Diskuze o čemkoli.
08 pro 2011, 12:54
Je doma je to paráda a je krásná, jako včera, dokonce dovoz zdarma až do domu.
Zrovna jsem koukal, jako zjevený na ty navrtané úchyty
. Tím pádem mi sundání tej plotňi nepřipadá v úvahu. Co pak s těma dírama
Manželka říkala, že jek ji poprvé uviděla(skútra), tak ji doslova vyrazila dech
Naposledy upravil
Kamilus dne 08 pro 2011, 23:54, celkově upraveno 4
08 pro 2011, 19:17
Jo ty díry je to nejhorší co musí člověk pro ten nosič obětovat. Maximálně je pak zkusit zakitovat a našplíchnout, ale jaký to bude mít úspěch. Možná napsat do Hondy s fotkou, ž tohle potřebuji nové, kolik to bude stát + plus jim tomu připsat kód barvy, aby to bylo jisté
09 pro 2011, 08:54
Kamilus píše:Je doma je to paráda a je krásná, jako včera, dokonce dovoz zdarma až do domu.
Zrovna jsem koukal, jako zjevený na ty navrtané úchyty
. Tím pádem mi sundání tej plotňi nepřipadá v úvahu. Co pak s těma dírama
Manželka říkala, že jek ji poprvé uviděla(skútra), tak ji doslova vyrazila dech
Klid. To tě bude štvát jenom chvíli. Za rok už ti to bude úplně jedno a budeš rád, že máš spolehlivý skutr. A nějaký díry?
11 pro 2011, 09:56
Ahoj, uvažujeme o koupi tohoto skútru - protože je hlavně lehký a relativně malý. Ale nemáme se skútry žádné zkušenosti a bohužel jediný prodejce Hondy v okolí nemá na skladě ani PCX ani jinou podobnou předváděčku. Zajímalo by mě, jak se bude na tomto skútru jezdit člověku, který má 175 cm (i když myslím, že tahle výška nebude problém), ale váží 90 kilo? Jedná se o jízdu do práce, cca 20 kiláků - po klasické okresce - tedy cesta přes obce/mimo obce, takže max. rychlost kolem 90 - 100 km/h. Půjde to?
11 pro 2011, 11:14
Na PCX je pohodová cestovní rychlost okolo 70km/hod. To si PCX spokojeně upaluje a je to i příjemné pro obsluhu, na okrsku ideál. Samozřejmě se dá jet i okolo 90km/h, ale to je motor už na hranici maximálních otáček a s origo plexi už docela nepříjemné (IMHO). Ono stejně letět 90 přes ty naše tankodromy je docela o ústa ...
Sám mám 189cm/90kg
11 pro 2011, 11:33
Ja jezdim mimo obce (dle tacho) 90-100Km/h a myslim ze motoru se o certech nezda. Jelo by to i vic. Nicmene problem vidim spise v tom, ze kazdy sikula v aute ma nejaky utkvely pocit, ze ho priserne brzdim a predjizdi. Takze za mne, pokud budete jezdit prevazne mimo obec, kupte neco vetsiho.
Problem s plexi se da vyresit nakupem toho vetsiho, se kterym PCX jede ostatne daleko lepe - Bohuzel take daleko hure vypada
11 pro 2011, 11:45
na rovinu, 100km/hod je 125ccm maximum. vím, každý zde bude honit každý kilometr navíc, ale vyzkoušel jsem si to na PS125 s 10kW. na to abych udržel 100km/hod. kopec nekopec jel jsem bez pár milimetrů na rukojeti plnej. 90km/hod se nechá považovat za cestovní rychlost bez ohledu jak dlouho tuto rychlost budu držet. kolem třičtvrtě plynu. Ale nohy na zem. 100vka je pro PCX pro cestování max. Drželi by jste kilo na 200km cestě? kopec nekopec?
11 pro 2011, 12:14
Z vlastní zkušenosti můžu říct, že když jsem na okreskách jezdila na silné motorce svižně a rozhodně jsem nebyla brzdou provozu, vždy se objevilo auto, které mě muselo za každou cenu předjet a pak stejně jelo přede mnou, kdyby spěchal a ujel, tak to chápu, ale 90% řidičů si předjížděním jen honí ego.
Jinak svůj dotaz ke koupi PCX bych měla upřesnit. Má sloužit jako jakási pojistka když je auto v servisu atd., proto se nejedná o denní dojíždění do práce, ale jen občasnou nárazovou akci.
Jinak má sloužit jako víkendové relaxační vozítko k vodě, projížďky okolo komína, 90% času mimo špičku a o víkendech, kdy je provoz slabý atd. Určitě né žádné výlety přes celou ČR.
Skútr chci jednoznačně nový, s ojetinama mám špatné zkušenosti jak u aut, tak u motorek. A taky chci něco lehkého, protože doby, kdy mě bavilo tahat se s 200 kilovou mašinou jsou už dávno pryč. Proto u mě zatím vítězí PCX, jak cenou, tak hmotností, mám je obavy z toho výkonu, na druhou stanu, kdybych chtěla něco výkonnějšího, tak to rozhodně nebude skútr, ale klasická mašina.
11 pro 2011, 12:23
Tak pokud to bude na občasné vyjížďky, tak si myslím že PCX určitě nezklame. V kategorii nových 125 nemá konkurenci a určitě poslouží dobře. A pokud je to Komín v Brně, tak je tu hodně PCX-kářů, takže by se snad dala domluvit testovací jízda, ikdyž motorka se přeci nepůjčuje
S předjížděním mám problém i ve městě, i když jedu 60km na tachecu (cca 55km real), tak se mě snaží předjet hodně řidičů i za cenu, že tím někoho ohrozí. Prostě Český řidič, to je umělec ...
11 pro 2011, 13:59
K te rychlosti, bavil jsem se na tohle tema v honde a rikali ze pri 100 na tacho (/90GPS) toci motor nekde kolem 6000 a rozhodne s tim nema problem. Ostatne, uz jsme to tu resili - i nonstop jizda na hranici omezovace by nemel byt motorove problem.Proto tam ten omezovac ostatne je
Ze asi nikdo z nas nema psychicky takhle "tejrat" skutr je vec druha. Ale samozrejme, nejsme tu u 50tek, abychom resili rozdily par KM/h
Pri castych vyletec dale jak 30-40 km za mesto bych si volbu PCX rozmyslel, jezdim to v lete za pritulkou celkem casto a dokaze to cloveka i pekne nas..... A smutne vzpominam na Hondu CB 500.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 bře 2013, 00:42, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
11 pro 2011, 14:35
riderka : Na nějaké straně topicku někdo psal, že namontoval variátor J-Costa nebo Malossi a maximálka se zvedla na 124 Km/h bez jinýho zásahu a bez oddělání omezovače, protože vyvině takovou rychlost za stejných otáček jako při těch 109Km/h max.tachometrovejch kdy zasáhne omezovač
11 pro 2011, 19:02
Lidičky, můžete pls poradit, jak se dostat k baterce? Chtěl jsem kouknout, kudy povede drát, k nabíječce a nevím kudy k baterii (((-:
11 pro 2011, 19:06
v přední části podsedláku (mám pocit, že uplně v předu) je tam nějaká krytka s klipem....
11 pro 2011, 19:44
Kamilus,pod sedadlom v prednej časti máš krížovú plastovú skrutku ktorá sa len pootočí a potm vytiahne,ide to dosť stuha tak bacha.Ja som nenabíjal batériu minulí rok pri zazimovaní,radšej som 1x za mesiac naštartoval a prehrial celý motor.
Zásuvka_2 (2).JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
11 pro 2011, 20:01
Díky.Tak kryt jsem našel. Je zajištěný šroubkem na kříž. šroubovák, ale ten se točí lehce doleva i doprava a nic z toho, kryt se mi nepodařilo otevřít. Možná to nechám až na garančku, i když zásuvku bych si rád udělal sám.