Diskuze o čemkoli.
09 dub 2012, 22:38
To: fleet.admiral - viem za PCX je viac do mesta ale aj v meste su dialnice kde je 90 km , samozrejme ze sa jazdi rychlejsie, ale sem tam musi aj 125 zvladnut aj viac ako mesto. Chalani dali chorvatsko a prezili to....!
10 dub 2012, 00:10
ba čo viac, nielen že sme prežili ale aj užili
PCX je super vozítko a pokial nemáte ambície na vyššiu kubatúru,nikdy ju nepredávajte
10 dub 2012, 05:59
dany01 píše:To: fleet.admiral - viem za PCX je viac do mesta ale aj v meste su dialnice kde je 90 km , samozrejme ze sa jazdi rychlejsie, ale sem tam musi aj 125 zvladnut aj viac ako mesto. Chalani dali chorvatsko a prezili to....!
Tak já bydlím v Ostravě, kde máme regulérní dálnici, aktuálně omezenou značkami na 110 km/h, skrz město vedou ale i další tepny, kde je povolena rychlost 80 km/h. Čili těch reál 95 km/h (na tacho 105+) je pro mé použití tak akorát. Jak jsem pročetl toto fórum, do těch 90 PCX tahá pěkně. Pokud bych ale uvažoval o skútru jako stroji na skutečné cestování (tj. že by se mj. měl na dálnici dostávat na dálnici běžně), tak bych PCX nebral - prostě tam nepatří. Je to městský skútr. Na cestování se i v téhle kubatuře dělají jinačí stroje. Holt mě nelákají adrenalinové sporty, takže do Chorvatska bych na něm nejel, i když samozřejmě věřím, že se to dá...
10 dub 2012, 07:24
Mam PCX uplne novy najeto 20 km a kdyz startuju tak mi tam neco klepe je to par sekund nekdy mi to neudela vubec jak kdy a ten zvuk je stejny,kdyz ma zapnuty ten start stop a po zhasnuti se rozjedu tak nevim jestli to tak ma byt. A jeste jsem se chtel zeptat,kdyz jedu tak jsem si vsiml.ze mi nehrajou riditka s tim prednim panelem jedu rovne a mam ty riditka oproti panelu trosku doprava,diky za nakou informaci.
10 dub 2012, 08:52
sedli:Na pískajúce brzdy je starý recept a to keď pôjdeš z nejakého tiahleho kopca intenzívne brzdiť aby sa platničky a kotúč prehriali.Pri bežnom slabom pribrzdovaní ktoré je na skútroch bežné nakoľko dostatočne brzdia motorom,vzniká taká glazúra ktorá pri brzdení vydáva ten nepríjemný pískajúci zvuk.
Čo sa týka maximalky verím že tá rýchlosť je vätšia ko 95km,nemeral som to podla GPS ale na digitálnych meračoch mi pri tach.60km ukazovalo 53km.Takže pri 110km to bude tesne za 100km ale si ma vyhecoval tak to odskúšam aj ja a dám info.Mne to ukazovalo už aj 115km ale to bolo po vetre a z mierneho kopca na dialnici medzi Kalovacom a Rijekou,a touto rýchlosťou som išiel viac ako 30km okolo polnoci.
radovan:neviem presne o aký zvuk sa jedná ale zvuk podobný klepaniu pri štartovaní môže vydávať dekompresor,ktorý pomáha štartéru a tým odlahčuje točenie klukou a z riadidlami treba ísť do servisu veď to je nepríjemné keď sú vyosené.Nechápem ako robia ten predpredajný servis keď si takúto základnu vec nevšimnú a pustia to do predaja.
Naposledy upravil
forester dne 10 dub 2012, 09:01, celkově upraveno 2
10 dub 2012, 09:00
Předpokládám, že z Thajska se to vozí v krabicích v podstatě v demontu (aspoň kawa takhle vozí motorky z Japonska), takže bych spíše čekal, že to někdo špatně složil buď tady, nebo v Rakousku v centrálním skladu. Každopádně bych to křivé řízení co nejdříve reklamoval, ono to není ani zrovna 2x bezpečné.
10 dub 2012, 10:02
forester píše:sedliČo sa týka maximalky verím že tá rýchlosť je vätšia ko 95km,nemeral som to podla GPS ale na digitálnych meračoch mi pri tach.60km ukazovalo 53km.Takže pri 110km to bude tesne za 100km ale si ma vyhecoval tak to odskúšam aj ja a dám info.Mne to ukazovalo už aj 115km ale to bolo po vetre a z mierneho kopca na dialnici medzi Kalovacom a Rijekou,a touto rýchlosťou som išiel viac ako 30km okolo polnoci.
Nemůžeš ale počítat s tím že to bude mít v celém rozsahu stejnou odchylku. Ta se s rostoucí rychlostí většinou zvětšuje. Zrovna včera jsem si slaďoval přídavnou Sigmu z kola dle GPSky (po obutí nové pneu,která má o pár mm jinej obvod než sjetá). Ukazovalo to přesně,ale ve 124 km/h tam už byl rozdíl oproti GPSce cca 2 km/h.....tak teď už by to mělo být přesné. Tachometrová hodnota v porovnání se Sigmou je cca do 80 km/h odlišná jen o 5 km/h,což je slušné,ale při skutečné rychlosti 128 bylo na tachometru 144. Neni to sice PCX,ale takhle to bude u všech skútrů a odchylka 10-15 by nebylo nic nevídaného.
Každopádně to poměř a podej info
10 dub 2012, 22:54
Dnes jsem ve štatlu potkal dvě PCX - šedivé, bílé. Vedle bílého jsem zaparkoval, aspoň jsem si mohl v klidu prohlídnout kufr
. Tímto majiteli děkuji
)
A propo, kdo pak tam dnes parkoval?
Novinky od Givi pro PCX :
http://www.youtube.com/watch?v=qfGfp3AG9sw
10 dub 2012, 23:28
Nevypadá to vůbec špatně a z PCX je rázem cesťák
11 dub 2012, 06:07
Jak jsem si myslel, že to musí s kufrem a velkým plexi vypadat hrozně, tak v této kombinaci se to povedlo udělat moc hezky. Mám o čem uvažovat...
11 dub 2012, 07:09
Vypadá to každopádně jinak.Mě se nejvíce líbí ten bágl u kolen- na středu.Boční kufry a zadní kufr se mi nelíbí.Praktičnost ale splní určitě...
11 dub 2012, 13:09
No kupodivu zrovna do města si takové plexi dovedu představit dost dobře, protože pilota za ním všechna auta jedoucí vepředu nebudou za hnusného počasí obhazovat. Od doby, co nejsou povinné zástěrky a málokdo je má, je člověk okamžitě nasáklý silniční špínou. Tohle ho aspoň trochu ochrání.
11 dub 2012, 13:52
Jsem odjakziva proti takovým štítům.Jak na 4kolce tak i na skútru si myslím,že je to zbytečné- pokud to není skútr na dlouhé výlety a to PCX asi není.Pochopil bych to u skútru vyžší kubatůry ale u toho......asi ne.Je to každého volba a každý si může s tím svým mazlem udělat to co chce.....
11 dub 2012, 14:09
Já instaluji plexi ihned po koupi, nejde mi o nějaké daleké cestování, ale při pravidelném dojíždění do práce přece jen člověk nemusí tolik řešit náhlé změny počasí a mám za to, že i rozdíl v proudění vzduchu za jízdy je spíš pozitivní.