Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

Re: Honda PCX 125

10 čer 2012, 21:28

Jo diky. A udelaji to na pockani, je moznost se divat?

Re: Honda PCX 125

10 čer 2012, 21:46

Po dohodě na počkání asi jo, dívat se lze... Asi také po dohodě ale nic tam není problém.
Se mnou měli svatou trpělivost a chut opravdu vyřešit muj "vrzajici" variátor. Opravdu moc doporučuji. Mám u nich objednanou tu PCX 150 ....

Re: Honda PCX 125

10 čer 2012, 21:53

minicooper píše:Krásně jsi mě na foto zachytil, úplně vlevo s tou černou helmou a brýlemi v té kokosce :-D
Jinak jsem čekal taky lepší účast PCX docela bída napočítal jsem cca 15 strojů? Nejlepší ale slečna s červeným PCX :-)
Jinak červených jsem čekal daleko více....

Hoď prosím to foto někde v plném rozlišení, dík :-)

Re: Honda PCX 125

10 čer 2012, 22:46

Na rajčeti to nejde nevím kam, hod mi do SZ mail pošlu ti to tam :-)

Re: Honda PCX 125

11 čer 2012, 00:50

8steve píše:ó jak jsou někteří krásně naivní :) jak se říká, optimismus je jenom nedostatek informací :wink:

Tak tak :mrgreen: připojuji svůj hlas (a neb: pesimista říká: "to už nemůže být horší!!!", ale optimista na to s úsměvem: "ale může"... :wink: )

Autorizovaný servis si to samozřejmě nedovolí - tedy přesněji řečeno jeho majitel, pověřený manažer a podobně, ale zaměstnanec - mechanik...? (k tomu možná majitel stroje s větším počtem ujetých kilometrů...? :wink: ) Dělá tam za nějakou vejplatu, možná nadává, že malou... (a chlácholí svědomí: "kdyby měl zákazník problém, tak mu ten opotřebený díl v záruce zas vyměním, a všichni budou spokojení, včetně výrobce, který to řešit nebude a který má peněz dost...") Vážně věříte v automatickou bezúhonnost tvora jménem homo sapiens jen proto, že je zaměstnancem autorizovaného servisu :?:

Samozřejmě i já - pokud někdo nemá potřebné znalosti a vybavení pro vlastní servis a opravdu dobře nezná dobrého poctivého nezávislého mechanika - doporučím raději servis značkový. Tam je riziko neodbornosti a podvodu relativně menší (a někdy i samotný servis levnější, než u garážového mechanika - jeden např. při výměně přetrženého rozvoďáku zákazníkovi tvrdil, že se potkaly ventily s pístem, a pak se dotyčný ve značkovém servisu dověděl, že u daného typu motoru to technicky není možné a že by mu opravu provedli za zlomek ceny opravy garážového podvodníka), ale vyloučit se nedá. Pořád to jsou jen lidi. :wink:

sedli píše: Pokud bych je kontaktoval, čím to může být, odvětí mi že s najetými km výkon motoru prostě klesá, že může být opotřebovanej vároš nebo podobně - zbytečný.

Při 5000km by měl výkon motoru spíše stoupat a i kdyby v budoucnu opotřebením klesal, nebude to skokem ze dne na den, ještě k tomu v návaznosti na servisní prohlídku. U opotřebení dílů variátoru rovněž - nezhorší se to ze dne na den. Tedy by měli být schopni k tomu podat náležité vysvětlení nebo to dát do pořádku.

icemann píše:Zdar, zkus řemen, já ho měl oproti novýmu o 1mm užší (sjetej opotřebováním ve varecu) dal sem mallosi kevlar a maximálka je zpět...

Řekl bych, že tohle vůbec nemusí být daleko od pravdy - pokud by Ti, Sedli, nějakej "dobrák" náhodou řemen vyměnil (připomínám: nikoho jsem nepřistihl, tudíž netvrdim, že to tak musí bejt!) za víc sjetej = užší, bylo by to, co popisuješ - skokové snížení maximální rychlosti - logickým důsledkem.
Stačí si to představit: přední řemenice je nadoraz u sebe, tedy varec dává nejrychlejší možný převod, ale pokud je řemen užší, víc do řemenice "zapadne", tudíž sbírá menší obvodovou rychlost; dále tim pádem zbývá směrem k zadní řemenici o něco větší smyčka, takže je zadní řemenice víc sevřená a řemen už tak sníženou obvodovou rychlostí zabírá na větším poloměru - obojí znamená o něco pomalejší "nejvyšší" převod, něco jako když nemůžeš zařadit nejvyšší kvalt = motor se víc vytočí už při nižší rychlosti a zasáhne omezovač.

