Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX

Příspěvekod bakua » 12 bře 2012, 13:39

co jsem ja zkousel na rovince, tak nejvice mi jelo pcx tachometrovych cca 103-105. Meril jsem to podle dvou ruznych gps a skutecna hodnota byla 92 km/h. Vic to proste nejede

EDIT:// doplnuju ze mam vse v zakladu, zadny custom variator ani plexi ani nic, jel jsem sam, a miry 180cm / 85kg (zelene oci a hnede vlasy :D)
Naposledy upravil bakua dne 12 bře 2012, 14:13, celkově upraveno 1
bakua

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 64
Registrován: 25 zář 2010, 21:02
Bydliště: Ostrava - Přívoz
Skútr / moto: Honda PCX Stříbrná Seal

Re: Honda PCX

Příspěvekod B-eckham » 12 bře 2012, 14:27

Vážení hlásím se sem opět po ziní přestávce :-)
Mám dotaz ohledně oleje...
Na poslední garančce těsně před zimou mi neměnili olej, že to uděláme po zimě, což chápu... ale fakt se mi nechce jet 50 km jen si nechat vyměnit olej... proto se chci zeptat, jestli jim v rámci záruky nebude vadit, že jsem si to vyměnil sám?
Asi je to celkem blbý dotaz, nicméně jistota je jistota :-)

Co se týká maximálky tak tachometrovou mi to tuším kolem 110 Km/h začne brzdit omezovač (dost citelně)
Když jsem zkoušel kolik mi ukáže radar tak se hodnota pohybovala okolo 92 Km/h zatímco na tachometru jsem měl kolem těch 105 Km/h...
Uživatelský avatar
B-eckham

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 193
Registrován: 10 srp 2007, 23:16
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX

Příspěvekod sedli » 12 bře 2012, 14:56

Já tam časem pr.... Malossi Multivar. Někde to tu na fóru je, někdo si to nechal ve scootlandu vyměnit a prej to opravdu jen s tím variátor bez jiných úprav frčí 124 km/h ( ale asi tachometrových ) ..zkusím to tu někde pohledat
Edit : Tak to není od Malossi ale od J Costa a má to tam Iceman...viewtopic.php?f=3&t=2843&p=136350#p136350
Naposledy upravil sedli dne 12 bře 2012, 15:04, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX

Příspěvekod forester » 12 bře 2012, 15:52

B-eckham,čo sa týka svojpomojnej údržby v rámci záruky,výmena oleja tam určite nepatrí,tento úkon robí zásadne servis o čom dáva v servisnej knižke aj potvrdenie,motor je predsa najdôležitejšia časť skútra.Po záruke by som sa toho nebál nakolko to nevyzerá komplikované,nieje tam olejový filter len nejaké sitko na zachytenie prípadnej hrubšej špiny.Ja idem do toho už začiatkom júna(6)nkolko mi končí záruka a mám tam 16tis km.
Na margo tolko pretriasanej rýchlosti.Keď som to na začiatku testoval tak to skutočne ide tých 110km čo je podla Rakúskych digitálnych meračov skoro v každej dedine 102 resp. ta odchylka je cca 8km kontroloval som to nespočetne krát.Minulý rok v lete mi to na Chorvátskej dialnici Karlovac - Rijeka po vetre a s kopca ukazalo cca 115,asi sa moje PCX nechcelo nachať zahanbiť za mnou idúcim Piago X9 EVO 500 :D.
Spotrebu mám od začiatku presne meranú a ukazuje 2,04 ale je to jazda plynulá(nie pomalá)bez zbytočných prudkých akceleracii.Mám prvé PCX predávané na SK a až na chybné ložisko zadného kolesa je vydarené.
Naposledy upravil forester dne 12 bře 2012, 16:03, celkově upraveno 1
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX

Příspěvekod TUNER » 12 bře 2012, 16:01

Škoda že PCXko nemá otáčkoměr,ale vypadá to opravdu že to bude jen tím variátorem a rozdíl tak bude celkem markantní. První video co jsem dával byl použit Multivar.

Tady je lépe vidět zásah omezovače na seriovém motoru a posléze na motoru s varcem....

http://www.youtube.com/watch?v=OT9CmSrP ... ature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=3UALosp7 ... re=related

Ohledně měření pomocí radarů - radary u silnic mají informační charakter a proto nejsou ani moc přesné,proto je lepší změřit přesnost dle GPS která je dnes v každém druhém telefonu a je to asi nejpřesnější měřidlo.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX

Příspěvekod housle » 12 bře 2012, 18:49

Mám jenom malej dotaz?...jak seděj ty Čínský galusky do kterých je PCX obuta?...na suché a zejména mokré silnici...dík
housle

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 55
Registrován: 04 dub 2011, 18:40

