Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod česil » 08 dub 2012, 19:58

Chci se zeptat- jak odstranit ten bobek za místem řidiče?Někdy bych si rád sedl na to druhé místo a natáhl nohy a ten bobek mi tam docela vadí.....
česil

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 05 dub 2012, 06:56
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Lukas102 » 08 dub 2012, 20:00

česile to si děláš srandu? Povolíš jen dvě matky pod sedlem a je to, za pul minutky máš hotovo.
Uživatelský avatar
Lukas102

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 26 srp 2011, 20:20
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Honda PCX Bílá perleťová Himalayas

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod česil » 08 dub 2012, 22:00

Díky- mám skútra doma 5 dnů a toto jsem opravdu neštudoval....díkes za reakci....
česil

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 05 dub 2012, 06:56
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 09 dub 2012, 07:29

dany01 píše:- akú maximálnu rýchlosť bude mať PCX 150 ? čo myslíte , je ta m rozdiel 1,7 kW, zachovali rovnaký rozmer pneu, myslíte že bude obmedzovač nastavený na vyššiu rýchlost??
Je iné ísť so 125 na plný plyn po dialnici a iné so 150 , ktorá by mala mať väčšiu rezervu.

Údajně to má být na 120 km/h. Ale PCX není stroj na dálnici, tam patří jiné mašiny.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod _Tom_ » 09 dub 2012, 12:36

to se mi na 150ccm s 10kW opravdu nezdá. Honda PS125 měla 10,1kW ale 120km rychlost, to opravdu ne, omezovač něco kolem 100 tuším. Nohy na zem 150ccm nebude lítat 120

2fleet.admiral: dál s diskusí pokračuj ve vlákně pro PCX150
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod angel2904 » 09 dub 2012, 12:44

Myslim, že by klidně mohla, ale jen jako opravdovou maximálku na omezovači.. A kdo takhle jezdí ..? Soudě dle popisů v článcích o maximální omezení tření v motoru a jiných technických vylepšeních, by tehc 120km/hod dát mohla. Otázka je jaká bude jízdní stabilita na tech žiletkách. To se mi už víc líbí nějaká 12"-tky kola nebo menší, ale široký typu zahradní kolečko nebo rudlik :mrgreen: Takový ty řádný, bantamáky..
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 09 dub 2012, 13:40

_Tom_ > Odpověděl jsem na dotaz - tak možná bys do toho vlákna o verzi 150 měl odkázat hlavně tazatele, nebo tam ten dotaz hned přesunout... :wink:

K věci: řešilo se tu, že verze 125 má omezovač asi na 108 km/h a max. rychlost dle TP je 95 km/h, takže těch 120 (samozřejmě tacho) bych viděl reálně. Nová verze 125ky by měla lítat reálně cca 100 (nárůst výkonu na 8,66 kW), tj. ta hodnota se posune tak na 115 km/h. Tím bych to uzavřel.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 09 dub 2012, 19:56

Tý jo a já mám v techničáku napsáno max. 94km/h, že by to bylo tou bílou barvou? nebo si to tam píšou jak chtějí? :mrgreen: :mrgreen:
a mám po iluzích .. :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 09 dub 2012, 20:01

Reálně je to u té 125ccm na rovině opravdu 95, věřil bych tomu, co je v TP. Jak si vzpomenu, vytáhnu GPS a zjistím.
Jediná věc co mě na tom pcx vážně s....., je ten omezovač. Dnes jsem jel Brno - Vyškov po státní silnici, celou dobu na omezovač a uhýbal jsem autům :-/ Najeto 2000 Km a brzda pořád hrozně píská. Prům.spotřeba 2.20 L.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 23:34, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 09 dub 2012, 20:07

Celkem by mě zajímalo porovnání reálných top rychlostí. Nevím, jak se u motorek a skútrů projevuje záběh a jak ovlivňuje skutečnou maximálku, když je tam to omezení na ECU. Ale třeba auto jsem si zajel tak, že reálně jede dle GPS přes 180, i když v papírech má 165.

Takže jestli jste to už někdo měřil i jinak než dle tacho, hoďte do placu, kolik to jede. Pokud už mi skutečně v květnu dorazí PCX v inovované verzi, tak to pak můžeme porovnat.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 09 dub 2012, 20:15

Fleet Admiral : Zase pozor, je něco jinýho auto a skútr. Maximálku má každej stejnou ( ovlivní to jen váha jezdce, pneu, kvalita benzínu, kolik to už má najeto - tzn. u našich strojů žádnej měřitelnej rozdíl ) Tím zajetím můžeš ovlivnit hlavně to, jestli to bude líný/živý ( pak se může lišit zrychlení u 2 stejných strojů) a budoucí spotřebu.
A pro příklad, mám hyu. Atos, v techničáku max.135, po D1 sem s ním mazal dle tacho 172 Km/h.

Tu rychlost pak ovlivníš leda variátorem, ECU je nastavená na otáčky, ne na rychlost - proto z kopce z toho vytáhneš ještě vyšší maximálku. Jestli píšu kraviny, tak mě určitě věčně nespokojenej rejpal 8steve nebo někdo jinej opraví ;-)
Naposledy upravil sedli dne 11 dub 2012, 19:51, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 09 dub 2012, 20:27

Jasně, tady to bude hodně o zátěži a o jezdci jako takovém, protože PCX je otevřené a každý jezdec na něm jinak ovlivní aerodynamiku jinak, o hmotnosti nemluvě. Asi bychom museli dělat přehled kdo kolik váží, kdy obědval, jaké bylo počasí, jak řidký byl vzduch, co bylo a kolik toho bylo v nádrži + mrttě dalších údajů... :lol:
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod housle » 09 dub 2012, 20:31

sedli :lol: s Atosem 167 km/h...sebevrahu :lol: ...zapoměl jsi na katalyzátor to je taky brzda...nereju...souhlasím :lol:
housle

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 55
Registrován: 04 dub 2011, 18:40

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 09 dub 2012, 20:56

Psal dle tacho,takže bych byl v klidu ;-) A třeba to bylo i po větru a z kopce...Pak je jasný že to může jet o něco rychleji.

sedli - pak jedině varec,aby jsi jezdil rychleji ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 09 dub 2012, 21:27

Žel bohu PCX/125 je skútr vhodný do města a někdy ani tam nestačí. Mimo město min 250 pro jednoho. Ve dvou kusech je to už na hranici .... Bohužel Čeští řidiči mají moto za úhlavní nepřátele a musí :roll: je předjet stůj co stůj ....
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků