Toš já byl dneska v těch mínus 5 na druhé garančce po 4tis. Chtěl jsem to už mít za sebou, tak jsem si na sebe dal tři bundy a jel 44km tam a z5. Zima mi nebyla, mohl jsem jet v poho na plno a tak jsem si potom udělal ještě 20km vyjížďku. Garančka stála 1030kč, z toho byl olej za 230kč a 350kč za omrknutí válečků (na mé vyžádání), zbytek za práci s výměnou oleje.
Ještě jsem reklamoval volnější kloub zrcátka, ale na to asi zapomněli

a občasné zavrnění ve variátorovém prostoru, před zastavením, ale panoček říkal, že tohle dělají všechny PCX.
Vám to dělá taky?
PS: jo a ten bobek je vážně hrozný a to sedlo se musí předělat, fkt z něj bolí prdelka.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka

150ka
