Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 07 čer 2012, 20:37

Dnes som absolvoval servis po 1000 km + montaz zasuvky pod sedlo ( zasuvka vlastna),2 hod roboty + olej a cistic brzd = 51,41 eura. Cakal som viac , tak spokojnost. 1 hod prace 18,- euro bez dph, ostatne material.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Doupik » 08 čer 2012, 00:05

Prosím vás,
co si mám koupit, abych odšrouboval ten bobek?
Tím, že to je schovaný, tak normální klíč je na nic a je to moc utáhnuté, abych to uvolnil jen kleštěma, takže co na to potřebuju? Nějakou ráčnu? S jak velkou maticí? Prosím nejlépe i o fotku, co mám v Bauhausu koupit, nejsem žádný kutil :-D (a doufám, že to nebude stát majlant)
Nebo v sobotu na srazu mi můžete pomoct :-)
Uživatelský avatar
Doupik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 130
Registrován: 18 dub 2011, 11:27
Bydliště: Praha/Opava
Skútr / moto: Honda PCX, chci NC750X
Tuning / úpravy: michelinky, černý plast pod plexi, bílé reflexní pásky na kolech, bílý kufr Givi, bílá helma Shark

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Optimistka » 08 čer 2012, 06:08

Doupik: dival ses do te tasticky s naradim? Je tam takova stribrna trubka, tou by to melo jit :wink: a kdyby to bylo moc velke, tak neco podobneho si kup
Optimistka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 07 led 2012, 13:07

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Vejce » 08 čer 2012, 06:29

Nebo si kup nějakou aspoň malou gola sadu. To se bude vždycky hodit.
Obrázek
Uživatelský avatar
Vejce

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 07 dub 2012, 06:49
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Derbi Atlantis 50
Tuning / úpravy: Výfuk Polini

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 08 čer 2012, 07:01

saimon 1, 8Steve : Proto se na tom budu snažit za ty 2 roky najet co nejvíc, ať se všecko špatný vyhuntuje do tý doby. Imho na příští garančku v 8 tis. jedu do Zlína ve vlastním zájmu.
Včera jsem vzal GPS a tacho hodnoty/reálná rychlost : 56/50 ; 80/72 ; 100/90 Km/h, víc se tomu zase nechtělo.

Doupik : Klasickou GOLA sadu - jinak se tomu říká myslím nástavec s ráčkou + samozřejmě potřebnou velikost, myslím že to je 10 mm. A s tím klíčem na svíčku má Optimistka pravdu, to by mohlo sednout.

Ale co musím zase pochválit...celou nádrž jsem úmyslně ! projezdil stylem brzda - plyn - omezovač na delších trasách - Brno - Pálava a zpět + Brno - Břeclav a zpět a spotřebu nedostanu přes 2.5 ani kdybych chtěl, což samozřejmě nechci :mrgreen:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 08 čer 2012, 07:15

TO doupík :
pokud potřebuješ něco na to domácí žvíkání za dobrou cenu, pak doporučuji tohle :
http://www.e-nastroje.cz/koupit/tona-ex ... conv=SezZb
Je to jednoduchá gola sada s dobrou ráčnou a hlavně má i prodloužení, bez kterého by jsi ten bobek nepovolil, ty matky jsou dost utopené ... :wink:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod saimon1 » 08 čer 2012, 07:22

česil píše:Mě jede v rozmezí 80-90 km/h úplně normálně, žáden problém....... :wink: Možná je to jen pocit........ :mrgreen:

