tak mi ta větší váha ani nepříjde :lol: Jediné na co si vzpomenu je rovná podlážka,když nasedám a sesedám :lol: :lol:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1142
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kuře » 03 črc 2012, 20:27

sedli píše:taky pcx : V podobným smyslu jsem to chtěl napsat, ale nechtěl sem někomu sebrat tu krásnou iluzi jak někdo popisoval - že pcx je něco, co ani nejede po silnici, ale vznáší se :mrgreen:

Asi cestopis bude rozdělen na 2 části -
né na 1. a 2. den, ale a) cesta na Gross - ještě na starém pcx, na vrcholku telefon do Hondy, b ) předání nové pcx, dojezd domů, c) prodej původního pcx na náhradní díly se zadřeným motorem bez komprese, d) krásný cestopis a popis o tom, jak nekvalitní palivo zničilo motor při kochací jízdě na Gross :-)

Tak co sedli jak se krouží okolo Brna? :lol: Moc žvaníš a málo jezdíš :mrgreen:
http://houbyzle.rajce.idnes.cz/2012-07- ... kner_2012/

Cestopis je rozdělen na 3.části
1.den 30.6.12 v 06:00 hod.start....dosažení cíle v 18:00 hod. ujetá vzdálenost 584 km
2.den 1.7.12 po snídani odjezd na Grossglockner....zdolán i nejvyšší vrchol Edelweiss-Spitze 2571 n.m
3.den 2.7.12 v 07:45 hod.odjezd k domovu....příjezd v 19:45 hod. naprosto stejný čas jako při cestě tam....náhoda!
Najeto celkem 1333 km to vše ve dvou při maximálním zatížení stroje já 95 kg žena 75 kg+bagáž s průměrnou spotřebou 2.46 l 8) Motor se nezadřel neměj strach naprosto v pohodě.Co mi k tomu řekneš ty odborníku :mrgreen:
....http://houbyzle.rajce.idnes.cz/2012-07- ... kner_2012/ http://houbyzle.rajce.idnes.cz/Slovinsko_Julky_2014/ Před lety...Jawa 555,Simson SR50,Jawa 350,Honda XL600R,Suzuki DR 750 Big
Uživatelský avatar
Kuře

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 423
Registrován: 22 čer 2012, 20:19
Bydliště: ...někde mezi Úpou a Metují...
Skútr / moto: Honda PCX 125 v2

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod saimon1 » 03 črc 2012, 20:35

Kuře a do jakého bydliště jsi dojel, protože ho nemáš v profilu?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod taky pcx » 03 črc 2012, 21:12

Kuře: tak to je výkon - super, gratulace. Koukám, že jste jeli 2 PCX. Oba jste z HK? Neplánujete nějaký výlety teď na svátky? Díky

taky pcx píše:Kuře: tak to je výkon - super, gratulace. Koukám, že jste jeli 2 PCX. Oba jste z HK? Neplánujete nějaký výlety teď na svátky? Díky

Jo a teď jsem si všimnul - i NC. Jakou jste měli cestovní rychlost?
Uživatelský avatar
taky pcx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 335
Registrován: 29 dub 2012, 22:25
Skútr / moto: PCX

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron