Diskuze o čemkoli.
25 kvě 2012, 11:20
forester píše:Informácia o dostupnosti kitov je určite zujímavá ale nás by viacej zaújímali klubové informácie (akcie,srazi,poradňa,fórum...) proste to čo sa od klubu očakáva keď už ste svoju firmu nazvali pcxclub.Komerčné záležitosti E-shopu patria do sekcie "Náhradní díly, příslušenství, tuningové díly, helmy, oblečení",velmi radi si to tam pozreme keď budeme niečo potrebovať.
Pro mě tedy naopak zajímavá informace. Krom toho celému projektu PCXklubu, i když komerčnímu, fandím.
25 kvě 2012, 11:39
Včera se mi podařilo zničit Brzdový kotouč. Zapoměl jsem sundat zámek kotouče a snažil se vycouvat. Nebyla to velká rána, ale i to bohužel stačilo. Je zkroucený a přerušovaně lehce kope do destiček.Postupně se to sice zlepšuje, ale dřív nebo později jej zřejmě uvařím (už mění barvu). Na velké motorce se mi to stalo už několikrát a žádné následky nebyly. Asi bude z nějakého nic moc materiálu. Takže mě čeká výměna:Honda Kotouč + destičky 3.200,- bez práce. Ale už teď 100% vím, že tam originál Honda bláto dávat nebudu.
25 kvě 2012, 11:52
Optimistka píše:A co ty červené kousky? Nevíte, jestli už jsou fyzicky u dealerů? Viděl to někdo na vlastní oči
Ze zkušenosti vím, že info na oficiálním webu, že je něco skladem, ještě neznamená, že to u toho konrétního dealera skutečně je, může to být tepre na cestě k němu.
Ano u dealera honda Frýdek-Místek mají 4 v červené ale 3 jsou už rezervované.
25 kvě 2012, 12:15
over mne sa to stalo tiež hneď prvý deň po kúpe,pri ceste z Hondy do Allianzu kde som si chcel poistiť skúter.Vyplašený aby mi to niekto hneď ešte nepoistené a bez špz neukradol som nasadil zámok na kotúč.Po návrate ku skútru som na to zabudol a ako som skúter preklopil z hlavného stojanu došlo k nárazu na kotúč potom pri jazde to mierne šúchalo,ale nebolo to také zlé a po čase to prestalo.Už mám na riadidlá žltý káblik pre sklerotika,obstaraj si ho aj ty
Včera som si objednal pneumatiky z megalevnepneu.cz veď už je načase mám 19 020 km
Predná:
http://megalevnepneu.cz/michelin-city-g ... 82447.htmlZadná:
http://megalevnepneu.cz/michelin-city-g ... 29543.html
Naposledy upravil
forester dne 25 kvě 2012, 15:07, celkově upraveno 2
25 kvě 2012, 12:41
docela mě překvapuje ten rozdíl cen za garančky...jeden platí za 1. garančku 1.753 Kč, druhý se vleze do 9 stovek....myslel jsem že v servisech to funguje stejně jako u fast-foodů, dostanou licenci s tím, že musí dodržet přesný postup servisu podle příručky, tak aby bylo jedno kam s tím člověk zajede. A taxu za práci mají všude +- stejnou...
V Hondě Brno stojí červená kráska - nádhera ! ...Má to ten předělanej motor, pak trošku jiný airbox, leštěné zadní pružiny u tlumičů ( vypadá to dobře ) a jinak stejná jako předchozí verze
25 kvě 2012, 13:10
Tak teda pridam aj ja cenu za vcerajsiu 1000 km garancku. 45 Eur. Nauctovane mam 0,9 L + 0.3 L Shell oleja a hodinu prace. Je to bez nastavenia ventilov. Chlap to okomentoval ako ukon, ktory sice vyrobca predpisuje, ale ze prax im ukazala, ze to netreba robit a budu to nastavovat az pri 4 000 km
25 kvě 2012, 13:34
sedli: řešil a vyřešil si nějak pískající zadní brzdu? Dělá mi to taky. Ne teda při každým brzdění, ale jen občas.
Chybí mi asi 800km do 2. garančky, tak jim to tam řeknu a určitě se budu bavit i o tom vrzání z variátoru, protože stejně jako minicooperovi, tak i mě to dělá často a hodně. Jsem zvědavej co oni na to...
Jak to je při reklamaci? Půjdu na garančku a oni při tom budou hledat dalších X hodin závadu kterou reklamuju. Logicky by to neměli účtovat pokud jí najdou, jak ale psal minicooper, tak se o tom honda moc bavit nechce, takže kdo zaplatí ten čas když řeknou že tam není žádnej problém, kterej tam evidentně někde je, jen se neví kde? Při těch cenách prohlídek na Jarově se děsím už teď...
25 kvě 2012, 13:46
s tema cenama jsem to mel u prodejce ve Valasskem Mezirici podobne, pri 1000km nejakych 9 stovek, a ted pri 4000 za 1500 a nejake drobne.
Jinak ty kotouce budou asi fakt nejake blato, protoze ted na velke garancce mi na nem nasli prasklinu, ale reklamace to jisti
25 kvě 2012, 15:51
sedli píše:Včera jsem v táhlé zatáčce mezi Blanskem a Šebrovem škrtnul v 90 Km/h rychlosti stojanem o zem a málem jsem letěl přes svodila, hold jsem zapomněl že nejsem na motorce.
Kdo si sundával ten centrální stojan? Jde mi o to, že pak bude problém např. nechat skútr stát - vždy se vypne motor. Nebo při vytahování z garáže ráno - aby se aspoň minutku mohla zahřívat - nesmí být na bočním stojánku....dá se nějak snadno odpojit čislo vypínání motoru?
Ještě mě napadla možnost dát silnější pružiny na hlavní stojan, aby se tak snadno v zatáčce na nerovnosti neodpichoval a neškrtal o silnici.
Jinak doufám že v Hondě jim nebude vadit že mám natočeno o 600 Km víc než mám mít při 2.garančce.
Ještě si dovolím hodit odkaz - prodávám držák navigace, kterej je ideální hlavně na pcx -
viewtopic.php?f=15&t=7433
Zdar, demontáž stojanu je celkem easy. Mám pocit, že stačí vyndat pružinu, závlačku, vytáhneš osu a stojan je dole. Problém je, že nenastartuješ na bočáku. Musel bys propojit čidlo, co je u stojanu (už sem nad tím přemýšlel, ale pak sem se na to vys...) Jak tak koukám tak zatím drhnem stojanama (plastama) hlavně Brněnští....
Naposledy upravil
KYBLOS dne 31 kvě 2013, 16:09, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
25 kvě 2012, 16:07
mat.bo>Plexi které jsi chtěl vidět na skůtru uvidíš až příští týden.Dnes mi přišel objednaný nový model pcx červený do Kolína ale řekli mi že má kolega dovolenou a bude tam až ve středu hmmmmmm smůla musím ještě počkat.
Naposledy upravil
Kupeček dne 25 kvě 2012, 18:17, celkově upraveno 1
25 kvě 2012, 17:00
kupeček:tak to je příjemny čekání....
25 kvě 2012, 17:29
Tak 2.garančka Autoelegance - 3 hodiny práce, žádný materiál - 1476 Kč. Pocitově - motorově žádná změna. Ani jsem se nedozvěděl jestli ventily byly v toleranci nebo je seřizovali, přijde mi to zaplať a jeď...
8steve : Pořád nad tím stojanem přemýšlí, to startování je největí problém....a PCX má klasický sítko olejový.
25 kvě 2012, 18:03
Ipepa píše:Zdravím,
161 cc kity od yuminashi mám objednané na sklad asi 5 týdnu a stále nic tak doufám že to dojde protože domluva s touto firmou byla velice složitá a zdlouhavá.Hned jak něco dojde nebo budu mít bližší informace dám je na fórum.
S pozdravem Pončík
(
http://www.pcxclub.cz)
Docela by mě zajímalo, zda je nutné i nějaké přeprogramování či co. Nejde mi totiž do hlavy, že se zvětší jen objem a není potřeba nic víc. Na tom odkazu jsem nevyčetl o kolik by se měl zvednout výkon a o kolik spotřeba. Taktéž to zřejmě bude chtít i jiný variátor. Snad se bude cena v ČR alespoň blížit těm 280e, ale docela mě to zajímá. Koníci navíc se zvždycky hodí. Na druhou stranu aby to nedopadlo jak moje předchozí Kentoya XOR50 po tuningu snad úplně všeho měla spotřebu 6l/100 (tunil předchozí majitel)
Jinak zdá se že to pulzování do řidítek se zlepšuje. Teď už jsem jej skoro necítil. Nicméně destičky o kotouč slále dost dřou a jeho barva uprostřed jde až do fialova. Mám strach abych brzdu neuvařil a nerozbil si někde čumák. Kamarád takhle jel z prudkého kopce na Aprilia Pegaso a s vypnutým motorem brzdil jen zadkem. V jedné zatáčce přestalo brzdit a vyválel se i s mojí manželkou. Nikomu se tedy naštěstí nic nestalo.
Naposledy upravil
over dne 25 kvě 2012, 18:20, celkově upraveno 1
25 kvě 2012, 18:13
mat.bo>to je příjemný čekání ale škoda že to dnes nevyšlo,mohl jsem ho o vikendu pořádně protáhnout,i když na neděli nehlásí až tak dobrý počasí.
25 kvě 2012, 19:06
Muže mi prosím někdo napsat jake jsou uvedené pneu v techničáku. Nevím sice jak je to u motorek ale mám na mysli to že když se podívám do techničáku u auta mám tam na výběr ze dvou kol. Dík za info