Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

Re: Honda PCX

10 říj 2011, 19:42

To budeš asi trochu vedle, jelikož ten druhý na videu je můj, a ten tento problém nemá. Je to konstrukční chyba co řeší Forester, a zítra nám dá snad na vysvětlenou výsledek, výměny ložisek. Jsem ráda, že jsem nemusela řešit stejný problém, jelikož jsem měla skuta se stené várky, ale já ho kupovala v Česku a on na Slovensku, ale není to tím. Jelikož se to projevilo i u několika kousků u nás, viz kontrola na srazu v srpnu a v září. Takže kapaliny v tom nebudou.

Re: Honda PCX

10 říj 2011, 20:10

Denis14, ty jsi to tedy pěkně zmotala :lol: :lol: nic ve zlém.
"vůbec nevíš" se ptal na kapalinu v chladiči nezávisle na příspěvku forestera o hučícím zadním kole.
Ptá se zda je v chladiči nemrznoucí směs už z výroby předpokládám.

Re: Honda PCX

10 říj 2011, 20:13

forester: A v kolika najetých km jsi zjistil, že ti to takhle hučí? A jak se to projevovalo?

Jinak ohledně toho mého rezonování a drnčení za jízdy - na radu tohoto fóra jsem zkusil pod držák na SPZ provizorně vložit kousek hadru a rezonování skoro zmizelo, takže to opravdu vypadá na ten držák. 8)
Naposledy upravil Lukas102 dne 10 říj 2011, 20:15, celkově upraveno 2

Re: Honda PCX

10 říj 2011, 20:14

TO: vůbec nevíš
Uživatelská příručka strana 33
Výrobce vybavuje skútr roztokem 50/50 nemrznoucí kapaliny a destilované vody.

Re: Honda PCX

10 říj 2011, 20:18

Tak jsem byl dnes v servise na prvni garancce po 1000km. Prislo em to na 859kc s DPH. Coz me prijde celkem dost na to ze tam vymenil jen 1litr oleje a hodina prace. Plus nejaka podlozka a sroub. Ovsem skutr jede o poznani lepe :))

Re: Honda PCX

10 říj 2011, 22:14

Lukas102 ,všimol som si to už pri cca 8tis km,bolo to vtedy o moc slabšie ako na videu a hneď som to dal aj skontrolovať a výsledok bol ten že koleso nemá vôlu a točí sa zlahka.Netrebalo to vtedy akútne riešiť.Aj v servisoch sa len učia,je to predsa skúter novej koncepcie.Táto porucha sa stala iba mne a iba ja mám 15tis km.Niekto musí byť aj prvý :D

Re: Honda PCX

10 říj 2011, 22:19

vůbec nevíš píše:Jedna technická chlapi....je v PCXku nemrznoucí kapalina? Nevšiml jsem si totiž že by jste tady řešili výměnu chladící kapaliny...zítra už volám do Hondy abych zamluvil Bílou a domluvil se na uhrazení zálohy (btw.dá se platit kartou nebo jen převod?) a zjistil kdy bude u MĚ :-)
Jinak nepochopil jsem na stránkách magistrátu, kolik po mě budou chtít...pochopil jsem to správně že 300 Kč jen za zápis do techničáku a vydání malýho + 200 Kč za značku? To je spíš otázka pro brňáky ;-)
Borci těším se jak v deseti na hasičský auto na baterky až bude doma...jen doufám že stihnu zajet do zimy a budu vyhlížet jaro a pak doufám jen točit kilometry :-)

V Brně (myslím, že kdekoliv) se platí pětikilo (není to rozepsané na položky). Rovnou si na webu naklikej čas a datum, ať tam nemusíš zbytečně stepovat od rána :P

Otázka do pléna - máte někdo zkušenosti s vyhřívanými gripy na PCXu z minulé (zimní :-)) sezóny? Přecejen, je to 60 W, zajímalo by mě, jak se s tím baterka u PCX pere...

