Diskuze o čemkoli.
16 zář 2011, 00:07
Chtěl bych se zeptat majitelů PCX.Zda se vejde velká integr.helma pod sedlo.Možná se to už někde píše,ale toto vlákno je už hodně obsáhlé děkuji.
16 zář 2011, 07:50
B-eckham píše:Zdravím všechny,
omlouvám se že nedorazím na sraz, mám fotbalové povinnosti
Mám ale jeden dotaz... když je PCX studené, tak většinou, když se rozjíždím a dám málo plynu tak občas slyším takové jao by zavrzání a vibrují řídítka
když už se rozjíždím třeba potom později, tak to nědělá... neví někdo co by to mohlo dělat? Ten zvuk vychází, zdá se mi, zleva zezadu
tak tohle jsem tu řešil asi stránku dozadu, dělá mi to taky a nikdo neví čím to je, má s tím problém i minicooper, takže je to asi sériová vada... minicooper vymyslel že sežene technika a necháme si to zkontrolovat všichni najednou
Bajza: Já mám velikost přilby L a pod sedlo se vleze, jen tam nic nesmí být a musíš trochu zatlačit při zavírání
ale zavřít to jde
16 zář 2011, 12:19
Pridavam se a dopresnuji, dela to kdykoliv, pri rychlosti kolem 20 az 30km/hod v rezimu brzdeni motoru - nejlepe pri jizde z kopce bez plynu v teto rychlosti. Divali se na to ve Zline pri garancce 1000km a nic nenasli (docela pochybuju ze se na to divali, motorka byla hotova za 45 minut, vymenenej olej a vycisteny sitko, cena klasika cca 650,- rozebirat to nemohli stihnout). Za 3 tydny jsem byl v Brne v servise - kde jsem si nechal seridit ventily najeto asi 1400km a prekontrolovat variator - vysledek na variatoru vse OK, ventily serizeny, a zjistili preliti oleje o 2 deci v motoru. Prace 3,5 hodiny cena 1700,-. Zvuky z variatoru jsou porad a predpokladam spis ze to dela spojka pri vypinani a zapinani - budto pakny primo na ni a rezonace nebo remen pri sepnuti ze se skokem prehodi na jinej prevod na variatoru. Tot me podezreni - penez za servis uz mne to stalo dost a vysledek zadny a to nemam najeto jeste 2000km. O prihode vylomeneho stojanu z bloku ani nemluve.
16 zář 2011, 20:07
Denis:
Výborný hodinky. Já mám uproštřed držák na telefon/navi, takže tohle je ideální místo....
BicMac:
Stojan mám obroušenej myslím víc, leží mě v práci s pružinama ve skříňce, zatím sem nikdy neměl problém s parkováním na bočáku, když je někde nerovnej nebo měkkej povrch, koupil sem si na to takovej "podtácek", kterej položíš na zem a na něj to postavíš....Co se v nedělu po obědě někde sejít??? Na sraz Bohužel nemůžu, sobota su v práci a večer du na škopek...
16 zář 2011, 20:09
Zatim jsem jezdil na 50" od Yamahy a Malaguti a nemuzu je vynachvalit. Bohuzel mne sejmula zenska a malagutka je na odpis. Tak jsem puvodne hledal starsi skutr do 35 az 40 tisic od Piaga, Yamahy apod. a v tom objevil PCX - novy, jen o neco drazsi, a znackovy. A myslel si ze budu v pohode. A misto toho rozporuplne pociti. Vsichni je jenom chvalite jak jsou super a kritika zadna. Treba na zavirani sedla, malo odskakujici vicko nadrze, a pak ty "moje problemy".
16 zář 2011, 20:17
Málo odskakující víčko nádrže budu řešit zítra (mám pár variant, kterejma by to mohlo jít napravit), to je nedostatek opradvu velkej, musím si vždycky kvůli tomu na benzince sundat rukavice, což mě akorát nas..... Vezmu si foťák a budu fotit, snad se doberu nějakýho výsledku.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 bře 2013, 04:37, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
16 zář 2011, 20:56
Varianta je tady
http://www.youtube.com/watch?v=tke2PyqAukA
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 bře 2013, 04:36, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
16 zář 2011, 21:32
Výborný, to znamená, že použiju to co sem chtěl vyzkoušet jako první, nalepím tam 5 gramový závaží na vyvažování kol a půjde to i bez demontáže.... Kdyby měl někdo zájem, můžu ho závažím obdarovat, snad to klapne. Podobnej problém měla i Honda Civic 8G 2006-07, kde nedostatečně odsakovalo víčko palivové nádže, byla na to svolávací akce a namontoval se tam pružný člen, který víčko "odrazil". U pcx ten pružný člen je, jen je nad ním málo "materiálu"
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 dub 2013, 00:28, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
17 zář 2011, 13:38
BigMac píše:Denis, díky za ty fotky. Vypadá to perfektně - takhle bych si to nějak představoval, ale asi bych byl radši, kdyby se to vešlo doprostřed mezi úchyty řídítek. Tam to asi nevyjde, že? Ten teploměr je vcelku praktická věc...
