Diskuze o čemkoli.
18 dub 2012, 18:12
majlou: Cena 1. garančky v Honda Jarov (na podzim), mě vyšla na 1676,-. Je v tom 2,3h práce, olej, nějakej čistič a jakási podložka. Podle výpisu se dělala kontrola ventilů, olej, seřízení brzd atd., prostě vše tak jak je předepsáno v knížce. Protože jsem u nich skútr kupoval, tak je tam sleva 20% na práci (takže 300,-).
18 dub 2012, 18:19
Tak to Vám hoši nezávidím. Já se vrátila ze setrvisky ve 12tis. práve teď, hodina práce, komplet kontrola a výměna oleje. Cena podržte se něčeho 630,- Kč
Na příští týden mám domluvenu výměnu zadní gumy. Cena včetně práce 2hodin + nová guma = 2400,- , potvrdím za týden. Vše na počkání.
Proto mohu doporučit všem náš servis Honda ve Zlíně, maximální spokojenost již s druhým strojem Honda, zde koupeným.
Mechanik pan K. je naprosto perfektní, rychlý a spolehlivý, dělal mně na PCX všechny úpravy a doplňky viz. toto vlákno. Maxilmální spokojenost s tímto servisem. Všem mohu doporučit.
18 dub 2012, 18:27
Denis14: Ten olej sis nechala dělat navíc? Podle předpisu se ve 12tkm olej nedělá. Pak by totiž i odpovídala cena 630,- jako 1h práce na kontrole, protože měnit se nic nemá.
A taky píšeš na počkání - někde zpočátku diskuze se mluvilo o tom, že kontrola ventilů se má dělat na studeným skútru, což asi za tu 1h nebyl, takže je otázka co za tu dobu opravdu udělali. Tím nechci shazovat tvůj servis, jen se mi to nějak nezdá.
18 dub 2012, 18:48
Olej mění vzdycky, tak nevím jak u koho jiného, někde jinde. Každopádně faktura dojde zítra do mailu, tak ji mohu poukázat. Podle toho co mně pak mechanik říkal, kontroloval vše. Jestli mám být skut studený ke kontrole ventilů, nevím, řešilo se to tu už dřív, každý říkal něco jiného, tak si vyber. každopadně mluvil taky o jarní prohlídce, tak to vzal při jednom. Naůčtoval si hodku práce, bylo to asi víc, ale u kafe to tak nepříjde. Možná proto oproti jiné prohlídce tak nízká cena. Když projdeš celé toto vlákno, tak jsem uváděla ceny všech prohlídek. Minule v 8tis, to bylo trošku dražší měnili filtr a svíčku ikdyž jak se dívám do výdajů tak to taky celkem šlo 1440,- Tak je to oproti ostatním tady, opravdu lidové ceny.
Já jsem s tímto servisem fakt spokojena, vždy mně výjdou se vším vstříc, tak nevím. Jinde za to chcou nehorázné prašule, tak co je lepší??
18 dub 2012, 20:17
Dnes najeto 206 Km po Jižní Moravě - prům. 80 Km/h, svižná jízda , předtím ještě 70 km při rekordu na Masarykově okruhu, takže na nádrž jsem dal 276 Km a ještě bylo v nádrži půl litru benzínu - dotankováno 5.77 L . Takže jsem se dostal na spotřebu 2.10 L /100Km.
Nejde mi ani tak o to, dostat se na nejnižší úroveň, ale občas mě to baví zjistit si jak to je a vést si evidenci, ale zajímá mě, kolik jste Vy nejvíc najeli na nádrž?
18 dub 2012, 23:05
U mě zatím najeto 204 km a pořád svítí 2 čárky- Tak jsem také zvědavý.....
18 dub 2012, 23:06
sedli pokial ma pamat neklame tak ja necelych 290km a ked som dosiel na benzinku tak som natankoval 6,4l
zvlastne nie?
18 dub 2012, 23:20
@Sedli: 268 km po cestě z prodejny dom. Pobublávání 60-70, max. 80 tachometrických. A to v nádrži ještě něco zbylo. Spotřebu jsem spočítal na 1.95 l na 100 km. Podle mého se z toho 300 kiláků na nádrž vytáhnout dá. Jednou, z hecu. Ale proč, když to jde tak pěkně za plynem, že jo
19 dub 2012, 12:55
8steve píše:Denis14 píše:Jestli mám být skut studený ke kontrole ventilů, nevím, řešilo se to tu už dřív, každý říkal něco jiného, tak si vyber.
ventily se dělají zásadně na studeným motoru
není pravda ! Nelze to paušalizovat. Různí výrobci, různá specifikace. V tech.dokumentaci má pak servis uvedeno jak na to. Lze to dedukovat z předepsané vůle. Když je extrémně malá proti zvyklostem, probíhá seřízování většinou při teplém motoru. Přímo je určeno na jakou teplotu jej zahřát (kontrolováno diagnostikou samozřejmě). Ale v rámci objektivity je logické, seřizovat ventily za studena (pokojová teplota, ne mínus 20st.)
.
19 dub 2012, 13:35
Osobně jsem se s tím setkal u vybraných motorů Renault, Audi, většinou starších ročníků. Které přesně to byly po mě nechtěj. Mechoši vždycky nadávali, že s rukavicema to nejde a bych nich se spálí
Tak nějak mi to utkvělo v paměti. Ale jak říkám, i mě přijde logické a objektivní seřizovat to "studený". Správná teplota při zahřátém motoru nevydrží během té činnosti po celou dobu a problém může být na světě.. Předpokládám, že tento postup se dnes již neaplikuje
19 dub 2012, 14:05
V Kolíně první i druhá serviska max do 700 Kč dat za to 3.000,- tak tomu říkám zlodějina první kategorie....
Jsem tam spokojený a doporučuji servis všem kdo mají za servisy zloděje...
19 dub 2012, 14:17
niknejm píše:sedli pokial ma pamat neklame tak ja necelych 290km a ked som dosiel na benzinku tak som natankoval 6,4l
zvlastne nie?
Tak to je pěkný, jinak je dobře že jsi už byl u Benzínky, já když jsem dotankoval do úplně prázdné nádrže ( došel mi benzín ) tak jsem tam dostal po hrdlo 6.44 L, takže jsi měl pěkný štěstí
Edit : chyby
20 dub 2012, 14:41
Tak po telefonické konzultaci s Hodnou Kolín - první serviska cca 1400kč.
Tak nevim, no...
20 dub 2012, 17:57
Dnes som si nahodil GIVI plexi, ale teda, ze by na mna nejak menej fukalo .... Nemal som ten pocit. Zdalo sa mi to znacne rovnake - ci skor, fukalo zo stran, z ktorych doteraz az tak velmi nefukalo.
20 dub 2012, 18:56
při určité výšce plexi a při určitých rychlostech může být vítr z boku větší než byl bez plexi. Bude to asi sázka do loterie o každého plexi. Vyjímka u givi airflow kdy si to můžete nastavit podle sebe