8steve píše:ventily na to rozhodně vliv mít můžou. jako druhá nejpravděpodobnější varianta se nabízí, že přehráli sw řj...
To vážně dělají? Proč tam tedy ten "šetrný" sw není už z výroby? Největší smysl by to mělo právě při prvních kilometrech - záběhu, a né to nejdřív honit a pak najednou motor šetřit. Není to nějaká kachna?
Vůle ventilů: pokud by před seřízením byla větší, než má bejt, může ve vysokých otáčkách náraz vahadla na ventil (způsobený tou větší vůlí) ventil "nakopnout", čímž se ventil více otevře - tenhle efekt pak imituje ostřejší vačku, ovšem snižuje životnost.
sedli píše:Zajel jsem pro pečivo a zkusit maximálku, k překvapení pořád stejná - max 100 km/h tacho...tak to bude něčím jiným, každopádně na max. stejně nejezdím, ale budu se snažit zjistit čím to je
Jen mě napadlo: nepřitáhli Ti zadní brzdu tak, že by přibržďovala?
No každopádně mi tato zkušenost opět zvyšuje fóbii z jakéhokoli servisu krom vlastního [Ne že bych se považoval za jedinýho, kdo něco umí, ale dobře vim, že jsou mechanici a mechanici (dělal jsem v autoservisu, takže...), stejně jako jsou zedníci a zedníci, doktoři a doktoři, atp., zkrátka lidskej faktor, takže když někoho neznám...]