K tomu ubroušenému stojanu - máte to někdo taky tak?
ano stojan mám ubroušený stejně
chupi píše:Pridavam se a dopresnuji, dela to kdykoliv, pri rychlosti kolem 20 az 30km/hod v rezimu brzdeni motoru - nejlepe pri jizde z kopce bez plynu v teto rychlosti. Divali se na to ve Zline pri garancce 1000km a nic nenasli (docela pochybuju ze se na to divali, motorka byla hotova za 45 minut, vymenenej olej a vycisteny sitko, cena klasika cca 650,- rozebirat to nemohli stihnout). Za 3 tydny jsem byl v Brne v servise - kde jsem si nechal seridit ventily najeto asi 1400km a prekontrolovat variator - vysledek na variatoru vse OK, ventily serizeny, a zjistili preliti oleje o 2 deci v motoru. Prace 3,5 hodiny cena 1700,-. Zvuky z variatoru jsou porad a predpokladam spis ze to dela spojka pri vypinani a zapinani - budto pakny primo na ni a rezonace nebo remen pri sepnuti ze se skokem prehodi na jinej prevod na variatoru. Tot me podezreni - penez za servis uz mne to stalo dost a vysledek zadny a to nemam najeto jeste 2000km. O prihode vylomeneho stojanu z bloku ani nemluve.
Ano toto je přesná popis dělá to vždy mezo 3é a 20 km a pouze při brždění motorem, z kopcde je to o mnoho znatelnější. Nebo varianta B je když se rozjedes opravdu citovka tak na 5km aa ubíráš lehce a přidáváš plyn. Ukazoval jsem to dnes na srazu. V servisu jsem byl a variator to nedělá, meli jjsme dole víko a jezdili bez něj a z variatoru to nešlo. Dohoda je že po sezoně to tam dám dojede nějakej maník z hody co je na serivý vady nebo tak neco jako hlavní servisní technik a koukne na to. Proto sháním všechny dohromady, protože je třeba to zkouknout na více strojích. Měl by se na to vždy ten technik dojet podívat aby se to vyřešilo a třeba i seriově
17 zář 2011, 15:35
tak mám upravené otevírání krytky palivové nádrže. MAteriál potřebný k úpravě: odmašťovací prostředek, nalepovací 5-ti gramové vyvažovací závaží litých kol.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
17 zář 2011, 20:24
Icemann: ano taky si myslim, že je to ideální místo, mám tak pořád přehled o čase, a do prostřed řidítek teďka budu taky dávat navigačku, takže ideální varianta.
18 zář 2011, 13:18
minicooper píše:chupi píše:Pridavam se a dopresnuji, dela to kdykoliv, pri rychlosti kolem 20 az 30km/hod v rezimu brzdeni motoru - nejlepe pri jizde z kopce bez plynu v teto rychlosti. Divali se na to ve Zline pri garancce 1000km a nic nenasli (docela pochybuju ze se na to divali, motorka byla hotova za 45 minut, vymenenej olej a vycisteny sitko, cena klasika cca 650,- rozebirat to nemohli stihnout). Za 3 tydny jsem byl v Brne v servise - kde jsem si nechal seridit ventily najeto asi 1400km a prekontrolovat variator - vysledek na variatoru vse OK, ventily serizeny, a zjistili preliti oleje o 2 deci v motoru. Prace 3,5 hodiny cena 1700,-. Zvuky z variatoru jsou porad a predpokladam spis ze to dela spojka pri vypinani a zapinani - budto pakny primo na ni a rezonace nebo remen pri sepnuti ze se skokem prehodi na jinej prevod na variatoru. Tot me podezreni - penez za servis uz mne to stalo dost a vysledek zadny a to nemam najeto jeste 2000km. O prihode vylomeneho stojanu z bloku ani nemluve.
Ano toto je přesná popis dělá to vždy mezo 3é a 20 km a pouze při brždění motorem, z kopcde je to o mnoho znatelnější. Nebo varianta B je když se rozjedes opravdu citovka tak na 5km aa ubíráš lehce a přidáváš plyn. Ukazoval jsem to dnes na srazu. V servisu jsem byl a variator to nedělá, meli jjsme dole víko a jezdili bez něj a z variatoru to nešlo. Dohoda je že po sezoně to tam dám dojede nějakej maník z hody co je na serivý vady nebo tak neco jako hlavní servisní technik a koukne na to. Proto sháním všechny dohromady, protože je třeba to zkouknout na více strojích. Měl by se na to vždy ten technik dojet podívat aby se to vyřešilo a třeba i seriově
Já si osobně myslím, že to bude buď ze spojky, nebo ze sekundárního převodu.... Spíš bych ale šel po tom sekundáru, tam sou ozubený kola a ložiska, spojka jen zapíná a vypína, takže já se přikláním spíš k sekundáru.... Zřejmě vím o čem mluvíte, na začátku sem ten zvuk poslouchal taky, ale teď už ho ignoruju.... scooter jede jak má a to je pro mě důležitý. Je to mechanická věc z které půjde vždycky nějakej hluk (je blbý, že to má svůj specifickej průběh), otázkou zůstává, jak se podaří technikovi navodit podmínky, když to bude rozdělaný....
18 zář 2011, 14:57
Ten problém se zvuky při brždění motorem mám taky, ale s tím jsem se tak něják sžil
Spíše by mě zajímalo, proč když je motor studený, tak při pomalém rozjezdu občas cítím že mi vibrujou říditka (více levá strana) a občas to vydá takový zajímavý zvuk ... později, když se to zahřeje tak už jsem to nepozoroval...
18 zář 2011, 18:52
Ahoj, tak od Ctvrtka uz mam doma tez bile PCX, zatim jsem toho moc nenajezdil, ale i tak spokojenost
18 zář 2011, 19:29
Tak vítej k nám starým mazákům. Mnoho šťastných kilásků bez nehod.