Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Untewasseman píše:Ja zitra prelezu 12.000 a zadni jsem menil na 8500 (ale vse zalezi na stylu jizdy...). Predni mi drzi doted a opotrebeni nepozoruju....
Téměř přesná situace u mě, výměna zadní pneu v 7500 km přední drží a je "jak nová" dával jsem Dunlop 120/70 R14 (aktuální kilometry jsou pod příspěvkem)
Ty gum na PCX jsou z blata, stačí si zkusit po dojezdu na nějakém asfaltu přetřít gumu prstem a člověk se nestačí divit, kolik gumy mu zůstane na prstu ... Na kámošovu radu půjdu do Michelin City Grip .... tak se uvidí Pro mě je priorita větší přilnavost na městských pastí a na vodě
U mě se po dešti, či po umytí moto projevovalo vrzání tlumičů a při vypnutém motoru to byl vcelku cirkus. Pomohl až silikonový olej, kterým jsem mázl gufera a nohy tlumičů, vidlice a od té doby je klid .... Silikonový olej se dá sehnat snad všude, v Lidlu jej měly okolo 40Kč/200 ml Takže bych zkusil toto, pokud to nezmizne > reklamce
Tak jsem dnes pokořil 6000 Km a zhlédnul pneu. Pření jako nová a na zadní jde už vidět opotřebení, ale nijak markantní a myslím že dalších 6 tis. km to bez problému dá. Po dlouhé jízdě jde i na omak fakt vidět, že směs je hrozně měkká. Foukám je o 0,2 Atm víc než je předepsáno.
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin
Já už mám též 6000 a při pohledu na pneumatiky se divím, že se držím na cestě, ale už si nepamatuju, jak vypadaly jako nové a zhoršení jízdy nepociťuju.
Je to o asi o stylu jízdy nebot já mám najeto něco přes 5 tis a pneu je úplně sjetá. Mám zbytek vzorku již na tech kontrolních nalitích které signalizují nutnost výměny. Přemýšlím zda mám pořídit již jinou nebo to vydrží do nového PCX 150.
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt
Tak ma nakoniec predavac prehovoril na cervenu aj ked som tuzil po bielej ale kedze len cervena bola 2012 tak som nevahal. Meriam 191cm takze hned som dal dole ten odporny kopec a pokial si nedam ocalunit sedadlo tak som si vyrobil pozrite co fajn som s posunul o pr centimetrov zatial to staci. Inak dnes prve dotankovanie a prva nadrz spotreba 2,2 max spokojnost!!!
je to taka asi 4mm pevnejsia guma normalne dva sroby z plochou hlavou a obtiahnute kozou a nasrobovane jak original. a neni to vzadu ved tam vidiet ako bol original a ten bol este vzadsie....
Jak jste tu psali o tom mazání nějakých míst vazelínou? Při manipulaci mi vrže někde u přední vidlice. Není to pískání, ani bouchání ale lehký vrzání. Vidlce jsou čistý, olej z nich neteče. Kde přesně to vrže nebo to mám máznout.
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin
Silikonový olej na šavle a gufera vidle/ tlumičů. Já to prostříknou jednou za měsíc, či, když to vrže, doufám že se to pozitivně projeví na životnosti gufer vidlice ) Stačí na šavle, to jsou ty stříbrné trubky co zajíždí do vidle a těsnění vidlice cáknou silikonový olej, propružit a pak setřít případné vytažené nečistoty., stejný postup i u tlumičů. Jen pozor na přední brzdu, ať olej nakápne na/do třmenu či na kotouč.