Včera jsem v táhlé zatáčce mezi Blanskem a Šebrovem škrtnul v 90 Km/h rychlosti stojanem o zem a málem jsem letěl přes svodila, hold jsem zapomněl že nejsem na motorce.
Kdo si sundával ten centrální stojan? Jde mi o to, že pak bude problém např. nechat skútr stát - vždy se vypne motor. Nebo při vytahování z garáže ráno - aby se aspoň minutku mohla zahřívat - nesmí být na bočním stojánku....dá se nějak snadno odpojit čislo vypínání motoru?
Ještě mě napadla možnost dát silnější pružiny na hlavní stojan, aby se tak snadno v zatáčce na nerovnosti neodpichoval a neškrtal o silnici.
Jinak doufám že v Hondě jim nebude vadit že mám natočeno o 600 Km víc než mám mít při 2.garančce.
Ještě si dovolím hodit odkaz - prodávám držák navigace, kterej je ideální hlavně na pcx -
viewtopic.php?f=15&t=7433
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125