Nazdar kamaráde, tak ty jsi si koupil PCXko? :wink:

sedli - Přesně tak. Ať se vše projeví teď v záruční době než po ní. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod minicooper » 08 čer 2012, 09:27

snížení rychlosti může mít na svědomí více oleje než má být, zkontroluj si olej, pokud je ho tam více odsaj nebo odpusť.
Několik lidí to tak melo...
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 08 čer 2012, 12:48

minicooper - ty jsi na to kápnul, to by mě vůbec nenapadlo, může to být třeba i tím. Byl jsem to hned zkontrolovat a bylo to opravdu nad horní tolerancí asi půl cm - odčerpal jsem přesně 12 ml oleje a teď to mám lehce nad půlkou rozsahu. Odpoledne někam jedu tak to zkusím jak to pojede. Asi na garančce kontrolovali a dali zbytečně moc. Odpoledne jedu, takže to zkusím, jestli je to tím nebo ne.
Naposledy upravil sedli dne 08 čer 2012, 12:53, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 08 čer 2012, 12:51

To se mi nějak nezdá , kdyby bylo v motoru více oleje, než je zdrávo, tak to buď vyrazí nějaké gufero, anebo to motor vyplyve ven odvětráváním kliky .... :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod minicooper » 08 čer 2012, 13:27

Asi o 200 stran dozadu, :-) se to tu řešilo, že ztráta max rychlosti po servisu byla vždy většinou větším množstvím oleje.
Nikomu nic nevnucuji ale jsem zvědavej, zda to tak bylo :-)
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 08 čer 2012, 14:24

Zajel jsem pro pečivo a zkusit maximálku, k překvapení pořád stejná - max 100 km/h tacho...tak to bude něčím jiným, každopádně na max. stejně nejezdím, ale budu se snažit zjistit čím to je :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kill Frenzy » 08 čer 2012, 14:33

K teme prekrocenia oleja som na webe cital vyjadrenia technikov, ze v ziadnom pripade nemoze dojst k vytlaceniu gufera a pod., predpokladam, ze znizenie maximalky to tiez nemoze sposobit, ale len moj nazor...

Skor by som to pripisal variatoru a jeho opotrebeniu.

Ja som zatial OK, mam sice len 1,570 km a ziadna zmena maximalky po prvej garancke, s plexi GIVI tacho 110 kedykolvek (mam 70 kg). Je tam jasne citit zasah obmedzovaca, ktory to dalej nepusti, inak si myslim, ze motor by potiahol par km viac bez problemov
Uživatelský avatar
Kill Frenzy

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 87
Registrován: 01 čer 2012, 12:47
Bydliště: Senec
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 300

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 08 čer 2012, 14:37

IMHO je to blbost, protože nevím, jak by přebytek oleje mohl snížit výkon. Mazání v motorech je v otevřené olejové vaně a nasává se olejovým čerpadlem, které bere tolik oleje, kolik je potřeba. Pokud se nalije více oleje než pobere vana, se se v 90% případů vyrazí ven gufero na klice (např. u 120), anebo to motor vyprská ven odvětráváním kliky ...
Maximálně tím, že by přebytek oleje brzdil kliku, která se v něm brodí, ale u některých motorů ani klika není namočená v oleji, Další věc, že olej ohřátý na 130°C je tak řídký, že si nedovedu představit, že by něco zbrzdil ... :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Doupik » 08 čer 2012, 18:28

FYI, nářadíčkem v kufru bobek oddělat nejde. Musím teda koupit, co jste doporučili.

Kdo teda zítra jede na sraz?

Už jsem připravil GoPro gear na projížďku, jedna kamera na helmě směrem dopředu a druhá pod kufrem směrem dozadu.

Jak mě poznat:
Bílé PCX 125
Deska na kufr, ale bez kufru (neberu ho :-)
PARTY ROCK nálepka na defaultním štítu
Tčková značka

Bílá Shark Evo helma
Bílo-černá károvaná bundička (jestli nebude pršet :-D)
Bílo-černé rukavice
Uživatelský avatar
Doupik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 130
Registrován: 18 dub 2011, 11:27
Bydliště: Praha/Opava
Skútr / moto: Honda PCX, chci NC750X
Tuning / úpravy: michelinky, černý plast pod plexi, bílé reflexní pásky na kolech, bílý kufr Givi, bílá helma Shark

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků