od Sir_Jarek » 11 čer 2012, 23:06
taky pcx píše:Tak jdu taky s malou troškou do mlýna. Pár fotek PCX-kářů na šňůře najdete taky zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 686&type=3Je strašně zajímavý, jak PCX bez jakékoli domluvy kumulujou dohromady. Na celé šňůře jsem si nevšiml, že by se ostatní majitelé stejných strojů takhle družili, vlastně až na ty žlutý vosy se šachovnicema. No prostě PCX je PCX.
Zdá se, že se s modelem PCX povedl Hondě hodně dobrej tah. Že by další kultovní vozítko?
Sedli: mě jen namíchla představa, že Ti tam nějakej koumák cosi vyměnil, což žel není nic mimo realitu. Podrazy tohoto druhu (a vůbec podrazy) totiž bytostně nesnášim. Samozřejmě, jak už jsem psal, netvrdím, že to tak muselo bejt, i když mě fakt nenapadá uspokojivé technické vysvětlení onoho náhlého poklesu maximálky. Ale taky vim z vlastní zkušenosti, že se občas objeví závady, který člověka ani ve snu nenapadnou - takže onoho neznámého mechanika rozhodně nesoudim. Taky jsem před lety v servisu opravoval nějakou kravinu na elektrice u jedný Š120, když nám ta kára v servisu přestala startovat - myslim, že to byla vadná kotva nebo stator startéru - obojí tehdy relativně nákladná záležitost. A vysvětluj zákazníkovi, že to kleklo zrovna během půldenní návštěvy u nás v servisu... Byl jsem rád, že to zákazník pochopil, a věřil nám.
Že to nehoníš maximálkou je jen dobře, i když výkonová a rychlostní rezerva se občas hodí (třeba při předjíždění).
Tak ať Ti stroj dobře slouží
a ostatním rovněž
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)