Milí přátelé, všechny vás zdravím.
Je tu opět spousta nových témat, tak se podle svých dostupných informací pustím do diskuze...
Co se týče paliva, tak podle českého ústavu paliv a maziv má nejkvalitnějši paliva Benzina. Žijeme prý bohužel v česku, kde se snaží všichni všechno omrdávat.... O benzinech sme se známým mluvili jen zřídka, ale Verva 100 (má 98okt., takže název je zavádějící) opravdu neobsahuje biosložku (což je pro motory a palivovej systém někdy dost podstatný. Můj kamarád mechanik moto říkal, že s tím byl problém jen u karbeců, ale letos už měl tři případy, kdy ro poškodilo palivovej systém stříkačky. Konkrétně trpí regulátory tlaku na palivové liště.) Já biosračce taky nevěřím, jelikož se viděl, co to dokáže udělat v karbecu u auta (Honda Prelude) z 90 roku.... Byli tím poškozený i membrány, takže fakt mrsk.. Pán si koupil od někoho celý sání s karbecama (když to přivezl, tak sem se zhrozil, celý to bylo zas......... od prachu, blata- hrůůůza, leželo to někde 15 let ve stodole) Ale když sem to rozdělal, tak v plovákovejch komorách byl benzín, ale nikde stopy po usazeninách, gelovejch kuličkách a podobnejch sračách, který se tvoří v dnešních palivech, když se chvilku nejezdí. Další věc, co jsem tady moc nepobral je ta, jakým způsobem může mít palivo s vyšším oktanovým číslem negativní vliv na výkon motoru. Ten motor maximálně nebude schopnej využít celej potenciál paliva... Nevím, jak je na tom pcx, ale u aut se vstřikováním máme čilda klepání,lambda sondy, ruzný senzory a pokud řídící jednotka "zná" pavivo vyšší jak 95 okt, při jízdě zjistí podle informací z čidel kam až může posunout předstich zážehu a bum. Najednou dokáže využít palivo s vyšším okt. číslem.... Dozvěděl sem se toho dost o naftě, třeba zajímavá informace byla, že Shell u nás má diametrálně odlišnou kvalitu paliv než u Shellu v německu a rakousku a jejich V-PowerDiesel má kvalitu jako neprémiovej Diesel od Benziny.... S bodem mrazu je na tom prej nejlíp omw diesel, kterej se údajně specializuje v zimě na prodej arktické nafty.
K přehrání sofwaru u pcx, nebo i jiných moto honda. Je to opravdu možný, mají b autorizovanjech servisech na napojení do řídící jednotky HDS (honda diagnostic system), kterým se dá mj. aktualizovat software řídící jednotky. Ale dost pochybuju, že by se tím snížila maximálka (potažmo max. otáčky motoru) Pokud by se tohle realizovalo, tak z nějakýho důvodu a určitě by to bylo řešený svolávací akcí.... takže uprava maximální rychlosti aktualizací (pokud je vůbec nějaká vydaná) je blbost. Nevím ,jestli ju může ovlivnit třeba opotřebení válečků nebo řemenu (snad je tady někdo zběhlejší v těhdle věcech), jinak mě nic nenapadá......
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 bře 2013, 21:41, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů