Mám čas tak sem louskal topic po stranu 106, už mi ale začínají vysazovat oči.
- Řešil někdo závažíčka, který jsou na ofiko stránkách Hondy v butiku?
http://www.honda-access.com/cz/cs/intro.jsp Skútr byl nastartovaný na stojanu jen u prodejce a řídítka lehce vibrovaly, ptal jsem se zda po zajetí a příp.seřízení ventilů přestane, ale hold je to 1-válec a toto je normální, za jízdy nevibrují. Myslíte, že by výměna za sériové plastové toto trošku eliminovala? Podle obrázku to je buď nerez, nebo hliník. Cena 400, takže se to dá.
- Měnil někdo žárovky v parkovačkách za LEDky? Jednak by byl lepší optický efekt+nižší odběr.
- Hodně lidí brzo po koupi skútr položilo, opravdu pneumatiky než se lehce ojezdí tak kloužou?
Mám bokem nějaký finance i na doplňky jako plexi a kufr s plotnou, ale prošel jsem všechny varianty a pravda je taková, že ani jedna varianta mi ke skútru nesedí, kufr se mi na PCX nelíbí vizuálně ani jeden, podle mě to úplně kazí vzhled, takže když už tak radši batoh. Plexi někomu vyhovuje základní, tak se uvidí až po vyjetí, jak na mě bude foukat.
Dál si koupím kryt výfuku, sice 1200 za kus plechu, ale mám to spíš jako leštěnku.
Kdyby měl někdo odkaz na stránky, kde jsou díly ( nemyslím plexi a kufr) - ale vizuální, tak sem s ním.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125