Tedy (nenapsal jsi to, tak nevim) - pokud Ti dříve omezovač zasáhl při 110km/h tachometrových, a najednou Ti zasáhne už při 100km/h, určitě to není olejem, ani ventilama, ani ničim jinym v motoru (leda sw, který by snížil max. otáčky, ale to je velmi nepravděpodobné, jestliže jiným majitelům to nedělá), ale převodama (a naopak, pokud se motor k omezovači ani nedostane, pak buď míň táhne nebo ho někde něco brzdí).

...možná zkusit řemen změřit, a jestli by Ti jinej majitel PCX s podobnýma kilometrama neřekl šířku svého... :?:

No, každopádně se nenech odbýt - nedostatek vznikl u nich, tudíž by to měli napravit oni.

To jsem se ňák rozkecal, no prostě:

Přeju šťasné a pohodové kilometry, a co nejmíň problémů nejen se strojem :)

Re: Honda PCX 125

11 čer 2012, 07:34

Fota ze skutršňury :-)

http://minicooper-1.rajce.idnes.cz/Skutrsnura_2012/

Re: Honda PCX 125

11 čer 2012, 08:07

Pánové musím smeknout pred Vaší společnou učastí na skutršnůře.. Vás tam bylo jako much a hezky spolu .. :-)

Re: Honda PCX 125

11 čer 2012, 12:43

Sir_Jarek, Iceman : Pěkný počteníčko, nečekal jsem že se to tak rozjede. V první řadě píšu co jsem psal, na max. rychlost při normální jízdě vůbec nejezdím, pouze tehdy, když ji chci zjistit ( jako třeba po servisu - pamatuju, že jsem četl taky o změně rychlosti, ale nevím jestli + nebo - ). Pokud spěchám, jedu 90 tacho a nic mě nenutí hnát to víc, navíc v těch rychlostech kolem max tomu moc nevěřím - prostě jsem spíš na pohodovou jízdu.

Proto se mi to ani nechce nijak začít řešit, protože to může být čímkoliv. Když si to dám na prohlídku, budu ji zbytečně platit. Když mi řeknou že je úzký ( sjetý ) řemen, tak co...prostě spotřební součást, která se ojíždí, Když budu tvrdit, že nikdo jiný ho tak sjetý nemá při tolika km a bylo to po servisu, taky jen řeči. Mnohem víc než toto mě třeba vadilo čidlo StartStop, který jsem už spravil.

Chtěl jsem to spíš jen probrat na fóru a zjistit čím to může být, jak psal Sir_Jarek o řemenu, na ten není takový problém se podívat a schválně změřit, jak budu mít čas a chuť mrknu na něj + zároveň na válečky.

Lékárnička

11 čer 2012, 13:44

Přátelé, tak mě napadlo, že jsem ke skútru od dealera nedostal lékárničku, zatímco k moto pro přítelkyni ve stejné kubatuře ano. Proto se chci zeptat, zda lékárničku vozíte, podle mě totiž na 125 skútru oproti 50 už povinná je.

Re: Honda PCX 125

11 čer 2012, 13:49

Povinná je, taky jsem jí nedostal a musel dokoupit tzn. vozím ji.

Re: Honda PCX 125

11 čer 2012, 14:16

Lékárníčka není součástí nové motorky/skútru. Pokud ji dostaneš, je to dárek/pozornost od prodejce a většinou se to nebo i jiné věci dávají u dražších moto apod. Já dostal přívěšek Honda ke klíčkům.

Re: Honda PCX 125

11 čer 2012, 15:08

Nazdar panove a damy.
Tak po precteni vsech 260 stran jsem do toho slapl.
Prave jsem prijel z autoelegance Brno se zaplacenou zalohou na pcx bile barvy.
"Vydupal" jsem si zdarma prvni servisni prohlidku. Dodani 2-3 tydny. Cervena a cerna do druheho dne, ale do bile jsem se zamiloval, jak jsem ji uvidel, takze si rad pockam.
Jinak uz to bude novej model 2012 s upravenym motorem.

Re: Honda PCX 125

11 čer 2012, 15:51

Tak gratuluju ať ji už máš brzo doma....určitě ti bude dělat jen radost......

Re: Honda PCX 125

11 čer 2012, 16:00

Tak jdu taky s malou troškou do mlýna. Pár fotek PCX-kářů na šňůře najdete taky zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 686&type=3

Je strašně zajímavý, jak PCX bez jakékoli domluvy kumulujou dohromady. Na celé šňůře jsem si nevšiml, že by se ostatní majitelé stejných strojů takhle družili, vlastně až na ty žlutý vosy se šachovnicema. No prostě PCX je PCX.

Re: Honda PCX 125

11 čer 2012, 16:07

Cerdik : Gratuluji, fakt. Ke stroji, ale hlavně k tomu, že jsi si nejprve přelouskal celý vlákno, kde jsou odpovědi na všechno co tě určitě zajímalo a proto se tu od tebe neobjevil příspěvek s otázkami zda to koupit nebo ne + výhody, nevýhody apod ale rovnou příjemná informace že jsi po přelouskání mohl jít rovnou objednat PCX.
Odeslat odpověď