Diskuze o čemkoli.
27 úno 2012, 23:12
Gandalf pochybujem že sa to tam celé zmestí,bude ti to trčať ale držať by to malo,ja by som to tam určite nedával ale pozor ta plocha je plastová!
Mr. X tie rukovete nemajú chybu gratulujem keď sa dá nafoť to aj detailnejšie.Myslím že takéto rukovete ešte nikto nemá
27 úno 2012, 23:56
forester: inspiroval jsem se
ZDE, kde je nafocený i uchycení. Nicméně, tak jak je to na fotkách na Picase, je to uchyceno pomocí plastových držáků, který k tomu standartně jsou (pozor nesplést s verzí FreeFlow LITE, která je bez držáků a proto za lepší cenu), ale jelikož v tom obchodě kde jsem kupoval já, ty plastový nejspíš někam použili, tak mi k tomu dali kovový, což by mohlo bejt lepší, odolnější. Ty kovový jsem někde viděl prodávat zvlášť mám pocit že za 150,-, ale maj trochu jinej tvar, tak nevím, jestli by nebylo jednodušší uchytit to těma plastovejma.
Pro instalaci bylo potřeba posunout uchycení brzd na trubce řídítek a na tom jsem právě zkroutil ty dva imbusy.
01 bře 2012, 16:55
Hledám nějakej vosk na umývání pcx, aby si plasty zachovaly svůj vzhled, ale je toho moc. Nejlíp nějakej co nebude nejdražší a budu ho moct naředit s vodou, abych ho mohl nanášet rozprašovačem.
Do topiku o proužčích na ráfky jsem hodil, jak vypadají bílo-stříbrný 14 mm.
01 bře 2012, 18:59
pokud budeš voskovat plasty nezapomeň že v rozprašovači ti to bude stříkat i na ty matné hrubé plasty a pak to na nich dělá šmouhy. Jen voda je ideál. hned to něčím patlat nevím, je to potřeba? viděl jsi plasty a lak na nich na novém skútru a třeba po dvou letech jen mytím? žádná změna
něco jiného je oživení na ojetých italských skútrech, tedy skútrech s 10 000km z itálie rv. 1997
02 bře 2012, 11:19
Já používám jakýsi šampon na mytí aut a ten už má v sobě něco na konzervaci laku. Takže to umyji, opláchnu a vysuším frotéčkem a je klid
03 bře 2012, 16:55
Tak kosmetiku nebudu řešit, prostě teplá voda a nějaký šampon.
Dnes jsem dolil benzín do plné, abych nemusel hned dělat zastávku k pumpě a vyrazil. Překvapilo mě že poloha nohou na té šikmé ploše je ta pravá, dobrý zvuk i při jízdě, žádný vibrace, jen mi přišel tuhej zadek, každá nerovnost jde cítit přes ten bobek na sedačce přímo do kostrče :-/ Na ty nohy trochu fouká, ale s tím se musí počítat.
Najel jsem na 1.nastartování 120 Km s plynulým přidáváním plynu a max. rychlost 50km/h a kolem 100 najetých 60 Km/h.
Jak dál? Někdo tu psal kdesi rychlosti, ale já mám jen v manuálu info abych prvních 500 km prudce nepřidával plyn. O max. rychlosti ani zmínka. Ještě to dnes jednou protáhnu a polechtám 70Km/hod a uvidíme. Ale každopádně je to krásný svezeníčko!
Naposledy upravil
sedli dne 03 bře 2012, 19:12, celkově upraveno 1
03 bře 2012, 17:05
700km a když je ohrátý dal bych kus dálnice ať víš kolik to jede
03 bře 2012, 17:37
Na PCXku 50 ? ... 60 ? .... Neni to moc málo ? Nesmíš se toho tolik bát....
03 bře 2012, 22:08
Presne tak. Jezdi s tim 60-70. A jednou za cas tak na 5-10 sec dej tomu doplna!
Chce to obcas vytocit a ten motor pozna max.
Stejne je to omezeny elektronicky na 8000 otacka z 9500. Takze rychlost 105km max.
Zitra se jedu taky projet tak se muzem nekde potkat
Naposledy upravil
Vosk dne 04 bře 2012, 10:54, celkově upraveno 1
04 bře 2012, 02:49
Ja bych to zase tolik neresil vzdyt je to novej 4t motor a pokud to nebudes drzet 100km pod plnym tak tomu nemuzes ublizit.
04 bře 2012, 17:59
Dnes se mi moc nechtělo, lehká kocovinka...ale vytáhl jsem to, jezdil jsem kolem sedmdesáti - víc mi to ani ta zima nedovolila.
Na nic si nemůžu stěžovat, jen tu tvrdost na nerovnostech. Když byl zvlněnej jeden delší úsek tak než jsem zpomalil, málem mě to vyhodilo ze sedla ( pneu jsem kontroloval, je nahuštěná pro 1 osobu).
Dotankoval jsem plnou až po hrdlo, tak uvidíme kolik najezdím a kolik to bude vycházet. Víte někdo kolik ta nádrž fakt má? Na netu 6,2, v manuálu 6.1 a skutečně to bude určitě víc. + kolik ujedete když se to poslední políčko rozbliká?
04 bře 2012, 18:07
pcx nemá stavitelné zadní tlumiče? tam by se nechala nastavit tvrdost
04 bře 2012, 19:08
Dnes jsem se konečně po dlouhé době dokopal sundat ten bobek ze sedadla PCX a musím říct, že je to neskutečný rozdíl v pohodlí. Už mě do kostrče netlačí ta plastová kostra bobku a nemám od vibrací ze sinice tak namožený zadek. Cca po 8km je rozhodnuto a sedlo dostane nový kabátek aby zmizeli ty díry.
Asi je PCX navrženo pro drobné asiaty, pro nás statné Evropany je ten bobek pomsta
). Opravdu, kdo máte nad 180cm bobek dolů a zkuste, jaké to je jezdit bez něj. Je to veliký posun v pohodlí. A váš zadek vám poděkuje, navíc je možné se více natáhnout.
A nyní otázka, neznáte někde osvědčeného čalouníka v BRNĚ, v katalogu firem toho moc není a radši bych někoho, kdo má dobré reference a je otestován
Díky za případný tip
04 bře 2012, 19:15
jak se pak vejde spolujezdec? vyzkoušel jsem že i s bobkem to bylo akorát, takhle to odstraním, posunu se dozadu a spolujezdec má prostoru méně
04 bře 2012, 19:22
Vyzkoušené to nemám, ale vzhledem k tomu, že na bobku spolujezdec nesedí, ale více vzadu, tak je tam stejně místo které zabírá ten bobek, pak je tam schodek a na něm až sedí spolujezdec. A mezi tím schodkem a prostoru pro řidiče, jsou ještě takové dva plastové bazmekty až na vršek sedla, na které se bobek chytá ... Takže z toho obavy nemám ... Reálně tam přibude tak cca 5-6cm nového prostoru a hlavně se odstraní ta tlačící kostra bobku, která je při dlouhé jízdě nepříjemná ...