05 říj 2011, 18:34
Sectoid píše:V kazdem benzinu je min 3,5% bislozky a jedno jestli je to "želvípowerpyčo-rajsing" nebo Verva 100
Mimochodem, víc jak 95 oktanu do PCX nelejte. Efekt to mít nemuze a pokud ano, tak spise zaporny. Jezdim na V-Power 95 - vcelku dobre zkušenosti, narodzil od bezninek Euro-oil, či sdružené rafinerije Pepa & Karel
Zazimovani jsem minuly rok neresil, nalil jsem tam plnou nadrz (i prazdna je ok) a hodil to do sucheho vytapeneho sklepa.
05 říj 2011, 18:59
05 říj 2011, 23:24
8steve píše:Lejt tam vic nez 95 oktanu nema smysl, protoze to motor neumi vyuzit, na to by musel mit upravy pocinaje predevsim vetsi kompresi, vetsim rozsahem predstihu, casovani ventilu, pripadne preplnovani....
To, ze nekdo pozna vetsi vykon v pripade PCX je NAPROSTY PLACEBO EFEKT a za to dam ruku do ohne
Mimochodem u starsi koncepce motoru by byl vliv dokonce negativni (ovsem v ramci jednotek nebo desetin procent)
05 říj 2011, 23:50
06 říj 2011, 09:07
06 říj 2011, 09:22
06 říj 2011, 10:13
06 říj 2011, 15:36
06 říj 2011, 16:28
06 říj 2011, 17:37
06 říj 2011, 17:55
06 říj 2011, 20:04
swifter píše:Neboj sa nie je to ložisko, to zadné koleso sa skrátka nebude točiť tak voľne ako predné lebo je napojené kľukovkou na motor a nejaký odpor tam skrátka musíš očakávať. Čo sa týka zníženia maximálky osobne si myslím že ti nahrali nový softvér do ECU. Je zaujímavé že PCX z 2010 bežne dosahovali rýchlosť do 110 km/h a v 2011 je to len niečo málo cez 100, pričom na rovinke a dole kopcom jasne cítiť že ten stroj skrátka zbrzdí. Maximálku môžeš poriešiť výmenou variátora - niektu tu na fóre má j-costu, + 12 km/h.
06 říj 2011, 20:52
10 říj 2011, 13:38
10 říj 2011, 19:07