Poslední dobou se čas od času na pár dní vyskytuji ve Vietnamu, kde je vidět čím dál více PCXek. Většina jich je v provedení "Prestige" s hnědými plasty a sedlem (což se mi moc nelíbí):
17112011100.jpg
Na místních komunikacích není podmínka ve dne svítit (řada lidí nesvítí ani v noci) a tak mají na pravém řidítku spínač světel:
17112011110.jpg
Ten by se mi na mém PCX taky líbil. Asi bych ho často nepoužíval a už jsem byl v situaci, kdy jsem chtěl nechat nastartovaný skútr bez zapnutých světel, tak bych ho pro takový případ používal a jinak by byly světla zapnuté pořád.
Ve čtvrtek jsem se zastavil v místní Hondě a protože jej neměli skladem, objednal jsem ho. Zdejší firmy fungují naprosto odlišně od evropských, takže nemám ani tušení, kolik bude stát, ale moc určitě ne. K převzetí bude za 2-3 týdny, tak si ho tam vyzvednu asi až v lednu.
Teď ale tři otázky na vás:- myslíte/víte, že i na PCXkách pro Evropu je v tom krytu konektor na vypínání světel?
- nemáte někdo schéma dílů rukojeti s tímto spínačem?
- asi se budu muset poptat i po tom plastovém krytu rukojeti - žil jsem v domnění, že tam mám "blindu", ale asi je to jen naznačený prolis - nemáte někdo detailní fotku pravé rukojeti?
V jedné ulici v Hanoji, kde se prodávají různé věci na skútry, jsem našel dílnu, kde předělávají sedla. Když jsem se zmínil o odstranění bobku ze sedla na PCX a přečalounění, cena by byla kolem 15 USD včetně nové kůže. Pokud bych chtěl do sedla pod zadek místo molitanu gelovou vložku, pak by to bylo za 25 USD. Jak ale takové velké sedlo dostat do kufru?
Tady jsou aspoň fotky té dílničky (i když z toho moc vidět není):
17112011107.jpg
17112011108.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.