B-eckham píše:Zdravím všechny,
omlouvám se že nedorazím na sraz, mám fotbalové povinnosti
Mám ale jeden dotaz... když je PCX studené, tak většinou, když se rozjíždím a dám málo plynu tak občas slyším takové jao by zavrzání a vibrují řídítka
když už se rozjíždím třeba potom později, tak to nědělá... neví někdo co by to mohlo dělat? Ten zvuk vychází, zdá se mi, zleva zezadu
BigMac píše:Denis, díky za ty fotky. Vypadá to perfektně - takhle bych si to nějak představoval, ale asi bych byl radši, kdyby se to vešlo doprostřed mezi úchyty řídítek. Tam to asi nevyjde, že? Ten teploměr je vcelku praktická věc...
K tomu ubroušenému stojanu - máte to někdo taky tak?
chupi píše:Pridavam se a dopresnuji, dela to kdykoliv, pri rychlosti kolem 20 az 30km/hod v rezimu brzdeni motoru - nejlepe pri jizde z kopce bez plynu v teto rychlosti. Divali se na to ve Zline pri garancce 1000km a nic nenasli (docela pochybuju ze se na to divali, motorka byla hotova za 45 minut, vymenenej olej a vycisteny sitko, cena klasika cca 650,- rozebirat to nemohli stihnout). Za 3 tydny jsem byl v Brne v servise - kde jsem si nechal seridit ventily najeto asi 1400km a prekontrolovat variator - vysledek na variatoru vse OK, ventily serizeny, a zjistili preliti oleje o 2 deci v motoru. Prace 3,5 hodiny cena 1700,-. Zvuky z variatoru jsou porad a predpokladam spis ze to dela spojka pri vypinani a zapinani - budto pakny primo na ni a rezonace nebo remen pri sepnuti ze se skokem prehodi na jinej prevod na variatoru. Tot me podezreni - penez za servis uz mne to stalo dost a vysledek zadny a to nemam najeto jeste 2000km. O prihode vylomeneho stojanu z bloku ani nemluve.
minicooper píše:chupi píše:Pridavam se a dopresnuji, dela to kdykoliv, pri rychlosti kolem 20 az 30km/hod v rezimu brzdeni motoru - nejlepe pri jizde z kopce bez plynu v teto rychlosti. Divali se na to ve Zline pri garancce 1000km a nic nenasli (docela pochybuju ze se na to divali, motorka byla hotova za 45 minut, vymenenej olej a vycisteny sitko, cena klasika cca 650,- rozebirat to nemohli stihnout). Za 3 tydny jsem byl v Brne v servise - kde jsem si nechal seridit ventily najeto asi 1400km a prekontrolovat variator - vysledek na variatoru vse OK, ventily serizeny, a zjistili preliti oleje o 2 deci v motoru. Prace 3,5 hodiny cena 1700,-. Zvuky z variatoru jsou porad a predpokladam spis ze to dela spojka pri vypinani a zapinani - budto pakny primo na ni a rezonace nebo remen pri sepnuti ze se skokem prehodi na jinej prevod na variatoru. Tot me podezreni - penez za servis uz mne to stalo dost a vysledek zadny a to nemam najeto jeste 2000km. O prihode vylomeneho stojanu z bloku ani nemluve.
Ano toto je přesná popis dělá to vždy mezo 3é a 20 km a pouze při brždění motorem, z kopcde je to o mnoho znatelnější. Nebo varianta B je když se rozjedes opravdu citovka tak na 5km aa ubíráš lehce a přidáváš plyn. Ukazoval jsem to dnes na srazu. V servisu jsem byl a variator to nedělá, meli jjsme dole víko a jezdili bez něj a z variatoru to nešlo. Dohoda je že po sezoně to tam dám dojede nějakej maník z hody co je na serivý vady nebo tak neco jako hlavní servisní technik a koukne na to. Proto sháním všechny dohromady, protože je třeba to zkouknout na více strojích. Měl by se na to vždy ten technik dojet podívat aby se to vyřešilo a třeba i seriově
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků