Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Sir_Jarek » 08 čer 2012, 23:53

8steve píše:ventily na to rozhodně vliv mít můžou. jako druhá nejpravděpodobnější varianta se nabízí, že přehráli sw řj...

To vážně dělají? :shock: Proč tam tedy ten "šetrný" sw není už z výroby? Největší smysl by to mělo právě při prvních kilometrech - záběhu, a né to nejdřív honit a pak najednou motor šetřit. Není to nějaká kachna?

Vůle ventilů: pokud by před seřízením byla větší, než má bejt, může ve vysokých otáčkách náraz vahadla na ventil (způsobený tou větší vůlí) ventil "nakopnout", čímž se ventil více otevře - tenhle efekt pak imituje ostřejší vačku, ovšem snižuje životnost.

sedli píše:Zajel jsem pro pečivo a zkusit maximálku, k překvapení pořád stejná - max 100 km/h tacho...tak to bude něčím jiným, každopádně na max. stejně nejezdím, ale budu se snažit zjistit čím to je :-)

Jen mě napadlo: nepřitáhli Ti zadní brzdu tak, že by přibržďovala?

No každopádně mi tato zkušenost opět zvyšuje fóbii z jakéhokoli servisu krom vlastního :| [Ne že bych se považoval za jedinýho, kdo něco umí, ale dobře vim, že jsou mechanici a mechanici (dělal jsem v autoservisu, takže...), stejně jako jsou zedníci a zedníci, doktoři a doktoři, atp., zkrátka lidskej faktor, takže když někoho neznám...]
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 09 čer 2012, 07:53

Tiez sa mi to nezda, ze by robili upravu SW, ked uz tam raz je z vyroby. Tie rozdiely by mohli vznikat opotrebenim remena, pripadne variatora. Kazdy jazdi inak, jeden stale na plny plyn a jeden plynule - jazdny styl sa musi niekde odzrkadlit. S tym olejom to je tiez asi hlupost, skor by poskodilo gufero ako by brzdilo piest v drahe, a je tam aj odvetranie skrine.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 09 čer 2012, 08:23

Tak tady slíbené fotografie.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kamilus » 09 čer 2012, 09:51

Sedli, když tak koukám na tvou záviděníhodnou spotřebu, jen mě napadlo, nejezdíš ty většinu času tak moc opatrně a jen v nízkých rychlostech a otáčkách, že se motor takto zajel?
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 09 čer 2012, 10:37

SirJarek : Zadní brzdu jsem kontroloval, není moc přitažená, tom to nebude.
Kamilius : Nejezdím, podívej se několik stran zpět a kamkoliv jinam, píšu že když jedu pohodu nebo ostrou jízdu skoro není rozdíl ve spotřebě. Při záběhu jsem jezdil pomaleji a nevytáčel to přesně podle manuálu a u 500 km jsem to už projížděl na omezovač, právě abych to neměl líný.
A ve finále když si to přečteš pořádně od 1.příspěvku co se týká snížení rychlosti, tak to nastalo až po 2. garančce, jinak mi to lítalo jako všem 110 tacho bez problémů, proto jsem to začal teď řešit :wink:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 09 čer 2012, 12:55

Myslím že řešíte hovadiny. Pokud mi někdo sníží uměle výkon motoru, aby mi prodloužil životnost třebas o 1/6, tak jen budu rád. PCX má v techničáku napsáno maximální provozní rychlost 92km/h a to splňuje, více mě nezajímá ...
Stejně motor v omezovači nemá moc pěkný zvuk a ty vibrace mu asi taky moc neprospívají :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Doupik » 09 čer 2012, 14:58

Tak jsem se vrátil ze srazu, dýl jsem nemohl být, musím pracovat.
Projížďka byla fajná :-), chudák řidiči, co museli deset minut čekat, než projedem :-D Zařízený průjezd byl skvěle.
Celou vyjížďku jsem natočil, tak ještě uvidím, co z toho udělám.

Přijelo i jedno červené 125, tak jsem zkoukl ty kosmetické změny (jiný vzduchový filtr , pružiny, závaží na řídítkách, vytažená spínací skříň, vyskakovací kryt nádrže). Motor měl trochu jiný zvuk a myslím, že to není jen tím, že to byla úplně funglovka.

150tka nebyla žádná.

Celkem nás bylo s PCX skoro dvacet.
Uživatelský avatar
Doupik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 130
Registrován: 18 dub 2011, 11:27
Bydliště: Praha/Opava
Skútr / moto: Honda PCX, chci NC750X
Tuning / úpravy: michelinky, černý plast pod plexi, bílé reflexní pásky na kolech, bílý kufr Givi, bílá helma Shark

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod acolor » 09 čer 2012, 15:17

robconr píše:
picture-2011-honda-pcx-125-candy-red-stand.jpg
Maju vsetky styri farby hned k odberu paci sa mi ta biela ale predavac ma nahovara na cervenu prave preto, ze ju ma
picture-2011-honda-pcx-125-candy-red-stand.jpg
malo ludi a ze je to rocnik 2012 a menej vidiet spinu ale mne sa paci ta biela. vazne neviem...

No já jsem si byl objednat před pár dny novou 2012 a vybral jsem si šedou metalízu, taky se mi ale líbila bílá. Špínu bych neřešil. Stejně ji budeme často čistit ať je parádní pořád. Můj názor je však, že je špína vidět míň na stříbrné. Soudím tak podle mého auta.
acolor

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 09 čer 2012, 14:42
Bydliště: Boskovice / Brno
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: štít GIVI, kufr GIVI, vyhřívané rukojeti

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 09 čer 2012, 21:01

Neviem ako vam to moze ist 110 tacho ked obmedzovac zapina na tacho 104-105, co je 94 real. Jedine ze idete z kopca , ale to potom aj 50 skuter ide jak raketa z kopca. Dnes som to znova skusal a je presne odsledovatelne kedy sa aktivuje obmedzovac.
Ta cervena je velmi pekna, videl som ju v salone , je bomba.

Kupeček píše:Tak tady slíbené fotografie.

To : kupecek- co to mas za plexi ?, aky zaujimavy tvar spodnej casti
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 09 čer 2012, 21:08

Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 09 čer 2012, 21:46

To plexi vypadá velice pěkně, až koukám, jak tam pasuje .... :wink:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Doupik » 09 čer 2012, 22:06

Ukázka, jak bude vypadat záznam skútršňůry z dvou kamer, pořízeno při testování nastavení:

http://www.youtube.com/watch?v=9aylPBsJoCU
goprodouble.jpg

2560x960 pixelů, krása :-). Jen celá sňůra má dvě hodiny, tak nevím, jestli to udělám zrychleně a pustím jen zajímavé části nebo co.

Na ukázce jsem samozřejmě neřídil já, že.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Doupik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 130
Registrován: 18 dub 2011, 11:27
Bydliště: Praha/Opava
Skútr / moto: Honda PCX, chci NC750X
Tuning / úpravy: michelinky, černý plast pod plexi, bílé reflexní pásky na kolech, bílý kufr Givi, bílá helma Shark

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Sir_Jarek » 10 čer 2012, 00:48

Sedli, každopádně je to divný, zvlášť když ostatním se nic pododnýho neděje, možná by stálo za to požádat servis o vysvětlení.
Ještě jedno dost nehezký vysvětlení se taky nabízí (netvrdim, že to tak je!) - totiž že Ti tam někdo vyměnil nějakej dobrej díl za špatnej (třeba díly variátoru - na šroubech víka variátoru by mohlo bejt patrný, zda se tam někdo hrabal - což by při 5tis km dle mého názoru neměl - pokud máš podobnej plán údržby jako já na Vižnu).
/Nebylo by to nic novýho pod sluncem: muj brácha si dal před lety na tehdy nový Š105 udělat garančku, pro jistotu si nenápadně označil karburátor a některý další díly - žádnej označenej díl mu nevyměnili, ale až za pár tejdnů kouká, že jeho černě smaltovanej vejfuk je najednou komplet rezatej, sice bez díry, ale rozhodně ne novej. Jindy jsem slyšel, jak mechanik ve značkovym servisu vyleštil svůj vadnej startér, a vyměnil ho za díl v ještě neprodanym autě - no prostě hnus./

Co akcelerace, otáčky v různých režimech, spotřeba? Omezovač Ti teď zasahuje dřív, nebo nezasáhne vůbec?

dany01 píše:Neviem ako vam to moze ist 110 tacho ked obmedzovac zapina na tacho 104-105, co je 94 real.

Tachometry se můžou lišit kus od kusu, na Fabii mi ukazuje kolem 50-ky jen o 3km/h víc, a vim, že jinejm to přidává třeba i 5km/h i víc.
Vision mi ukazuje při padesáti o 5km/h víc.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 10 čer 2012, 09:50

Sir_Jarek : Tak tohle vůbec ne, to je absolutně impossible, Tahle možnost mě ani nenapadla a autorizovaný prodejce by si toto snad nedovolil - pro ně ty náhradní díly stojí pár korun ;-) Pokud bych je kontaktoval, čím to může být, odvětí mi že s najetými km výkon motoru prostě klesá, že může být opotřebovanej vároš nebo podobně - zbytečný. Za pár měsíců půjdu na 3. garančku, pojedu jinam a hlavně už zůstanu u skútra osobně a zeptám se na všechno.

V pátek jsem jel poprvé delší cestu slušným lijákem na pcx a i ve vysoké rychlosti držela stopu - aquaplaning asi nehrozí při té šíři pneu a odvodňovací drážky, ale do zatáček jsem vůbec nevěděl, kolik si můžu dovolit a moc jsem tomu nevěřil, takže jsem dost brzdil.

Jak jste na tom vy s jízdou v dešti? Taky to radši téměř nenakláníte, nebo ty galusky drží?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Optimistka » 10 čer 2012, 10:02

Sir_Jarek: pokud se servis dělá u nějakého garážníka, který to má jako bokovku při zaměstnání, tak se tam klidně může stát, že si vezme z tvého auta/mota dobrý díl, ale takový se na trhu dost dlouho neudrží, protože se to dříve nebo později rozkřikne. O takovém případu jsem nikdy ve svém okolí neslyšela.
Co se týče autorizovaného servisu, tak pro ně je tohle naprosto zbytečné riziko. Jediné, co oni můžou udělat, že když tam přijede auto v záruce a oni jen něco opraví, tak importérovi a tedy následně továrně vyfakturujou i výměnu dílu . tzn, že zákazníka to nic nestojí a servis má nový díl k dobru. Tohle se děje napříč všemi značkami.
Optimistka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 07 led 2012, 13:07

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků