Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 09 dub 2012, 22:38

To: fleet.admiral - viem za PCX je viac do mesta ale aj v meste su dialnice kde je 90 km , samozrejme ze sa jazdi rychlejsie, ale sem tam musi aj 125 zvladnut aj viac ako mesto. Chalani dali chorvatsko a prezili to....!
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod niknejm » 10 dub 2012, 00:10

ba čo viac, nielen že sme prežili ale aj užili :)
PCX je super vozítko a pokial nemáte ambície na vyššiu kubatúru,nikdy ju nepredávajte :)
Auto vezie telo, motocykel dušu
Uživatelský avatar
niknejm

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 95
Registrován: 27 čer 2010, 14:59
Bydliště: Senec
Skútr / moto: Honda Forza 125, Honda NC700XA, Honda PCX
Tuning / úpravy: -

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 10 dub 2012, 05:59

dany01 píše:To: fleet.admiral - viem za PCX je viac do mesta ale aj v meste su dialnice kde je 90 km , samozrejme ze sa jazdi rychlejsie, ale sem tam musi aj 125 zvladnut aj viac ako mesto. Chalani dali chorvatsko a prezili to....!

Tak já bydlím v Ostravě, kde máme regulérní dálnici, aktuálně omezenou značkami na 110 km/h, skrz město vedou ale i další tepny, kde je povolena rychlost 80 km/h. Čili těch reál 95 km/h (na tacho 105+) je pro mé použití tak akorát. Jak jsem pročetl toto fórum, do těch 90 PCX tahá pěkně. Pokud bych ale uvažoval o skútru jako stroji na skutečné cestování (tj. že by se mj. měl na dálnici dostávat na dálnici běžně), tak bych PCX nebral - prostě tam nepatří. Je to městský skútr. Na cestování se i v téhle kubatuře dělají jinačí stroje. Holt mě nelákají adrenalinové sporty, takže do Chorvatska bych na něm nejel, i když samozřejmě věřím, že se to dá... :D
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod radovan » 10 dub 2012, 07:24

Mam PCX uplne novy najeto 20 km a kdyz startuju tak mi tam neco klepe je to par sekund nekdy mi to neudela vubec jak kdy a ten zvuk je stejny,kdyz ma zapnuty ten start stop a po zhasnuti se rozjedu tak nevim jestli to tak ma byt. A jeste jsem se chtel zeptat,kdyz jedu tak jsem si vsiml.ze mi nehrajou riditka s tim prednim panelem jedu rovne a mam ty riditka oproti panelu trosku doprava,diky za nakou informaci.
radovan

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 09 dub 2012, 17:46

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 10 dub 2012, 08:52

sedli:Na pískajúce brzdy je starý recept a to keď pôjdeš z nejakého tiahleho kopca intenzívne brzdiť aby sa platničky a kotúč prehriali.Pri bežnom slabom pribrzdovaní ktoré je na skútroch bežné nakoľko dostatočne brzdia motorom,vzniká taká glazúra ktorá pri brzdení vydáva ten nepríjemný pískajúci zvuk.
Čo sa týka maximalky verím že tá rýchlosť je vätšia ko 95km,nemeral som to podla GPS ale na digitálnych meračoch mi pri tach.60km ukazovalo 53km.Takže pri 110km to bude tesne za 100km ale si ma vyhecoval tak to odskúšam aj ja a dám info.Mne to ukazovalo už aj 115km ale to bolo po vetre a z mierneho kopca na dialnici medzi Kalovacom a Rijekou,a touto rýchlosťou som išiel viac ako 30km okolo polnoci.
radovan:neviem presne o aký zvuk sa jedná ale zvuk podobný klepaniu pri štartovaní môže vydávať dekompresor,ktorý pomáha štartéru a tým odlahčuje točenie klukou a z riadidlami treba ísť do servisu veď to je nepríjemné keď sú vyosené.Nechápem ako robia ten predpredajný servis keď si takúto základnu vec nevšimnú a pustia to do predaja.
Naposledy upravil forester dne 10 dub 2012, 09:01, celkově upraveno 2
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5563
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 10 dub 2012, 09:00

Předpokládám, že z Thajska se to vozí v krabicích v podstatě v demontu (aspoň kawa takhle vozí motorky z Japonska), takže bych spíše čekal, že to někdo špatně složil buď tady, nebo v Rakousku v centrálním skladu. Každopádně bych to křivé řízení co nejdříve reklamoval, ono to není ani zrovna 2x bezpečné.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 10 dub 2012, 10:02

forester píše:sedliČo sa týka maximalky verím že tá rýchlosť je vätšia ko 95km,nemeral som to podla GPS ale na digitálnych meračoch mi pri tach.60km ukazovalo 53km.Takže pri 110km to bude tesne za 100km ale si ma vyhecoval tak to odskúšam aj ja a dám info.Mne to ukazovalo už aj 115km ale to bolo po vetre a z mierneho kopca na dialnici medzi Kalovacom a Rijekou,a touto rýchlosťou som išiel viac ako 30km okolo polnoci.

Nemůžeš ale počítat s tím že to bude mít v celém rozsahu stejnou odchylku. Ta se s rostoucí rychlostí většinou zvětšuje. Zrovna včera jsem si slaďoval přídavnou Sigmu z kola dle GPSky (po obutí nové pneu,která má o pár mm jinej obvod než sjetá). Ukazovalo to přesně,ale ve 124 km/h tam už byl rozdíl oproti GPSce cca 2 km/h.....tak teď už by to mělo být přesné. Tachometrová hodnota v porovnání se Sigmou je cca do 80 km/h odlišná jen o 5 km/h,což je slušné,ale při skutečné rychlosti 128 bylo na tachometru 144. Neni to sice PCX,ale takhle to bude u všech skútrů a odchylka 10-15 by nebylo nic nevídaného. ;-) Každopádně to poměř a podej info ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 10 dub 2012, 22:54

Dnes jsem ve štatlu potkal dvě PCX - šedivé, bílé. Vedle bílého jsem zaparkoval, aspoň jsem si mohl v klidu prohlídnout kufr :mrgreen: . Tímto majiteli děkuji :o)
A propo, kdo pak tam dnes parkoval?

Novinky od Givi pro PCX :
http://www.youtube.com/watch?v=qfGfp3AG9sw :)
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod wictor » 10 dub 2012, 23:28

Nevypadá to vůbec špatně a z PCX je rázem cesťák :wink: :P
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 11 dub 2012, 06:07

Jak jsem si myslel, že to musí s kufrem a velkým plexi vypadat hrozně, tak v této kombinaci se to povedlo udělat moc hezky. Mám o čem uvažovat...
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod česil » 11 dub 2012, 07:09

Vypadá to každopádně jinak.Mě se nejvíce líbí ten bágl u kolen- na středu.Boční kufry a zadní kufr se mi nelíbí.Praktičnost ale splní určitě...
česil

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 05 dub 2012, 06:56
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod angel2904 » 11 dub 2012, 12:47

wictor píše:Nevypadá to vůbec špatně a z PCX je rázem cesťák :wink: :P

Cože ? Givi dělá i chipptuning motoru ? :mrgreen: :mrgreen:

:shock: Mno, jinak to vypadá že to óbr vysoké plexi bude při 60km/h přítlakem ležet až na řídítkách :mrgreen: :mrgreen: Moc nechápu proč z čistě městského stroje kam nepochybně patří dělají takovou otaškovanou obludu s plegem až do nebe :?: :?: Představte si zadní pohled. S taškama široký a do toho pneu "ala žiletky" = komické :shock: Podle mě celé zbytečné, nevkusné :roll: A můžete mne začít kamenovat tři, dva, jedna, teď ..! 8)
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 11 dub 2012, 13:09

No kupodivu zrovna do města si takové plexi dovedu představit dost dobře, protože pilota za ním všechna auta jedoucí vepředu nebudou za hnusného počasí obhazovat. Od doby, co nejsou povinné zástěrky a málokdo je má, je člověk okamžitě nasáklý silniční špínou. Tohle ho aspoň trochu ochrání.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod česil » 11 dub 2012, 13:52

Jsem odjakziva proti takovým štítům.Jak na 4kolce tak i na skútru si myslím,že je to zbytečné- pokud to není skútr na dlouhé výlety a to PCX asi není.Pochopil bych to u skútru vyžší kubatůry ale u toho......asi ne.Je to každého volba a každý si může s tím svým mazlem udělat to co chce.....
česil

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 05 dub 2012, 06:56
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Gandalf » 11 dub 2012, 14:09

Já instaluji plexi ihned po koupi, nejde mi o nějaké daleké cestování, ale při pravidelném dojíždění do práce přece jen člověk nemusí tolik řešit náhlé změny počasí a mám za to, že i rozdíl v proudění vzduchu za jízdy je spíš pozitivní.
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků