Fleet Admiral : Zase pozor, je něco jinýho auto a skútr. Maximálku má každej stejnou ( ovlivní to jen váha jezdce, pneu, kvalita benzínu, kolik to už má najeto - tzn. u našich strojů žádnej měřitelnej rozdíl ) Tím zajetím můžeš ovlivnit hlavně to, jestli to bude líný/živý ( pak se může lišit zrychlení u 2 stejných strojů) a budoucí spotřebu.
A pro příklad, mám hyu. Atos, v techničáku max.135, po D1 sem s ním mazal dle tacho 172 Km/h.
Tu rychlost pak ovlivníš leda variátorem, ECU je nastavená na otáčky, ne na rychlost - proto z kopce z toho vytáhneš ještě vyšší maximálku. Jestli píšu kraviny, tak mě určitě věčně nespokojenej rejpal 8steve nebo někdo jinej opraví
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125