Diskuze o čemkoli.
13 kvě 2012, 18:38
pepan666 > Vzhledem k tomu, že PCX pro spolujezdce není zrovna nejpohodlnější samo o sobě, a taky k tomu, že držák kufru včetně plotny a kufru samotného můžeš zatížit jen max. 3 kilogramy, bych to nepokoušel a spolujezdce bych o ten kufrt opírat nenechal, aby i s tím kufrem neodletěl...
13 kvě 2012, 19:44
pokud vím tak držáky kufrů jsou spojené s rámem, všechny monolock kufry jsou psané na 3kg a většinou nejde o převoz váh ale prostor a uschování věcí.
opěrka pro spolujezdce je podle mě super, a to pro komfort a i pro ochranu alkovaných kufrů. snad u všech origo kufrů snad opěrka je standart, u všech možných k dokoupení je opěrka v příslušenství.
hlavně většina kufrů bez opěrky má vystrčené pandy, které budou při opření tlačit. Nehledě na to, že si neumím představit spojezdce, který by se o kufr chtě nechtě neopřel, pokud tedy nejsou kufry až za zádovou opěrkou spolujezdce
spolujezdci pište jestli se pletu
13 kvě 2012, 19:55
_Tom_ > U PCX mi ten držák (minimálně ten od GIVI) přišel dost vachrlatý, ale otestuju to v reálu, až skútr přijde, takže zatím je to čistě subjektivní. Tuším, že i v tom manuálu ke skútru je uvedena zátěž max 3 kg.
Například na ditechovi byl origo držák chycen na dvou šroubech zespoda podsedlovky a stabilitou to řešení taky neoplývalo - vibracemi se totiž povolovaly matice a pokud by se průběžně nedotahovaly, celé by to upadlo a urazilo držák SPZ.
13 kvě 2012, 23:02
A ještě jednu otázku mám. Máte někdo plachtu? A jakou?
Budu parkovat na dvorku pod stromy tak asi nutnost. Dík
14 kvě 2012, 12:57
http://www.youtube.com/watch?v=Y1LrW6r421M - tož jsem zvědavý, jestli toto vychytané otevírání nádrže bude jen výsadou 150ky, nebo ho dostane i modernizovaná 125 - pevně v to věřím, páč dělat na to dva systémy by akorát zvyšovalo náklady.
EDIT: Jinak v Polsku už nový model nacenili a rozdíl je 800 zlotých, čili nějakých 4 800 korun.
Naposledy upravil
fleet.admiral dne 14 kvě 2012, 13:06, celkově upraveno 1
14 kvě 2012, 13:06
.. a jak tankuje starší PCX ?
14 kvě 2012, 13:12
angel2904 > Má ten mechanizmus zespod, otevírá se směrem k sedlu a špatně (málo) to odskakovalo - v rukavicích se ten kryt nedal otevřít.
14 kvě 2012, 13:31
Aha, takže stejně na prd jako u mého SW.. No já myslel jestli se netankovalo třeba pod sedlem, víš. Nevěděl jsem, že má tank díru taky na tunelu. Já uvažuju o druhém stroji výhradně do města a kratší trasy. SW používám na jízdy (výlety) většinou 50-100km a víc
14 kvě 2012, 13:41
angel2904 > Pod sedlem jsem to měl u ditecha, to je nejhorší řešení - nemůžeš si ani sundat helmu a položit ji na sedadlo, nedejbože abys pak ještě hlídal, aby ti neukápnul benzin mezi věci v kufru. Na tom tunelu je to OK, akorát na tom u první verze šetřili a zdá se, že se tohle zlepšilo.
14 kvě 2012, 14:42
Ahoj všichni, máte někdo tohle plexi? nebo nevíte o nějaké lepší fotce než je tahle?
http://www.scootershop.cz/10342-plexi-stit-biondi-club-na-skutr-honda-pcx-125-2010-8061232.htmlvím že je hnusný, ale chtěl bych vědět jak moc. Jde mi hlavně o praktičnost a vypadá dost funkčně.
14 kvě 2012, 17:35
To otvírání nádrže je kruté, já teda u své 125 budu reklamovat, protože se otvírá, i když nechci
. Stačí jeden malý hrbol a víčko nádrže se otevře
14 kvě 2012, 18:44
Tak ja ho mam v pohode.... jeste jsem tam pridal nalepovaci zavazi na moto aby byl vetsi odskok pri otevreni.
A nemam problem i v ruavkach.... prace cca 2 min.
15 kvě 2012, 08:05
Daj foto, co a kam si nalepil.
Viacerych nas to urcite zaujima.
15 kvě 2012, 09:54
už to tu bylo, včetně videa. hledej o pár stránek zpátky
15 kvě 2012, 10:11
To Tom: prepac , na co reagujes , ked nenapises na ktorej strane to je..., teba to zaujimat nemusi kedze mas SH300, ale co mame PCX mozno ano. Nechapem logiku prispievania do temy PCX ked ju aj tak nemas.....
Ja som precital a stale sledujem prispevky ale nepamatam si ze to tu bolo.