Re: Honda PCX

11 říj 2011, 07:47

především pokud máš nastartováno běží výhřev z alternátoru. Pokud by to bylo jen z baterky bez dobíjení samozřejmě to bude pro baterku nějaká zátěž. Pak je ale jedno na jaké baterce to je připojené

Re: Honda PCX

11 říj 2011, 16:03

Skúter je už doma,tak ako som už písal vadné guličkové ložisko do ktorého sa môhla dostať špinka alebo proste odišlo.Pri výmene sa vymenilo preventívne aj druhé ktoré je na náboji zadného kolesa a to ihličkové ktoré je vätšie,ale keď mi ich ukázal mechanik aj tak sa mi zdali ako z bicykla :D.Na stiahnutie príruby kde sú uložené tie ložiská treba už spomínaný prípravok ,ktorý treba objednať na zapožičanie v centrálnom sklade,ktoré sú v UK a Francúzku v predstihu lebo to môže trvať aj dlhšie v mojom prípade 20 dní.
8steve,swifter a pod.žiadny software do ECU sa nenahráva,je to nezmysel neviem aký rozprávkar z Hondy vám to nakecal ale software sa zmení IBA pri výmene riadiacej jednotky a to zatial nikomu nerobili.
Oprava stavu tach.14300 a nie 15tis,ale bude za chvílu :D
Naposledy upravil forester dne 11 říj 2011, 17:06, celkově upraveno 1

Re: Honda PCX

11 říj 2011, 17:41

Je to komické keď tu niekto píše "pred garančkov mi to išlo 108 a teraz už len 102".
Ľudia nebláznite také malé rozdiely,sú ovplyvňené rôznymi vplyvmi napr.natankovaným benzínom,protivetrom,celkovou záťažou a v neposlednom rade odchylkami v tachometri.
Ja som už išiel aj 115-kou a nemal som plný plyn,niekedy zase mám pocit že tá 100-ka je už na doraz.Máme predsa 125-ky tak čo čakáte aké rýchlosti a načo?
Rýchlosť je dimenzovaná s rezervou na konštrukciu a brzdy,motor by zvládal aj vätšiu rýchlosť a na to slúži ten elektronický obmedzovač,vďaka japončíkom za neho,lebo ináč by tých krížov na cestách bolo omnoho viac

Re: Honda PCX

11 říj 2011, 18:20

V prvom rade ma teší že máš PCX ko konečne doma, dúfam že to ložisko ti riešili v rámci záruky .
Čo sa týka zmeny softvéru, tiež nemám overené info priamo z hondy, ale mám skúsenosti so servismi pri autách a je vcelku bežné že počas životnosti modelu je aj niekoľko verzií riadiaceho softvéru - skrátka sa vychytávajú chyby a nedostatky. Honda nebude výnimkou a PCX ako nový model taktiež. Ak si si všimol boli tu dva priznané prípady zníženia maximálky po návšteve servisu. Odchýlkou v tachometri to nevysvetlíš, lebo sa jedná vždy o ten istý kus (ibaže by obom prekalibrovali tachometer) S tým obmedzovačom máš pravdu - ja si ale myslím to, že v novšej verzii ten obmedzovač ešte viac pritiahli. Mne osobne to dosť vadí keď napr predbiahaš niekoho kto ide 85 a zrazu ti zrýchli na 95 tak si v háji. Pravdepodobným dôvodom zníženia maximálky je kanibalizácia v rámci značky na modeloch ako SH125 a PS125, PCX skrátka pri tejto cene nemá konkurenciu.

Re: Honda PCX

11 říj 2011, 20:19

Milí přátelé, všechny vás zdravím.
Je tu opět spousta nových témat, tak se podle svých dostupných informací pustím do diskuze...
Co se týče paliva, tak podle českého ústavu paliv a maziv má nejkvalitnějši paliva Benzina. Žijeme prý bohužel v česku, kde se snaží všichni všechno omrdávat.... O benzinech sme se známým mluvili jen zřídka, ale Verva 100 (má 98okt., takže název je zavádějící) opravdu neobsahuje biosložku (což je pro motory a palivovej systém někdy dost podstatný. Můj kamarád mechanik moto říkal, že s tím byl problém jen u karbeců, ale letos už měl tři případy, kdy ro poškodilo palivovej systém stříkačky. Konkrétně trpí regulátory tlaku na palivové liště.) Já biosračce taky nevěřím, jelikož se viděl, co to dokáže udělat v karbecu u auta (Honda Prelude) z 90 roku.... Byli tím poškozený i membrány, takže fakt mrsk.. Pán si koupil od někoho celý sání s karbecama (když to přivezl, tak sem se zhrozil, celý to bylo zas......... od prachu, blata- hrůůůza, leželo to někde 15 let ve stodole) Ale když sem to rozdělal, tak v plovákovejch komorách byl benzín, ale nikde stopy po usazeninách, gelovejch kuličkách a podobnejch sračách, který se tvoří v dnešních palivech, když se chvilku nejezdí. Další věc, co jsem tady moc nepobral je ta, jakým způsobem může mít palivo s vyšším oktanovým číslem negativní vliv na výkon motoru. Ten motor maximálně nebude schopnej využít celej potenciál paliva... Nevím, jak je na tom pcx, ale u aut se vstřikováním máme čilda klepání,lambda sondy, ruzný senzory a pokud řídící jednotka "zná" pavivo vyšší jak 95 okt, při jízdě zjistí podle informací z čidel kam až může posunout předstich zážehu a bum. Najednou dokáže využít palivo s vyšším okt. číslem.... Dozvěděl sem se toho dost o naftě, třeba zajímavá informace byla, že Shell u nás má diametrálně odlišnou kvalitu paliv než u Shellu v německu a rakousku a jejich V-PowerDiesel má kvalitu jako neprémiovej Diesel od Benziny.... S bodem mrazu je na tom prej nejlíp omw diesel, kterej se údajně specializuje v zimě na prodej arktické nafty.
K přehrání sofwaru u pcx, nebo i jiných moto honda. Je to opravdu možný, mají b autorizovanjech servisech na napojení do řídící jednotky HDS (honda diagnostic system), kterým se dá mj. aktualizovat software řídící jednotky. Ale dost pochybuju, že by se tím snížila maximálka (potažmo max. otáčky motoru) Pokud by se tohle realizovalo, tak z nějakýho důvodu a určitě by to bylo řešený svolávací akcí.... takže uprava maximální rychlosti aktualizací (pokud je vůbec nějaká vydaná) je blbost. Nevím ,jestli ju může ovlivnit třeba opotřebení válečků nebo řemenu (snad je tady někdo zběhlejší v těhdle věcech), jinak mě nic nenapadá......
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 21:41, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: Honda PCX

11 říj 2011, 21:10

v praxi, ať chcete nebo ne, mám vyzkoušené, že má dřívější PS125 měla maximálku o drtek víš než PCX. nechci polemizovat jestli je to obsahem nebo omezovačem. Možná si pamatujete na trochu praštěný strahovský výlet po obchvatu Prahy. Tam PCX zaostávaly oproti PS125, stejně tak samozřejmě ani já nestačil vyšší kubatůrám. Osobně to vidím jako extrém. Berme reál, cestovní rychlost 80-90km/hod. jako rozumný kompromis u 125cc plus mínus PCX a PS,SH
2 8steve: nemůžu souhlasit, 100% vím, že honda žádnou podobnou svolávačku nedělá. u servisu jsem byl přímo u skútru. aktuálně nic podobného nedělají

Re: Honda PCX

11 říj 2011, 21:18

To si nemyslím,že by probíhalo něco u japonců neveřejně... U koncernu VW možná,ale tady o tom dost pochybuju...

Re: Honda PCX

11 říj 2011, 21:32

Ja to skúsim na jar overiť, obávam sa však že ma pošlú niekam ... A verím tomu že veľa vecí je neverejných - aj u japoncov. Každopádne vymením variátor, Polini má novinku 9 valčekový pre PCX aj s nejakým systémom mazania . Existuje aj modifikátor signálu z ECU od KITACO - posunie obmedzenie otáčok na 9500, ale na to kašlem.
Odeslat odpověď