Spotřeba u mě taky perfektní,jsem z Č.Budějovic a koupil jsem PCXko ve V.Meziříčí.Ofi dealer v CB jen sliboval a tam stačilo zavolat a měl jsem ho na počkání,což netvrdím,že musí bejt zrovna chyba dealera.Jel jsem po ose domů,nějakých 370km,samo že záběhovým tempem kolem70km/h,spotřeba vycházela těsně pod 2l/100km,jezdím-li sám Šumavu průměrně kolem 90ky,spotřeba nepřekročila 2,5l na 100km.Teď jsem podnikl jízdu na sever Čech do Mostu a přes Bílinu,přes Stádice,Křivoklát,Příbram domů,během jednoho dne to dalo zhruba 580km,což je můj rekord během jednoho dne na týhle malorážce,tempo taky nebylo nejvyšší a díky tomu jsem poprvé po cestě z Č Budějovic tankoval v Bílině po 267km a bral jsem 5,1L benzínu.Jsem zvyklej na větší motorky a tohle je pro mě vždycky úsměvná spotřeba a při tom ten skútr opravdu jede.Ten motor je vitální,vždycky připravenej za to pěkně vzít,mnohdy to vyvolává upřímnej úsměv na tváři.Kromě velkých moto jako Honda CBF 500 a Moto Guzzi Breva 1100 jsem měl taky skůtr Loncin 125,kterej na ten obsah opravdu nejel,tak mám možnost srovnání.Proto nechápu,proč třeba takový SH 125 je o tolik dražší,když má de facto stejnej motor,jen trochu víc naladěnej na vyšší výkon jen díky vyšším otáčkám,ale se stejným kroutícím momentem.Při tom do PCXka se vejde mnohem víc bagáže pod sedlo,má navíc vychytanej system „Stop and Go".A i ty kilometry se dají v sedle vydržet.Pro mě prostě jednička,za 3 měsíce co ho mám jsem najel 4000km bez nejmenších potíží a vždycky se těším až na něj sednu...
Naposledy upravil
vabo64 dne 08 srp 2011, 19:26, celkově upraveno 1