Re: Honda PCX

Příspěvekod sedli » 12 bře 2012, 20:54

Tuner : Ale vypadá to že se sérií to má mnohem lepší zrychlení do nějakých 80 Km/h.....mají na tom všechno, ale ještě jsem nenašel video kde by byl otáčkoměr, chtěl bych vidět v jakých otáčkách zabírá omezovač.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX

Příspěvekod Vosk » 12 bře 2012, 21:07

8000
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 dub 2013, 03:47, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Vosk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 11 zář 2011, 20:52
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX

Příspěvekod TUNER » 12 bře 2012, 21:13

Nejde o průběh,protože nevíme za jakých podmínek to bylo (na druhém videu nemusel dát hned plyn na doraz.) proto je dobré zaměřit se pouze na tu maximálku. :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX

Příspěvekod sedli » 12 bře 2012, 22:38

Tuner : To máš pravdu, já si myslel že je to od jednoho uživatele před/po úpravě tak že dával plyn stejně.
Ale stejně, kolik to bude reálně při 124 tachometrových ? 110?

Chtěl jsem nasadit SPZ ( počítal jsem na úřadě s poplatkem 500 za zápis a techničák + 200 za značku, ale chtěli jen to pěťo 8) ) ...ale nemůžu ji tam cvaknout..dole zastrčím a v horní části zatlačím ale SPZ je pořád dlouhá, než aby se cvakla přes ty dva kolíčky a zapadla :-/ ...je to udělaný jen na zacvaknutí? Jakým fíglem ji tam nacpat?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX

Příspěvekod minicooper » 12 bře 2012, 23:01

Pěkne zdravím po dlouhé odmlce... jaro nám začíná tak se těším na sobotu :-)
Pozoruje stale nekdo problémy s vrzáním??
Měl bych řešení...Díky
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Honda PCX

Příspěvekod StuntJ » 12 bře 2012, 23:21

Já pozoruji maximálně vzrůstající spotřebu PCX, jestli je to zájezdem, ale zatím má spotřeba tendeci vzrůsta. Momentálně jsem ujel 120km a z plné nádrže mi zbyli 3 čárky. Začínám mít pocit, že mám děravou nádrž, nebo má PCX v zimě větší hlad :mrgreen: :mrgreen: . No dokud to nebude žrát jak auto, tak je to v klidu. Jinak mě nic nevrže, neskřípe, nehučí, jen se občas PCX zastudne, v nízkých otáčkách dost vibruje, ale po ohřátí OK :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX

Příspěvekod StuntJ » 12 bře 2012, 23:49

No já mám podezření na starý benzín, sice je smíchaný s nový, ale i tak.
Na netu se diskutuje, že je dobré propláchnout motor, po zimě, natankováním 100 oktanového benzínu, který je prost biosložek a obsahuje více čistících aditiv, osobně si myslím, že je to spíše placebo. Zas na druhou stranu, motoru to neuškodí a může jen prospět. Uvidíme, co do skůtra natankuje, možná tu 100 jen ze zvědavosti :mrgreen: :mrgreen:
Jaký máte na to názor, je to jen zas další Urban Legend :?: :idea:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX

Příspěvekod forester » 13 bře 2012, 00:13

housle :tvoje pochyby ohladne jazdných vlastností pneumatík sú na mieste,lebo sedia dosť na prd,hlavne teraz ked ešte nieje prehriaty asfalt ako aj guma je tvrdá o tom som sa presvedčil minulý rok vo februári keď som v asi 20km rýchlosti padol,ale teraz som už skúsený a viem ako treba s tými galuskami jazdiť,je to všetko o skúsenostiach ktoré som akožto mladý skútrista nemal,ale ako sa hovorí nieje motorkár ktorý nepadne.
minicooper tak vitaj a dobré prebudenie zo zimného spánku prajem a poslušne hlásim že ja som si vrzol zrovna včera a mal som s tým aj malý problém ale po 50ke je to už normálne,máš na to nejaké riešenie,dobre zaplatím :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX

Příspěvekod Ekim » 13 bře 2012, 10:05

zkusim zareagovat na vsechny temata zaroven, snad me neukamenujete...
Vruceni ve varci pred zastavenim je normalni jev, schvalne proc ten jev je zakoncen rozpojenim spojky :-)
spotreba, byla v zimnim obdobi zvisena ale v prumeru 2,5/100km vazim 60kg, servisni nastaveni.
Cena garancek, je v podstate stejna(kontrola matic,sroubu,ventily,a jeste neco?) a prodrazuji se jen v nahradnich materialech, olej,svicka a pribudou valecky,vzduchac, remen a zarovky, pneu, desticky ktery pod litr nestojej a pakny atd. Posledni garance na 8tis stala 2500,- jen ventily kolem deviti set, na jednu stranu mastny dost, na druhou zadny srani, a jedu dal.
Maximalka, rucicka jde na druhou carku za kylo, tedy real odpovida udaji v tp. 94km/h
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron