Diskuze o čemkoli.
22 bře 2012, 14:52
Zrovna včera se mi podařilo v Dambořicích taky štrejchnout stojanem, docela to nadskočilo
Dnes jsem byl neplánovaně v Hondě - po natankování mi nešel zavřít plastový kryt od nádrže. Vždy to šlo lehce zacvaknout, najednou ale kolíček co má zajíždět nechtěl dovnitř. Když jsem zabral, tak to tam zajelo. Zkusil jsem znovu zda to nebylo jen seklý ale pořád nic, muselo se použít síly a plíšek na krytu se odíral od kolíčku, tak jsem se projel do Hondy. Hned se na to hned mrkli, namazat nestačilo tak museli přihnout plíšek, ze kterýho vyjíždí kolíček ( plíšek na krytu nejde přihnout ). Bylo to pod velkým úhlem, takže kolíček nesjel po šikmé ploše ale měl tendenci se opřít a nezajet. Měl někdo podobnej problém?
Jinak tam po servisu stálo bílý PCX s kufrem, vyšším plexi a nápisem na blatníku : J Costa + v blinkrech měl nějaký barevný žárovky...byl to někdo z fóra
Ještě tam zrovna pán v montérkách platil zálohu na PCX a ještě si prohlížel ten systém zamknutí spínací skřínky, tak asi bude nový člen fóra
Naposledy upravil
sedli dne 22 bře 2012, 17:23, celkově upraveno 3
22 bře 2012, 20:06
sedli: Dnes jsem byl na 1 garančce a platil jsem ještě o padesát víc než ty, takže ceny jsou asi + - všude stejný. Jak Ti píská ta brzda? Mě to píská a jako by lehce dře od novoty taky, už 2x to v Hondě kontrolovali a nic, prý je vše v pořádku a musí si brzdy sednout
22 bře 2012, 20:14
Lukas 102 : Asi od novýho roku lehce podražili, hold to tak je. Mě to začalo pískat kolem 500 Km. Při prudším ( normálním brždění ) to nedělá, ale jak dobržďuju ke křižovatce a brzdím zlehka ( třeba jen zadní brzdou ) tak to vpředu píská... neudělá to pokaždé, ale je to dost nepříjemnej zvuk, takže přestanu brzdit a zapíchnu to před čárou...taky ji čistili ale vůbec to nepomohlo...řekl bych že budou hrany na brzdových destičkách, chtělo by to asi opilovat hrany. Uvidíme co to udělá dál.
22 bře 2012, 20:19
To vyskakující, nedoskakující víčko nádrže je problémové u všech PCX, takže to trošku nevychytali.
A brzdy mě taky pískají, nebo spíše občas, ale jednou týdně +/- vezmu lehce kotouč šmirglem cca 400 a trošku ho poškrabu kolmo na obržděné čáry a je na týden klid. Za ty prachy to neřeším ...
22 bře 2012, 20:26
tak jak sleduji Hondu za poslední 4roky. Pochybuji, že 150ccm bude letos. V této kategorii tu bude na jaře navezení prodejen modely Wave a Vision. pro PCX tu bude pro letošek nová barva, stejná jako byla pro trhy USA na Leadu 110 a to červená. to je v kategorii kolem 125ccm motorů až dost novinek.
22 bře 2012, 21:21
Zdarec lidi, mám na Vás všechny menší dotaz.
Rozhodl sem se podniknout menší projekt, kterým se budu věnovat EX tuningu Hondy PCX. Pro začátek sem začal se vzhledem. Nicméně hledím i na srdce (později asi překituji na 150cmm + variátor od Malíka).
Dotaz se týká obrysových světel ála startovaček. Chci do nich dát tzv. stroboskopické světlo (
http://www.levnealarmy.cz/eshop/svetla- ... 2blue.html). Myslíte, že to bude pasovat? Nebo je i jiná možnost?
22 bře 2012, 21:35
tak dostavba možná určitě bude. ty led žárovky mají podobnou velikost jako původní. není to ale nic jiného než blikající led diody, čímž myslím že to nebude stejný efekt jako stroboskopická výbojka. jednotku s elektronikou také někam schováš. pozor snad jen na nutnost přepojit kabely aby se ti tyhle blikátka nezapínala rovnou při zapnutí zapalování, tzn. další vypínač.
za mě vánoční stromeček, rozhodně nerovnající se opravdovým stroboskopům co již někteří používají v samostatných reflektorech
22 bře 2012, 21:37
Díky moc. Je mi jasné, že bude muset být někde vypínač. Jinak díky ještě jednou. Ještě mám na to moc času, takže si zajdu i za technikami z Hondy a poptám se co a jak.
22 bře 2012, 21:40
tak v hondě v tom uvidí šťourání se v elektrice, takže nejspíš udělají bububu na záruku, pak to nedoporučí, protože už vidí že se při přepojování může něco stát a pokud si povedeš stále svojí, řeknou ať si tedy děláš co chceš. takže výsledek návštěvy podle mě bez užitku.
pokud bude mechanik nakloněn k tunningu a elektrice tak ti max poradí ať nezapomeneš samostatnou pojistku, případně kvalitní spoje. ale nevím co bych od takové návštěvy čekal jiného
22 bře 2012, 21:47
Je to vlastně pobočka Hondy. Je tam jeden technik, který si v tom taky libuje, má taky PCX a právě taky se chce pustit do tuningu, takže aspoň pro malou radu. Ale i tak díkes. Je mi jasne, že se budu vrtat v záruce no :-/
22 bře 2012, 21:52
tak pak aspoň budeš moci vyzvědět kudy do plastů, jak co rozdělat apod. to bude asi nejužitečnější
22 bře 2012, 21:58
Tuning a nebo z toho chceš udělat tuzink ala pojízdnej cirkus ?
22 bře 2012, 22:12
Tak, ja som mal minulý týždeň servis po 12 000km. Menil sa klinový remeň - 30€, valčeky - 70€, vzduchový filter - 15€ a olej. Celkovo som platil 140€.
Zadná pneu je už dosť opotrebovaná a bude sa musieť už o tis - 2tis km meniť.
Spotreba vychádza na 2,31 l/100km.
Čo nato hovoríte vy???
22 bře 2012, 22:17
překvapují mě válečky po 12tkm
22 bře 2012, 22:24
Tak pokud se nepletu, tak PCX bylo v Thajsku levnější vždy. Kromě toho, že se to tam vyrábí a u některých výrobců bývá zvykem na domácím trhu nabízet své výrobky levněji než v zahraničí, tak hodně taky dělá clo a další náklady spojené s dovozem, kurzové rozdíly atd.
Nicméně co jsem se dočetla, tak PCX 150 má mít suchou hmotnost 140 kg, pro mnohé lidi je tohle detail, ale já třeba hmotnost u motky docela řeším, páč jsem už párkrát zvedala ze země 200 kilo a proto jsem si vybrala právě lehkou 125, která v podstatě splňuje moje požadavky na lehkou a zároveň levnou novou moto. Pokud bych neřešila hmotnost, tak bych si takového skútra v životě nekoupila, protože klasická motorka je prostě lepší, co si budem povídat, že.
Stejně tak neřeším 2 kw výkonu, protože mi je jedno, jestli mě někdo v kopci předjede nebo ne, tohle stejně řeší jen chlapi